Alussa tuo mersun oma tunkki tuntui niin hienolta.Sitten tuntui hallitunkki..kunnes löytyi vanha datsunin tunkki,ja kyllä on mainio.Homma käy niin helposti ja nopeasti.Eli ympäri mennään...
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
Itte liimasin walliuksella sellaiset donitsin muotoiset paikkalaput niiden nostoreikien ympärille, helppoa kuin heinänteko. Hitainta oli niiden "prikkojen" tekeminen.
ite pitäis kanssa tunkki hommata, ku ei noi helmojen tunkin reiät ole enään käytössä ku tuli toiset helmat päälle saksitunkkia meinasin... tai no tarkemmin kun ajatteleen, niin eipä mulla oo edes vararenkaalle tilaa kontissa että taitaa toi shellin renkaan täyttö aine olla kova sana
Pitäähän nyt konttiin vararenkaalle tila jättää Pari kertaa on hajonnut rengas niin ettei ole paikkapullo auttanut.Toisella kerralla oli vararengas mukana ja toisella kertaa sitten....keskellä yötä, keskellä ei mitään
Ja kontissa siis nyt 2X75L kotelot ja vararengas menee orkkis paikalle..ja mahtuu työkalut ja hallitunkitkin mukaan..
juu simmonen honkkarin 15e tunkki takalaatikkoon ja helmat umpeen tulee muuten paremman näköinenkin tossa kun katselin niin hanttarin puolella vain reiät... no sillä puolella se suola onkin...
Itsellä on myös hallitunkki takaluukussa siellä oikeanpuoleisessa syvennyksessä. Hyvin kulkee mukana, alkuperäinen tunkki on hävinnyt jo edellisen omistajan toimesta. Ainoa vaan että ei meinaa joka tilanteessa mahtua alle, nuo helmat vähän tiellä. En kyllä muutenkaan käyttäis sitä alkuperäistä vaikka mulla se oliskin, ei viitti irrottaa noita helman lappuja, löystyy kuitenkin käytössä ja tippuu vielä matkalle. Maksaa melkein 40€/kpl plus maalaus niin ei nappaa. Yhden tein jo itse, mikä puuttui jo autoa ostaessa
no ku mulle ei tuu mitään lisä helmoja tohon niin toi 15e tunkki passaa vallan mainiosti mulle.. 1-2mm pellistä laput nosto kohtiin...
taidan ottaa vielä koukunkin pois.. kattoo nyt, onko tommonen 200d hyvä vetämään? toi a4:nen oli aika kovilla mielestäni kun ton mb:een vein paraisille..
sakke0207 kirjoitti:. kattoo nyt, onko tommonen 200d hyvä vetämään?
Vakio 200D alkaa irvistelemään jo tyhjästä peräkärrystä Kerran oli netissä myytävänä Suzuki Alto, jossa oli mainintana varusteissa vetokoukku. Seuraava kommentti topicissa oli: "Miksi"
Sama pätee aika lailla myös 200D:hen...