
w124 200D vm: -86 jäädytys
w124 200D vm: -86 jäädytys
Missäs asteissa pitäisi tuon pumpun joka on paisuntasäiliön alla pörähtää päälle? Eli eikös se ole tarkoitettu se pumppu kierrättämään vettä kun auto ajon jälkeen sammutetaan ? Kiitoksia vaan jo etukäteen jos näin hölmöön kysymykseen saa vastauksen... 

OK ja kiitos vastauksesta. Huomaattekin varmaan että on eka meisseli kierrossa mulla ja toki kiinnostus on suuri autoa kohtaan. Samaan syssyyn voisin kysellä taas hölmöjä... Onko jotain sen suurempaa huomioon otettavaa tuossa eturenkaan laakerin vaihdossa koska huomenna ajattelin moisen vaihtaa. Jahas ja kun kerran alottelin kirjoittamaan niin varmaan löytyisi haullakin mutta kysyn silti... mittarinvalot mukaan lukien lämmön säätimien valot sun muut niin kaikki on pimeänä... toki paloivat vielä par päivää sitten mutta mutta päättivät kaikki sammua... Ja sokerina pohjalle mitä öljyä käytätte tuollaisessa "vähän" ajetussa koneessa (600 000 arvio) johon pitäs vissiin vaihella kaikki litkut.
Ekat tunnelmat meisselistä vaikka onkin vanha niin on hyvät pikku vioista huolimatta. Taisi käydä niin että monien auto merkkien jälkeen astui järki kalloon ja alkaa merkki uskollisuus nytten!
Ekat tunnelmat meisselistä vaikka onkin vanha niin on hyvät pikku vioista huolimatta. Taisi käydä niin että monien auto merkkien jälkeen astui järki kalloon ja alkaa merkki uskollisuus nytten!
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 116
- Liittynyt: Ti 13.12.2005 20:07
- Paikkakunta: Tornio
Älä kiristä sitä laakeria liian tiukkaan!!!!! Leikkaa kiinni pomminvarmasti ja matka katkeaa siihen paikkaan. Haulla löytyy hyviä vinkkejä laakerin vaihtoon. Moottoriöljynä omassa lankussa (200D) käytän Teboilin synteettistä super hpd 5w-40, vaihtovälinä 10tkm. Vaihteistossa mulla on Teboilin 75w90 täyssynteettistä vaihteistoöljyä, mutta myös ATF kelpaa. Ja perämurikkassa on merkkiliikkeestä haetut öljyt. Voimansiirron vaihtovälinä olen pitänyt 100tkm/ 3 vuotta
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
-90 W124 200D (590tkm) by T.Trast
-90 W124 200D (590tkm) by T.Trast
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Mittarivalojen säätöruuvissa saattaa joskus olla klappia. Siitä selviää sitä pyörittämällä edestakasin. Faija anto joskus mulle pystärin kanssa pähkäiltyäni neuvoksi: "Hinkkaat sitä säätöruuvia pari päivää." Toimi
Tietty voi olla jokin sulake- tai kaapeliongelmakin.

"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6