W201 hattuhyllyn poistaminen.
ekana hioin 80, 220 paperilla. katajanruskea petsi pintaan. 600 välihionta toinen kerros samaa petsiä. 800 hionta erikoi kova kirkas laka noin 1mm paksu kerros kuivamassa. huomenna pitäs olla kuiva. pääsee viimeistelemän reijät ja koittelemaan uppoaako paikalleen.. saas nähdä kuinka tarka oli malli.
S211 320 cdi -03
w210 290TD -97 ex
W201 190E 2.0E -89 ex
HD lxh1200 -90
w210 290TD -97 ex
W201 190E 2.0E -89 ex
HD lxh1200 -90
Tilanne olis edellisen viestin mukanen tällä hetkellä, mutta pahasti vaikuttaa että pitää vetää vielä yksi paksu kerros lakkaa.. kiiltää nyttenkin hyvin mutta yllätävä moka ilmeni. nähtävästi hylly ei ole ollut aivan tasasella alustala. hiukan näyttäs että lakka ei olekaan aivan tasapaksu.taidan tyytyä 2xsävytyspetsi, 2xpaksu lakka tilanteeseen. tälähetkelä paksuutta kertynyt hyllylle noin 20mm. pensseliä olen käytellyt. tulee ihan hyvä jälki noilla paksuilla lakoilla koska tasaavat itse itsensä kuivuessa.
tohon kaijutin puoleen sen verran, että mielestäni menee ymmärrykseni yli liika hifistely. koska autossa ei pystytä saavuttamaan täydellista äänieristystä ylimääräsiltä ääniltä. Toisin kun koti vehkeissa. hinta politiikassa katson yli 2000€ ammattilais tasoksi en enään normaali harrastajaksi.
Mitä niilä tuhansilla wateilla tehään kun ajaessa ei kuitenkaan kukaan kuuntelenupit kaakossa. watit ei korvaa laatua.
Tiedän nyt että muutamat saattaa saada jo herneet nenään tästä, mutta keskustelusta voi aina jotain oppia.
p.s toivottavasti keskustelun taso ei mene sellaseksi kun erään lehen sivuilla että käydään riitelemään kaapeleiden vaikutuksesta äänen laatuun.
tohon kaijutin puoleen sen verran, että mielestäni menee ymmärrykseni yli liika hifistely. koska autossa ei pystytä saavuttamaan täydellista äänieristystä ylimääräsiltä ääniltä. Toisin kun koti vehkeissa. hinta politiikassa katson yli 2000€ ammattilais tasoksi en enään normaali harrastajaksi.
Mitä niilä tuhansilla wateilla tehään kun ajaessa ei kuitenkaan kukaan kuuntelenupit kaakossa. watit ei korvaa laatua.
Tiedän nyt että muutamat saattaa saada jo herneet nenään tästä, mutta keskustelusta voi aina jotain oppia.
p.s toivottavasti keskustelun taso ei mene sellaseksi kun erään lehen sivuilla että käydään riitelemään kaapeleiden vaikutuksesta äänen laatuun.
S211 320 cdi -03
w210 290TD -97 ex
W201 190E 2.0E -89 ex
HD lxh1200 -90
w210 290TD -97 ex
W201 190E 2.0E -89 ex
HD lxh1200 -90
-
- Vakiokalustoa
Ei sitten lähelläkään valmista, kun tuo pikkufiksaus projekti lähti käsistä ja Autoa oon sheivallut(ottanut listoja, korvannut pellillä listaa, tasottanut konttia yms yms. ).
Pohjakaan ei ollut niin ehjä kuin luulin, siellä oli aikapaljon pehmeetä ja vielä on jälellä. Mutta koitetaan saada auto tässä keväänaikana ajoon, sitten voin keskittyä sisukseen kun pinnassa on filleri odottamassa maalia .
Pohjakaan ei ollut niin ehjä kuin luulin, siellä oli aikapaljon pehmeetä ja vielä on jälellä. Mutta koitetaan saada auto tässä keväänaikana ajoon, sitten voin keskittyä sisukseen kun pinnassa on filleri odottamassa maalia .
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, on parempi ite.
hienon näköisiä hattu hyllyjä...ei kellään sattus olemaan valmiina jossakin mittoja/kuvaa tosta 190 hattu hyllystä lähtis teettää op-puulla uuden mdf-levystä+alle kotelo n.15l suljettu ja siihen keskelle toi 10" cerwinvega vmax tuli ostettuu toi 4ohmin versio eli toinen ehkä olis tulos. kokeillaan eka tolla yhdellä
ohjata aijon spl s-1200d lankulla luulis riittävän 

Minuakin kiinnostas tämä. Laittakaahan asiantuntijat mittoja.makeST kirjoitti:hienon näköisiä hattu hyllyjä...ei kellään sattus olemaan valmiina jossakin mittoja/kuvaa tosta 190 hattu hyllystä lähtis teettää op-puulla uuden mdf-levystä+alle kotelo n.15l suljettu ja siihen keskelle toi 10" cerwinvega vmax tuli ostettuu toi 4ohmin versio eli toinen ehkä olis tulos. kokeillaan eka tolla yhdelläohjata aijon spl s-1200d lankulla luulis riittävän
On olemassa joukko seksuaalisia apuvälineitä, jotka lisäävät erityisesti naisen seksuaalista kiihottumista. Yksi tehokkaimmista on Mercedes-Benz 380SL. - Lynn Lavner.
MB 190 2.0 vm -90
MB 190 2.0 vm -90
Itsekin rupesin vääntään 124 hattuhyllyä uusiks. Alotin heti sillä että paineilmataltalla lähes koko hattuhylly irti. Tarkotus ois laittaa erillisiin koteloihi hattuhyllylle 2x 8" 3-tie coaxiaali pioneeriltä ja toi 12" jbl subi. Eiköhä rupee tuleen painetta kabiiniin prkl
Etuovissa onkin jo cantonin 6,5" 2-tie erillissarja suljetuissa koteloissa ja vakio paikoilla joku coaxiaalisarja.

R170 Slk 320 -00
Ex w208 clk 320 sport 'amg'
EX Supra IV
Ex Bmw m3 cabrio 3.2
EX w208 clk 430 sport
EX r170 slk 230K Carlsson
EX w202 C280 -93
EX C124 300-24 -92
EX w124 260E -88 "Amg"
EX w124 260E -88
Ex w208 clk 320 sport 'amg'
EX Supra IV
Ex Bmw m3 cabrio 3.2
EX w208 clk 430 sport
EX r170 slk 230K Carlsson
EX w202 C280 -93
EX C124 300-24 -92
EX w124 260E -88 "Amg"
EX w124 260E -88
Samaa vikaa.. Kun vaan pysyisi 3k€ alapuolella.. Eikä edes soi mihinkään.. PrklVNE-vaba kirjoitti:Mä en saanu tolla rahalla edes mankkaa! Laitteiden kokonais arvo on jossain 2500-3000€ paikkeillateinitähti kirjoitti:Onpa menny rahaa...ittelläni meni yhteesä 500e kaiuttimiin, soittimeen ja vahvariin. Yksi vahvistin tarvis vielä hommata subille, mutta se ei paljoa käytettynä maksa

ST-Romua vuodesta 2007
Jatkanpa tähän samaan threadiin omalla kysymykselläni ,
Oma auto (190) ei ole nyt hetkeen käytettävissä ja pitäis saaha tietää, että onko yleensä edes mahdollista saaha laitettua 12" freeairia kiinni siihen hattuhyllyyn , kun muistelisin että se ei ollu mikään levein mahdollinen.
Ja minulle myös hattuhyllyn mitat
Oma auto (190) ei ole nyt hetkeen käytettävissä ja pitäis saaha tietää, että onko yleensä edes mahdollista saaha laitettua 12" freeairia kiinni siihen hattuhyllyyn , kun muistelisin että se ei ollu mikään levein mahdollinen.
Ja minulle myös hattuhyllyn mitat

w201->w201->w202->w203->???
Tässä on kuva ilman ritilää... Tuosta näkyy noi ruuvien reiät alhaalla ja ylempänä noi neliskanttiset reiät on ne mihin ne ritilän väkäset tulee.Hans kirjoitti:Kaksi ruuvia pois ja pieni vääntö ruuvimeisselillä+ veto taakse nii lähtee
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..