Hyvää mersukorjausta Kuopiossa?
- Michael M.
- Vakiokalustoa
Hyvää mersukorjausta Kuopiossa?
Moro
Missä päin täällä olisi osaavaa ja ammattitaitoista korjaamoo joka korjaa mersuja. Siis muukuin Niiranen.
Missä päin täällä olisi osaavaa ja ammattitaitoista korjaamoo joka korjaa mersuja. Siis muukuin Niiranen.
MB S202 C180 -00
EX:Opel Astra 1.6 16v -00
EX:MB S202 C200 -97
EX:Volvo V40 2.0T -04
EX:VW Kupla 1300 "Cal-look"
EX:MB W124 230E -89
- Michael M.
- Vakiokalustoa
Jep tuntuu olevan hyvä ratkaisu toi Toivalan Auto ku JP suositteli samaa 
Onkos muita ?

Onkos muita ?
Viimeksi muokannut Michael M., Ma 31.01.2005 18:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
MB S202 C180 -00
- Michael M.
- Vakiokalustoa
Eihän se Kuopiossa olekkaan, vaan ToivalassaMichael M. kirjoitti:Jep tuntuu olevan hyvä ratkaisu toi Toivalan Auto ku JP suositteli samaa
Onkos muita ?
Edit : Yritin muuten katella yhteystietoja Toivalan Autosta enkä löytäny sieltä Kl sivuilta. Itseasiassa ei ollu Kuopiosta ollenkaan mainintaa.

Asiakaspalvelua saisivat parantaa.
- Michael M.
- Vakiokalustoa
AivanJuhaE kirjoitti:Eihän se Kuopiossa olekkaan, vaan ToivalassaMichael M. kirjoitti:Jep tuntuu olevan hyvä ratkaisu toi Toivalan Auto ku JP suositteli samaa
Onkos muita ?
Edit : Yritin muuten katella yhteystietoja Toivalan Autosta enkä löytäny sieltä Kl sivuilta. Itseasiassa ei ollu Kuopiosta ollenkaan mainintaa.![]()
Asiakaspalvelua saisivat parantaa.

Eikö sielläkää oo hyvä asiakaspalvelu

MB S202 C180 -00
- Michael M.
- Vakiokalustoa
- Michael M.
- Vakiokalustoa
näin olen kuullut minäkin, oli kuulemma räjähtänyt jollekin taksikuskillekttopar kirjoitti:Niirasen korjaamo ei ole asiallinen millään tavalla. Korjaamon omistaja esim. suuttuu kun tinkii varaosien hinnoissa.

työkaveri taas käyttää omaa väyrystään ja on kuulemma hyvä paikka, öljynvaihto luokkaa 100€ kiisseli väykkyyn, on minusta aika kallista

Niinjoo...siis Niirasen Jorma.
Kyllähän se Niiranen on aika "legenda" jo noitten äksyilyittensä suhteen...
Reilu vuosi sitten ko. henkilö oli SavonSanomissa, kun aiheena oli sukupu...eh...siis sukupolven vaihdosta liiketoiminnassa. Hänen poikansa on kyllä ihan asiallinen heppu ja varustettu huomattavasti paksummilla päreillä kun isänsä.

Kyllähän se Niiranen on aika "legenda" jo noitten äksyilyittensä suhteen...
Reilu vuosi sitten ko. henkilö oli SavonSanomissa, kun aiheena oli sukupu...eh...siis sukupolven vaihdosta liiketoiminnassa. Hänen poikansa on kyllä ihan asiallinen heppu ja varustettu huomattavasti paksummilla päreillä kun isänsä.

Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Ja jos Siiliin jaksaa ajella, niin Siilin Auto-Pekkaan vaan, homma toimii, Sorsasalon Vehokin käyttää nykyään autot siellä huollossa, ei enää Raskoneella
Däni
Noh, noh... Kyllä se Niiranen ihan hyvä jätkä on. Vähän omalaatuinen persoona, mutta eikös sitä kaikki olla, enemmän tai vähemmän??
Mä oon ainakin tullut toimeen sen kanssa tosi hyvin. Ei pidä vaan olla liian herkkä nahkainen hänen kanssaan asiodessa.
Mutta tosiaisa on se että Jorma varmaan tietää mersuista eniten koko "kylällä", siis ainakin vanhemmista.
Mut minä ainakin suosittelen.
Ja mitä tinkimiseen tulee. Kerran yritin, Jorma sanoi: "Mitä v..a? Jos tilipäivänä pomo tulee sanoon sulle, että anna alennusta, en halua maksaa sun töistä noin paljo, niin annatko alennusta ??"
Tarkemmin ajateltuna tuossa on kyllä tottakin tuossa asiassa.
Myös Auto-pekka on ihan hyvä. Hyvä palvelu jne..
Muuten miksi veho, huollattaa Pekalla, eikä Raskoneella? Tuntuu vaan oudolle. Siis lähinnä siksi että se Raskone on siinä "seinän takana"?
Ja pakko todeta, että se Sorsasalon Vehon automyyjä, on mun mielestä ainakin aika outo poika.
Mä oon ainakin tullut toimeen sen kanssa tosi hyvin. Ei pidä vaan olla liian herkkä nahkainen hänen kanssaan asiodessa.
Mutta tosiaisa on se että Jorma varmaan tietää mersuista eniten koko "kylällä", siis ainakin vanhemmista.
Ja mitä tinkimiseen tulee. Kerran yritin, Jorma sanoi: "Mitä v..a? Jos tilipäivänä pomo tulee sanoon sulle, että anna alennusta, en halua maksaa sun töistä noin paljo, niin annatko alennusta ??"
Tarkemmin ajateltuna tuossa on kyllä tottakin tuossa asiassa.
Myös Auto-pekka on ihan hyvä. Hyvä palvelu jne..
Muuten miksi veho, huollattaa Pekalla, eikä Raskoneella? Tuntuu vaan oudolle. Siis lähinnä siksi että se Raskone on siinä "seinän takana"?
Ja pakko todeta, että se Sorsasalon Vehon automyyjä, on mun mielestä ainakin aika outo poika.
Näin.Junnu kirjoitti:Noh, noh... Kyllä se Niiranen ihan hyvä jätkä on. Vähän omalaatuinen persoona, mutta eikös sitä kaikki olla, enemmän tai vähemmän??
Minulla on ainakin hyviä kokemuksia ko. paikasta. Tietoa ja taitoa kyllä löytyy. Ehkä se on sitten vähän asiakkaasta kiinni, miten asiat sujuvat.
508 D matkamersu -70
S203 C 220 T CDI -04/05
S211 E 220 T CDI -06/07
S203 C 220 T CDI -04/05
S211 E 220 T CDI -06/07
Suosittelen myös Pekkaa, muutaman kerran olen asioinut ja hyvin pelaaD Vito kirjoitti:Ja jos Siiliin jaksaa ajella, niin Siilin Auto-Pekkaan vaan, homma toimii, Sorsasalon Vehokin käyttää nykyään autot siellä huollossa, ei enää Raskoneella

E290 '98 (S210)
Jos kiinnostaa hieman säästää kuluissa, niin A+ autohuolto siinä kolmisopen kupeella on aika edullinen paikka. Tyyliin, no se maksaa tuolla 30e, meiltä sen saat 29e .... Siellä on duunissa jannu nimeltä Kiuru, myös Juhiksena tunnettu. Edellisessä työpaikassaan ollut paljonkin mersujen kanssa tekemisissä. Hommat hoituu eikä pojat oo tuppisuitakaan
Osat on kyllä pitkälti tarvikepuolta AD:ltä... Tekevät ihan ilmastoinnin huoltoja ja "merkki"-huoltoja. Kaveri käytti juuri uutta audiaan siellä, oli joku kilometri-huolto ja Laakkonen olisi ollut vailla aika suurta nippua rahaa.
Ja jousi yms. hommiin tuntu vehkeet ja taidot olevan myös Peten kolarikorjaamossa. Korjaavat ja laittavat myös kolaroimattomia.
Taisi olla miehen nimi Keke, kun omaan Karting-meseeni vaihtoi jouset männä viikolla.
Molemmissa on tietoa ja taitoa jollei halua maksaa mersu-lisää korjaamolle.
Niirasen Jormalle en enää autoani vie, kävelen vaikka ennemmin. Oli semmoista asiakaspalvelua että hohhoijaa.
Toivalan auto on myös ihan jees, mutta kyllä oman auton keula taitaa näyttää A+:n tai Peten kolarikorjaamon suuntaan jos se niissä korjattavissa on, kun sattuu vikaa tulemaan....

Osat on kyllä pitkälti tarvikepuolta AD:ltä... Tekevät ihan ilmastoinnin huoltoja ja "merkki"-huoltoja. Kaveri käytti juuri uutta audiaan siellä, oli joku kilometri-huolto ja Laakkonen olisi ollut vailla aika suurta nippua rahaa.
Ja jousi yms. hommiin tuntu vehkeet ja taidot olevan myös Peten kolarikorjaamossa. Korjaavat ja laittavat myös kolaroimattomia.

Molemmissa on tietoa ja taitoa jollei halua maksaa mersu-lisää korjaamolle.
Niirasen Jormalle en enää autoani vie, kävelen vaikka ennemmin. Oli semmoista asiakaspalvelua että hohhoijaa.

Toivalan auto on myös ihan jees, mutta kyllä oman auton keula taitaa näyttää A+:n tai Peten kolarikorjaamon suuntaan jos se niissä korjattavissa on, kun sattuu vikaa tulemaan....

Viimeksi muokannut Aaku, Ke 09.03.2005 17:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei puristeta mailasta...
Ainakin minä oon saanu Niiraselta ihan asiallista palvelua. Käyvät aina auton läpi, jos autossa muutakin laitettavaa, kuin on ennen huoltoa katottu ja soittavat että sopiiko tämmönen ja tämmönen (yleensä jotakin suodattimia tms.). Neljää eri tähtikeulaa oon käyttäny ja aina oon ollu tyytyväinen. Jännä juttu, että palvelun taso vaihtelee kommenttien perusteella.
W202 240 -98 Elegance
Mulla toivalan autosta vähän erilaisia kokemuksia, vaikken siellä ikinä ole autoa huollattanutkaan... Soitin sinne mersun öljypohjasta että tietäskö ne mistä sellasta vois tuohon saada, ni vastaus oli suoraan että ei ole. Ei vaivautunut etes etsimään mistään. Sitten veholta kysymään samaa ni saksasta 750e+rahti+siellä vaihto ni ei kiitos. Löysinpä kuitenkin tieni savon dieselin tiloissa olevalle korjaamolle (K1:n puoleinen) ja siellä sitten asiaa ihmeteltiin ja öljypohjakin jostain purkaamolta löydettiin (150e+MH-rahti) pohja suoraan MH:lta sinne ja siellä se nyt on mestari työn touhuissa... Samalla tietty öljyt uusiksi ja suodattimia yms. hilputtimia...
300ce-24 -88 (tekniikanvaihto)
Ex. 190e -87 (Rouva mersu)
Ex. 190e -87 (Rouva mersu)