1.Vasen etupallonivel mäsänä(heilu n.3cm) Millanen homma on vaihtaa?
Pystyykö ite vai kannattaako suosiolla viedä vaihdettavaksi?
2.Lämmöt nousi pakokaasu testin aikana 120 ja flekti pyöri ihan rauhallisesti.
Kun olin lähössä ulos niin pihalla mies heilutteli kovasti ja näytti keulaa. Menin
Kattomaan niin nesteitä oli lentäny pellolle.Lähin ajamaan lämppärit täysillä niin pikkuhiljaa lämmöt rupes tippumaan ja lopuksi viisari oikein nykähti alaspäin. Eiköhän tosa oo viskokytkin kun remmi menee sen kautta??
Missä vaiheessa sen pitäis ruveta pyörimään oikein kunnolla?? onko millanen homma vaihtaa ite? MIstä se haistelee lämpötilaa? Voiko termostaatissa olla jotain vikaa koska se nytkähti noin alaspäin? Mutta jos termari ois sökönä niin kuuluisko flektin pyöriä täysillä??
3. Viimekerralla ei menny läpi päästöistä läpi.
Mittasin lambdan. Näytti 1.0-1.6v.
Vaihdoin uuden, niin samat arvot tuli.
Eli kävis niinku rikkaalla(eikös se niin oo että suurempi arvo niin käy rikkaammalla) korjatkaa jos oon väärässä.
En tiedä koska tulpat on vaihdettu viimeks. vaikuttaako ne tohon että miten rikkaalla käy.
4.Happiarvoista päätellen katsastusmies meinasi että on imuvuotoja.
Mistä niitä kannattais ettiä.
5.Ei ihme että ei menny päästöistä läpi ku ei ollu KATTIA ollenkaan



Edellinen omistaja oli katsastanu ennen kuin antoi auton veholle vaihdossa.
Oli varmaan käyty päästöt tekemässä kossupulloa vastaan tutulla äijällä.
Voinko vaatia vehoa laittamaan autoa kuntoon putkiston osalta? Ostin auton viime sysksynä, enkä ajanut sillä talvella. Nehän on myyny laittoman vehkeen mulle.
Hienohan se rosteriputkisto on, mutta ei paljon auta ku päästöt on mitä on.
MItähän maksaa noku putkisto alusta loppuun saakka? sais katsastuksen ajaksi.
Mutta ihmetyttää toi koneen lambda arvo, miksi on niin suuri??
Kiitos jo etukäteen te viisaammat.