Olisko kenelläkään täällä antaa tietoa sellaiseen ongelmaan, että mikähän mahtasi olla automaatissa silloin vialla, kun auto rullaa vaihteiston ollessa P-asennossa hiljalleen eteenpäin?
Vaihteisto pelittää muuten ihan normaalilla tavalla..
Automaatissa vikaa
Mikä laatikko on kyseessä? Epäilisin P-vaihteen lukituskynnen olevan poikki.
Auton on EHDOTTOMASTI oltava jarrulla täysin pysäytetty, ennen kuin P-asennon saa laittaa päälle. Muuten "kynsi" voi mennä poikki.
Auton on EHDOTTOMASTI oltava jarrulla täysin pysäytetty, ennen kuin P-asennon saa laittaa päälle. Muuten "kynsi" voi mennä poikki.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Kysymykessä on R129 SL300...
Kyseinen auto ei ole minun omistuksessani, vaan on myynnissä alppimaassa eräällä yksityishenkilöllä kohtuulliseen hintaan...
(Autoa on jo käynyt kokeilemassa muuan sukulaiseni, ja vaihteisto-ongelmaa lukuunottamatta sen muilta osin hyväksi yksilöksi todennut)
(Autoa on jo käynyt kokeilemassa muuan sukulaiseni, ja vaihteisto-ongelmaa lukuunottamatta sen muilta osin hyväksi yksilöksi todennut)
-
- Vakiokalustoa
- Viesti:
Kaverin kanssa oli kiistaa ton kynnen kestävyydestä.Kaveri oli sitä mieltä, että kynsi kestäis melkein vetästä vauhdista P-silmään ja vain renkaat takana menis lukkoon ilman, että vaihteisto kärsisi.Itse olin kyllä asiasta toista mieltä!?
"Uuden vuoden rakettien ampuminen tapahtuu isännöitsijän määräämällä alueella ja lasten ampumisesta on sovittava erikseen."
Tupakka lyhentää elämää 2minuuttia, Olut pullo neljä minuuttia ja työpäivä 8 tuntia
Tupakka lyhentää elämää 2minuuttia, Olut pullo neljä minuuttia ja työpäivä 8 tuntia
Olikos se niin, että tuo pitää olla katsastuksessa kunnossa, vai onko se vain omistajan päänsärky ??? Vaikuttaa vähän ostopäätökseen, jos sen laatikon joutuu avaamaan tuon takia, luulen...
Lisää tietoa: www.skg.fi