c 280 lämmöt
c 280 lämmöt
siis jos on ilmanläpötila n.+20 tai yli, niin lämmöt koneessa paikallaan olessa nousee tavattoman korkealle, onkohan jossain jotain häikkää? ja onko muilla kokemuksia asiasta?
No ei sen kyllä tappiin asti kuulu nousta missään vaiheessa, jos kaikki paikat on kunnossa. Itellä kerran keitti liemet pihalle, kun ei flektin anturi pelannut, anturin vaihdon jälkeen, (ja kun flekti toimi kuten kuuluu), ei lämmöt ole koskaan noussut edes sataan asteeseen.
Passat Variant 1.9TDI 2001
Edelleenkin asia on niin, että se auto ei keitä vaikka se kävisi joutokäyntiä vuorokauden yhteen putkeen, mikäli kaikki on kunnossa. Toinen vaihtoehto on paisuntasäiliön korkki, jos siitä on tiiviste rikki, tai vesipumppu sökö, termostaatti jumissa, flektistä visko rikki(niinkuin isäni w124 300D:ssä), tai jos on sähkömagneettinen flekti niin joko se anturi(itselläni tämä) tai itse flektin magneettikytkin.
Isäpapan 300D:llä vedettiin viime kesän kuumimmilla keleillä asuntovaunu perseessä ja ei silti noussut lämmöt yli sadan, tehtiin väliaikanen viritys flektiin että saatiin visko jumiin.
Isäpapan 300D:llä vedettiin viime kesän kuumimmilla keleillä asuntovaunu perseessä ja ei silti noussut lämmöt yli sadan, tehtiin väliaikanen viritys flektiin että saatiin visko jumiin.
Passat Variant 1.9TDI 2001