Zimmermanit ovat todella hyvännäköiset kun ovat reijitetyt
reijitykset auttavat ettei palojen ja levyn väliin jää "kaasupainetta" jota syntyy kun jarrut kuumenee tarpeeksi, jolloin jarrutusteho pienenee oleellisesti. reijitykset auttavat myöskin pölyjen puhdistuvuuteen, jolloin jarrupölyjä ei jää niinkään palojen ja levyn väliin.
ferodon vahvistetut palat ovat siviilikäyttöön tarkoitettu, mutta pito kuulemma riittää "noilla" tehoilla loputtomiin..
satulat pitäisi hiekkapuhaltaa, ja maalata vasaralakalla esim.hopea/harmaaksi, nykymuodin mukaisesti.
tämä projekti lähti ajatuksesta, että pitäis tehdä jarruremppa muutenkin autoon, ja samalla parantaa jarrujen suorituskykyä vakioihin nähden huomattavasti, ilman suuria ja hankalia muutostöitä isoimmille levyille, satuloille, vanteille..
kuvia voin ottaa projekti vaiheessa, mutta en osaa laittaa niitä tänne..



