500:nen humppaa!!!!
500:nen humppaa!!!!
Missä vika kun 500:nen rupes humppaamaan,eli esim, kun ajaa tasasesti 1500rpm niin auto menee rauhallisesti nykien???
Öljyn määrä laatikossa oikea?
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
öljyn määrä on oikea
laatikon öljynmäärä on oikea ja kone humppaa myös vapaavaihteella kierroksia tasaisesti pitäen,on aivan uudet tulpanjohdot jakajankansi sekä pyörijä,ei auttanut niistä!!! ????jotain muuta ideaa jollain???
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Re: öljyn määrä on oikea
Mitä ilmeisemmin joku sylinteri ei käy kunnolla, eli vikana voi olla:v8500se kirjoitti:laatikon öljynmäärä on oikea ja kone humppaa myös vapaavaihteella kierroksia tasaisesti pitäen,on aivan uudet tulpanjohdot jakajankansi sekä pyörijä,ei auttanut niistä!!! ????jotain muuta ideaa jollain???
Sytytys tulppa, ruiskun suutin, venttiili nokka-akseli tms....
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Limperin muori kun humppaa, se hälle on parasta jumppaa, lauloi joskus joku tanssilavojen tähti olkituppo suussa
Nämä vanhat rouvat alkavat olla jo siinä iässä, että tahtilajit tuppaavat menemään sekasin pienemmässäkin vauhdissa.
Eräässä, tosin vajaasylinterisessä bensa-Mersussa, moisen alakierroksilla tasakaasulla nykimisen aiheutti ilmavuoto imuputkessa. Kaipa sen ja ylipäätään imupuolen pitävyyden voi tarkastaa muiden mahdollisten taudinaiheuttajien ohessa.

Nämä vanhat rouvat alkavat olla jo siinä iässä, että tahtilajit tuppaavat menemään sekasin pienemmässäkin vauhdissa.
Eräässä, tosin vajaasylinterisessä bensa-Mersussa, moisen alakierroksilla tasakaasulla nykimisen aiheutti ilmavuoto imuputkessa. Kaipa sen ja ylipäätään imupuolen pitävyyden voi tarkastaa muiden mahdollisten taudinaiheuttajien ohessa.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Itse edellä mainitsin, että 300D:ssä samoja oireita ja vika oli juuri tuossa. Imusarjassa eräs letku hieman irvisti. Pistin letkun kunnolla kiinni ja johan pelittää!Kaapo kirjoitti: Eräässä, tosin vajaasylinterisessä bensa-Mersussa, moisen alakierroksilla tasakaasulla nykimisen aiheutti ilmavuoto imuputkessa. Kaipa sen ja ylipäätään imupuolen pitävyyden voi tarkastaa muiden mahdollisten taudinaiheuttajien ohessa.
