c200 aut kylmänä ei kulje

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
kime71
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Ma 17.04.2006 16:02
Paikkakunta: Turku

c200 aut kylmänä ei kulje

Viesti Kirjoittaja kime71 »

c200 aut kylmänä ei kulje .Ongelman nimi on että kun käynnistän auton ja lähden liikkeelle ,niin auto ei kulje kuin 40 km\h. Ei reagoi kaasun polkemiseen mitenkään , kierrokset jää noin 2000 . Sitten kun moottori lämpeää tarpeeksi niin rupeaa toimimaan normaalisti. Et missähän olis vikaa ? Vaihdoin sytytystulpat kun ei meinannut pyöriä ollenkaan kylmänä. Kilometrejä takana 228000.
kime71
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Ma 17.04.2006 16:02
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kime71 »

Vieläkin vaivaa tyhjäkäynnin vaeltelu pari kolme minuuttia käynnistyksen jälkeen , ilman suodattimenkin vaihdon. Kaasua saa polkasta jonkin verran ettei pääse sammumaan. Vieläkö löytyisi jotain neuvoja tohon pulmaan . Ennen ku tarttee viedä Vehon ihmeteltäväks . Niin jos yrittää heti käynnistyksen jälkeen lähtee liikkeelle vauhti jää 30-40 km\h . Parin minutin körötteyn jälkeen taas maistuu meno.
Avatar
Cmeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 335
Liittynyt: Ti 22.02.2005 20:52
Paikkakunta: JoesMouth

Viesti Kirjoittaja Cmeli »

Testeriinhän tuo pitäs viedä, mutta veikkaan sitä surullisen kuuluisaa ilmamassamittaria.
ajossa w203 220cdi, aut avantgarde
exät:
BMW 118d, -08 (Kirppu, mieletön mikroauto ajaa, joka ei kuluttanut mitään mutta...tähti puuttui)
BMW e46, 320d, -05 (OH jeah mikä ajaa, mutta jätti tielle Lappiin)
w203, 200 komp. aut, -02 (laadukas pensarosvo)
w202, 200cdi, aut -00 (made to run forever)
exiä: c280 aut -94(sweetheart), volvo 850 gle -93 aut (shitload of trouble!!!), peugeot 306 1.6 sr(boooring), Fiat Croma 2.0 turbo(Love, Hate, Love), Peugeot 309 -87, 1.3(The RedGun), Saab 99GL -82.(Firstlove!!!)
Personal slogan: "kettu että mä vihaa kaikkia voorteja!!!"

-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-
kime71
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Ma 17.04.2006 16:02
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kime71 »

No nyt se on sit korjattu , kaikki oireet katosi kun vaihdoin ilmamassamittarin. Eka kysyin Raision vehosta hintaa olis saanu heti hyllystä 540€ . Menin Turun tarvike tuontiin ja se maksoi 100€ . En omistanut torx avainta niin kävin ostamassa motonetistä . Torx sarjan kärsin 11,90 € . Että tuli säästöä aika paljon .Ei mennyt koko kesäloma pilalle kun nyt on rahaa käydä jossain reissussa. Tää alkuperäinen osa oli Bosh ja nyt minkä sai satkulla oli pierburg kai se on yhtä toimiva osa. No ei tuo mersu vielä viaton ole ,takalasin pissapoika ei pelaa ostin uuden moottorin motonetistä mut ei silti toimi . Missähän on se rele ? Vai oisko vika katkaisijassa , virta tulee moottorille koko ajan .
Vastaa Viestiin