Rosvoroope

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Tipi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Rosvoroope

Viesti Kirjoittaja Tipi »

Morjensta, eipä ole vähään aikaan tullut kirjoiteltua tänne mutta nyt täytyy avautua.
Joku imbesilliidioottipäätti pari viikoa sitten ryövätä multa auradion/cd-soittimen.
Yöllä hämärissä oli homma tehty ilmeisen nopeasti, kyllä otti aamulla töihin lähtiessä päähän.
Rosvo oli rikkonut kuskin puolen etukikkunan ja sitä rikkoessaa vääntänyt keskipalkin ja soitinta irti repiessään tietenkin hajotti keskikonsolin.
Niin että jos joku myy teille pioneerin 5-6 vuotta vanhaa DEH-??? mallista cd-soitinta niin varmistakaa ettei sisään ole jäänyt Rammsteinin Mutter-levyä :)
sillä silloin se saattaa olla minun.
No nyt peli on korjattu, uudella konsolilla ja maalauksella mutta sitä en tajunnut että olisi kannattanut itse ostaa pätevämpi cd-soitin kuin se mikä tuli vakuutusyhtiön kautta ja maksoi omavastuun verran :evil: :twisted:
W211320CDI
ex-W210270CDI
ex-W124300D
eemeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eemeli »

Laita autoosi myös kunnon hälytin niin saa olla mankka rauhassa :evil:
peteracing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja peteracing »

parempi jättää ovet auki ni pysyy ikkunat ehyenä..
power is nothing without control...
Samuli H
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Samuli H »

En tiedä miten tässä tapauksessa oli. Mutta sitä ihmettelen miksi ihmiset jättää soittimen etupaneelin paikoilleen. Itse otan panelin aina mukaan kun jätän auton johonkin, soitin on aika arvoton ilman naamalevyä.
Roisto
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Samuli H kirjoitti:En tiedä miten tässä tapauksessa oli. Mutta sitä ihmettelen miksi ihmiset jättää soittimen etupaneelin paikoilleen. Itse otan panelin aina mukaan kun jätän auton johonkin, soitin on aika arvoton ilman naamalevyä.
Se Blaukkareissa jonkin aikaa ollut älykorttiratkaisy oli minusta paljon fiksumpi kuin tämä etulevysysteemi. Älykortti kulkee mukavasti lompsassa mutta tuommoiselle isolle paneelille sopivan taskun löytäminen tuottaa ainakin kesäkeleillä harmaita hiuksia. Eipä sillä, että omassa vanhassa magnetofonissa olisi kumpaakaan ratkaisua. :oops: :D

t.
Risto
E500 – 211.070
Kryptonite
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

:evil: Rosvous aina syvältä.. Pitäs suunnitella jokin Iso verkkokonkka tonne mankan taakse. Voro kun tunkee kätösensä tönne kaivakseen johtoja, niin polttaa
kätöseensä sitten kunnon vekin ja sävärin.. Ite saanu telvevisiosta muutaman kerran kunnon tällin, kun olen unohtanu purkaa varauksen..

Muutamia ideoita.. :lol:

http://www.stickdeath.com/2005auto.html

http://www.stickdeath.com/2004auto.html

http://www.stickdeath.com/2003auto.html

http://www.stickdeath.com/2002auto.html

http://www.stickdeath.com/autothft2.html

http://www.stickdeath.com/autothft.html

StickDeath Security Systems..
"Because your car is worth more than their lives"
220.128 Black Mirror
Samuli H
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Samuli H »

Roisto kirjoitti:Se Blaukkareissa jonkin aikaa ollut älykorttiratkaisy oli minusta paljon fiksumpi kuin tämä etulevysysteemi. Älykortti kulkee mukavasti lompsassa mutta tuommoiselle isolle paneelille sopivan taskun löytäminen tuottaa ainakin kesäkeleillä harmaita hiuksia. Eipä sillä, että omassa vanhassa magnetofonissa olisi kumpaakaan ratkaisua. :oops: :D

t.
Risto
Tuossakin on vaan se ongelma, että se tumuissa oleva huumehörhö ei välttämättä tajua tarviiko laite älykorttia ja vie laitteen. Kun koko etulevy on poissa niin laite näyttää jo vähän vähemmän houkuttelevalta.
Tipi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

etulevy

Viesti Kirjoittaja Tipi »

Niinpä niin, jostain syystä kotipihassa ei ole tulut levyä irretettua mutta reissun päällä kyllä, eihän stä nyt kotipihassa voi rosvoja olla :) No nytpä olen muutaman viikon muistanut irootella tuota etulevyä...
W211320CDI
ex-W210270CDI
ex-W124300D
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Viesti Kirjoittaja pera8x »

joo, aina yhtä perseestä. mulla oli viimekesänä vastaava tapaus. lukko rikki, sitten kun ei siitä päässeet, niin ikkuna rikki, mankka irti väkivalloin ja keskikonsoli rikki. mankan etupaneelikin oli irti hanskalokerossa, mutta eipäs auttanu. lisäks lähti vahvari ja suppari.

mulla kans pioneer. deh7650.

kyllä, jos se kulliperse jäis mulle kiinni teoistaan, niin sais kyllä todellakin tuta!
W201 250DT 20V
w201 190E
e320
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja e320 »

Sittenhän se murto vasta kalliiksi tulee jos erehtyy näpäyttämään hörhöä päin näköä. :lol:
AK47
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja AK47 »

e320 kirjoitti:Sittenhän se murto vasta kalliiksi tulee jos erehtyy näpäyttämään hörhöä päin näköä. :lol:
Tartteeko maksaa kipukorvauksia jos ottaa rosvolta kokonaan kilvet pois :roll:
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
xr
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja xr »

e320 kirjoitti:Sittenhän se murto vasta kalliiksi tulee jos erehtyy näpäyttämään hörhöä päin näköä. :lol:
kyllä siitä ilosta jo kannattaa maksaakin :wink:
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Viesti Kirjoittaja pera8x »

niin, kyllä siitä ilosta kannattaa maksaa.

kaikki mikä on kivaa, maksaa tai on laitonta, taikka muuten vaan väärin.
W201 250DT 20V
w201 190E
Vastaa Viestiin