230E katti ja ruiskun säädättäminen?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Pekka.A
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 440
Liittynyt: Ti 29.04.2003 12:38
Paikkakunta: vantaa

230E katti ja ruiskun säädättäminen?

Viesti Kirjoittaja Pekka.A »

Onko siis katillisen ruiskukoneen säädättäminen tosiaan niin hinnakasta kuin olen ymmärtänyt eli x00€. :shock: .Mihin siis hinnoittelu perustuu ,ilmeisesti katti siis sotkee testereiden antamat arvot?Työtunteja ilmeisesti siis kuluu mutta mihin? Mitähän kaikkea kivaa testitökkelinkin kautta moottorin sielunelämästä mahdetaan saada irti näillä nykyajan aparaateilla :?:
" Fidldee" W202 C200 -94
W124 230kat-88
Jack
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 12.11.2003 16:39

Re: 230E katti ja ruiskun säädättäminen?

Viesti Kirjoittaja Jack »

fidldee kirjoitti:Onko siis katillisen ruiskukoneen säädättäminen tosiaan niin hinnakasta kuin olen ymmärtänyt eli x00?. :shock: .Mihin siis hinnoittelu perustuu ,ilmeisesti katti siis sotkee testereiden antamat arvot?Työtunteja ilmeisesti siis kuluu mutta mihin?
riippuu mitä siitä pitäs säätää.

eihän normaaleissa olosuhteissa tuossa pitäs olla mitään _ihmeellistä_
tai eihän siinä pitäisi olla mitään säätämistäkään, jos auto on kunnossa :-p

en oikein kyllä ymmärrä mitä säätämistä kyseisessä autossa edes on ?
jos autoa ajetaan tehdasasetuksilla.
itse ajelen polkupyörällä :D
Avatar
Pekka.A
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 440
Liittynyt: Ti 29.04.2003 12:38
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja Pekka.A »

Lähinnä kiinnostaisi tietää onko seossäädöt kohdallaan,kun ei rauhallisessa matka-ajossakaan mene alta 10l/100km . Menovettä on virrannut varmaankin sen verran systeemin läpi ja ikääkin jo on ,että kuvittelisin että saattaisi olla tarkistuksen paikka :wink:
" Fidldee" W202 C200 -94
W124 230kat-88
Vastaa Viestiin