eräs tuttu mekaanikko sanoi että pistää vaan keskeltä kahtia ja jonku prikan väliin että se tukkii sen "kierrätimen" en sitte tiiä miten uuemmissa malleissa pitää toimia.
-w124 200D- ex
-w202 C 200D- ex
-w201 190E 1.8- ex
-w202 C 200D- ex
-w203 C 200K- ex
-w203 C 200cdi-
kossu kirjoitti:Kuinka 99 200 cdi hin tuo poisto pitäs tehdä että ei tulisi vikatiloja ?
Terve! Ainakin omaani vm-99 C220 cdi, tein seuraavasti= tulppasin EGR- venttiilille menevän alipaineletkun M5 koneruuvilla, operaatiosta on n. vuosi aikaa ja savutusarvot melkein olemattomat, eikä mitään häiriöitä muutenkaan ole ollut
kossu kirjoitti:Kuinka 99 200 cdi hin tuo poisto pitäs tehdä että ei tulisi vikatiloja ?
Terve! Ainakin omaani vm-99 C220 cdi, tein seuraavasti= tulppasin EGR- venttiilille menevän alipaineletkun M5 koneruuvilla, operaatiosta on n. vuosi aikaa ja savutusarvot melkein olemattomat, eikä mitään häiriöitä muutenkaan ole ollut
Näin täälläkin, tosin auto on 290.
Tuleeko ne vikatilat sitten vasta uudemmassa CDI:ssä, kerta -99 ei ole siitä herjannut??
tee laippa ohuesta pellistä siihen imusarjan kanavaan josta pakokaasu tulee ja ota ilmamassamittarilta johto irti.ja anna alipaine letkujen olla.
mulla toiminut monta viikkoa silleen ilman vika tiloja
´Kans kiinnostas tuo homma,kun ei kai näy mitenkään savutusmittauksessa. Yks kaveri kertoi ,että tehotkin paranee muutaman tuhannen jälkeen kun kanavat puhdistuu kai itellänsä. Tiä sitte ,pitäsköhän kans tehdä tuo sokkoprikka.
Onko egr venttiili se siinä imusarjassa, kumiputken ja alun liitoksenlähellä melkolailla , siinä päälläpäin? Senkö putki sii tukkoon vaan ? Miksi siinä imusarjassa kans on sellnen läppäjuttu, sama putki menee siihen sellanen ohut alipaine tms pilli.