petska kirjoitti:No jos kemoraan asfalttikunkkuun meinaat kurvaileen niin joudut varmaan panostaan alustaan....
Samalla alustalla sitä on ennenkin ajettu soralla ja asfaltilla Tossa on kyllä tosi jäykkä alusta valmiiks, joten en varmaan suuria muutoksia tee kemoraan.
se on vielä kaasareita (dellorto dhla) lukuunottamatta vakio 2 litranen. Ens kesäks vasta tulee viritetty 2.3. se onkin sitten arvoitus paljonko lähtee voimaa.
Perä (volvo) hajos talvella jäsentenvälisissä ja on sittten jäänyt motivaation puutteen takia pihaan seisomaan... Katsotaan jos vaikka kardaani kunkkuun tulisi laitettua kuntoon.
No mites tämä projekti? Saitko sen 2.3:sen paikalleen ,ja löytyikö voimaa? Itseä kans kiinnostaisi hiukan tuollaisen erikoisemman auton rakentaminen jokkikseen...
Keväällä ajoin yhden kisan 2 litrasella koneella, mutta se hajosi! Yksi imuventtiili napsahti poikki. Nyt on ajettu sitten koko kesä 2.3 koneella ja onhan siinä voimaa muttei tarpeeksi. Pitää nyt miettiä mitä sille tekisi talven aikana...
Siisti kannesta kanavat...malliltaan ne onkin jo vakiona kohtuu hyvät... ja laita joku hieman kierrosherkempi nokkatikku....ja kevennä se raskas vauhtipyörä.....
Mites tuollaisessa koneessa puristukset, saako kannesta/lohkosta otettua tarpeeksi? Kaippa tuollaisesta nyt saa kohtuullisesti voimaa jos yläkerran saa hönkimään...
M103 taitaa olla vähän turhan raskas möykky, siinä tosin sitä voimaa riittäisi mukavasti.