RATTIVAIHTEEN VIVUSTO
RATTIVAIHTEEN VIVUSTO
Mistä apua kun pitäis saada rattivaihde vivusto kasaan 61 malliseen mersuun että sais lattia kepin joka ei kuulu asiaan pois 

Jos kyseessä on siipimersu siinä on ainakin erilainen laatikko ratti/lattiavaihteisessa( tai laatikon "yläosa"). Autoosi voi toki olla vaihdettu uudempi laatikko esim. w115:stä jolloin on haettava pystärin rattivivusto. Eli tarvisi tietää tulevatko vivut päältä vai kyljestä laatikkoon ja kuinka monta vipua laatikkoon menee. Jos autossasi on siipimersun alkuperäinen lattivaihdelaatikko ja vaihteensiirrin, voin vaihtaa ne vastaaviin rattimanuaalin osiin (siis itse osat joudut punttaamaan itse irti ja paikalleen).
Mercedes-Benz korjaa kuljettajien tekemät ajovirheet...ainakin jos on asd...
MB 200D w110 mr
MB 240D w123 mr
MB 300D w123 mr
MB 500SEC w126
MB G300 td W463
MB 200D w110 mr
MB 240D w123 mr
MB 300D w123 mr
MB 500SEC w126
MB G300 td W463
RATTIVAIHDE
Kaksi eri vaihteistoa kiini lattia malli irrallaan olevavassa laatikossa kaksi vipua laatikkoon toinen sivusta ja toinen päältä todennäköisesti auton alkuperäinen laatikko koska autossa kiini osa vivustoa 

rattivaihde
jos sulla on hajotus kuvat niin raaskitko luapua niistä tai jos niistä saisi vaikka kopionSepi.K kirjoitti:Mulla vois olla hajotuskuvat tosta vipuhommasta