
kuinka iso cooleri järkevästi 190:n keulalle?
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 22
- Liittynyt: Ma 26.07.2004 20:22
kuinka iso cooleri järkevästi 190:n keulalle?
eli ei vielä ole tullut hommattua kyseistä autoa joten ei mitään hajua kuinka ison coolerin sinne järkevästi saisi sopimaan?mitenköhän tuommoinen esim 70-80cm leveä,30-40cm korkea ja n.8cm paksu cooleri passais keulille?joutuuko raivaamaan keulaa miten ronskilla kädellä? 

Minulla on kennon koko 393mm korkea ja 540mm leveä ja 56mm paksu
Kokonaismitat= korkeus 467mm ja leveys 645mm paksuus päädyistä 70mm
Letkun lähdöt sivuille lamppujen alle...maksimi kokonais korkeus on aikalailla 500-510mm ja kokonais paksuus 100mm jos ei ole ilmastointia ja vain viisi sylinterisellä koneella....minulla on ilmastointi ja siksi paksuus päädyistä 70mm ja vielä sopii ilmastoinni flektit eteen..
-kuutos moottorin kanssa onkin sitten eri juttu...
Kokonaismitat= korkeus 467mm ja leveys 645mm paksuus päädyistä 70mm
Letkun lähdöt sivuille lamppujen alle...maksimi kokonais korkeus on aikalailla 500-510mm ja kokonais paksuus 100mm jos ei ole ilmastointia ja vain viisi sylinterisellä koneella....minulla on ilmastointi ja siksi paksuus päädyistä 70mm ja vielä sopii ilmastoinni flektit eteen..
-kuutos moottorin kanssa onkin sitten eri juttu...

Itse tein ja säästin
mitenköhän lasketaan n.nyrkkisääntönä, että kuinka iso cooleri pitäisi käytännössä olla?
esim, jos ajelet hyvinkin "reippaasti" niin ei cooleri varmaankaan saisi kuumentua ulkopuolelta ollenkaan, vaan pysyä viileenä? tää on ihan vaan mutua..
esim, jos ajelet hyvinkin "reippaasti" niin ei cooleri varmaankaan saisi kuumentua ulkopuolelta ollenkaan, vaan pysyä viileenä? tää on ihan vaan mutua..

S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
oma cooleri oli kyllä kummastakin päästä aika lämmin n.7kierroksen jälkeen ahvenistolla
tosin auto kerkis käydä hetken paikallaan ennen kuin kokeilin.mutua siis niin kauan ku on käytössä imulämpömittari niin siitähän sen näkis miten hyvä toi cooleri on..toi raatikaisen tekele kai pitäs olla ihan hyväkin.ainakin hinta on.

<----kiiihtyyy
www.lakesteel.org
www.lakesteel.org
Meillä on 200superin keulilla tällainen!
Ei tosin mahdu jos isompi kuin neloskone

Ja paikallaan:

Maksaa 295€ hevosvoima.comissa!
Tuo on ehkä jonkun mielestä jo liiankin iso, mutta tuosta romusta yritetään jarruttaa yli 300hv kesän aikana...
Ei tosin mahdu jos isompi kuin neloskone


Ja paikallaan:

Maksaa 295€ hevosvoima.comissa!
Tuo on ehkä jonkun mielestä jo liiankin iso, mutta tuosta romusta yritetään jarruttaa yli 300hv kesän aikana...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Voitko laittaa kuvan tosta omasta coolerin asennuksesta!?petska kirjoitti:Minulla on kennon koko 393mm korkea ja 540mm leveä ja 56mm paksu
Kokonaismitat= korkeus 467mm ja leveys 645mm paksuus päädyistä 70mm
Letkun lähdöt sivuille lamppujen alle...maksimi kokonais korkeus on aikalailla 500-510mm ja kokonais paksuus 100mm jos ei ole ilmastointia ja vain viisi sylinterisellä koneella....minulla on ilmastointi ja siksi paksuus päädyistä 70mm ja vielä sopii ilmastoinni flektit eteen..
-kuutos moottorin kanssa onkin sitten eri juttu...
W 124 230 - 86
Oliko tossa coolerissa aluksi 3" lähdöt mutta ootte vissiin vaihtanu ne pienempii?Jube kirjoitti:Meillä on 200superin keulilla tällainen!
Ei tosin mahdu jos isompi kuin neloskone
<tartte niitä kuvia tuplata !!!!!>
Itellä just tuo coolerin asennus menossa ja aikas kettumainen homma minun mielestä

W 124 230 - 86
Ainakin tällainen menee ilman rälläkkää, kennon mitat noin 500x280x75


Projekti topic (190E 2.3-16 Kompressor): http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=39366
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/