Joo. Meinasin laittaa pakuun vähä syöttyä lissää.
Paljonko pyöritän? pumppu on vakiosäädöissään, päästöt hyvät. Tuossa pakussa on tympiä kun öljynsuodattimen jalka tulee niin lähelle pumppua, että pitänee käyttää se jalka pois.
Sen takia ois hyvä tietää etukäteen paljonko tuota syöttöruuvia pyörittelen?
Se pumpun päällä takapäässä oleva ruuvi lienee pelkkä tyhjäkäynnin säätö?
OM616 syötön lisäys
- Jani Haataja
- Mersumies

- Viestit: 588
- Liittynyt: Ti 09.12.2003 10:23
- Paikkakunta: Eura
- Viesti:
puolesta kierroksesta kahteen kierrokseen, riippuu paljolti siittä että kuinka pienellä ne on... Sitten on hyvä kun jaksaa vielä ottaa kierroksia ja savua tulee runsaasti.
Tyhjäkäyntiä säädetään pumpun sisältä myös, siitä pumpun päällä olevasta ruuvista en tiedä että mitä säädetään mutta kuulemma siihen ei parane mennä koskemaan...
Haulla löytyy pumpun säädöstä juttua aika paljon ja hyvä kuvakin jossa on selostettu jopa että mitä tapahtuu mistäkin ruuvista...
Tyhjäkäyntiä säädetään pumpun sisältä myös, siitä pumpun päällä olevasta ruuvista en tiedä että mitä säädetään mutta kuulemma siihen ei parane mennä koskemaan...
Haulla löytyy pumpun säädöstä juttua aika paljon ja hyvä kuvakin jossa on selostettu jopa että mitä tapahtuu mistäkin ruuvista...
MB W124 230EA 1986
Audi 100 2.0 1986
Ex MB:
W201 190D -84
W123 300D -81
W123 240D -79
W123 220D -78
W124 200D -88
W123 300D -85
http://w123club.digitalfinland.net/
http://sekuvain.com
Audi 100 2.0 1986
Ex MB:
W201 190D -84
W123 300D -81
W123 240D -79
W123 220D -78
W124 200D -88
W123 300D -85
http://w123club.digitalfinland.net/
http://sekuvain.com
Jaa, no minä kyllä koskin jo. Eipä sillä muuta näkyvää tai kuuluvaa vaikutusta ollut kuin tyhjäkäynti nousi tai laski. No, onneksi merkkasin alkuperäisen asennon että jospa se ei paskaa tykänny.Jani Haataja kirjoitti:siitä pumpun päällä olevasta ruuvista en tiedä että mitä säädetään mutta kuulemma siihen ei parane mennä koskemaan...


