Foorumilaisten autoja udeltas.
jaa-a, kortti ollut 23 vuotta! Autoja ollut niin että hirvittää!
Tonni tatsun,99 saappi,eskortti,ford capri, 99 saappi,finn tatsuni,tonni tatsuni 100hp!,tojota mark 2, askona-73, askona-79,900 saappi, rekord 2,3d-82,ascona etuveto, mitsu galantti turbo d,talbot solara, 305 d-pösö, 305 d-pösö farmari,audi 100 avant, taas 305 d-pösö sedan, 309 d-pösö,505 d-pösö, 405 d-pösö,mb-190 2,5d, transit -90, mitsu galantti 4wd, audi 100 d,mb c-2,5d -95 , sekä 10 vuotta kesä autona austin mini -69. Tällä hetkellä ovat käytössä tuo viimeisin hankinta eli tuo mersu, sekä mitsu galantti ! Tästä listasta puuttuu paljon niin sanotusti uudelleen synnytettyjä autoja jotka ovat olleet kakkosautona. Halvimmat ja luotettavimmat kilometrit ovat tarjonneet nuo pösöt ja kalleimmat tuo 190-mersu!
Tonni tatsun,99 saappi,eskortti,ford capri, 99 saappi,finn tatsuni,tonni tatsuni 100hp!,tojota mark 2, askona-73, askona-79,900 saappi, rekord 2,3d-82,ascona etuveto, mitsu galantti turbo d,talbot solara, 305 d-pösö, 305 d-pösö farmari,audi 100 avant, taas 305 d-pösö sedan, 309 d-pösö,505 d-pösö, 405 d-pösö,mb-190 2,5d, transit -90, mitsu galantti 4wd, audi 100 d,mb c-2,5d -95 , sekä 10 vuotta kesä autona austin mini -69. Tällä hetkellä ovat käytössä tuo viimeisin hankinta eli tuo mersu, sekä mitsu galantti ! Tästä listasta puuttuu paljon niin sanotusti uudelleen synnytettyjä autoja jotka ovat olleet kakkosautona. Halvimmat ja luotettavimmat kilometrit ovat tarjonneet nuo pösöt ja kalleimmat tuo 190-mersu!
20 vuotta kortin omannut. Ford Taunus, Audi 100, Land Cruiser, Citroen CX , ja nyt automaattimersut W124 300d -85 (palvellut 7 vuotta) ja W210 320cdi -00.
Halvimmat kilometrit 300 dieselmersulla, noin 400 000km ajoa koneelle mitään tekemättä. Joitain osia ympäriltä saanut vaihtaa. Kun esim. tingin syylärin hinnasta, sanoi varaosamyyjä että mersumiehet on ihmeellisiä, ajavat mersuilla ja mitään ei saisi varaosat maksaa.
Kerroin että kun ei ole tottunut joka vuosi varaosaliikkeessä käymään, ei siihen totu, että niistä joutuu maksamaan.
Halvimmat kilometrit 300 dieselmersulla, noin 400 000km ajoa koneelle mitään tekemättä. Joitain osia ympäriltä saanut vaihtaa. Kun esim. tingin syylärin hinnasta, sanoi varaosamyyjä että mersumiehet on ihmeellisiä, ajavat mersuilla ja mitään ei saisi varaosat maksaa.

Kerroin että kun ei ole tottunut joka vuosi varaosaliikkeessä käymään, ei siihen totu, että niistä joutuu maksamaan.

kortti taskussa n.5v, josta vuoden poliisilla..
ent. autot; eka ihastus,Audi 100 ls -73(tiibetin keltainen) jumalauta että oli peli..
mazda 626(äijän vanha) nukahdin rattiin ja ajoin porin tiellä
valotolpan läpi....
opel rekord,2,3dsl.harvinaisen varma peli,muttei enää ikinä opelia.
peugeot 205..huoh mitä touhua...
nykyinen vie voiton kyllä jokaisesa,tällä polulla pysytään..

ent. autot; eka ihastus,Audi 100 ls -73(tiibetin keltainen) jumalauta että oli peli..
mazda 626(äijän vanha) nukahdin rattiin ja ajoin porin tiellä
valotolpan läpi....

opel rekord,2,3dsl.harvinaisen varma peli,muttei enää ikinä opelia.
peugeot 205..huoh mitä touhua...
nykyinen vie voiton kyllä jokaisesa,tällä polulla pysytään..
112cdi vito........
kaikkeen sitä tartteeki koskea..
kaikkeen sitä tartteeki koskea..
- Competence
- Sisäänajossa
- Viestit: 23
- Liittynyt: Ke 13.10.2004 12:11
- Paikkakunta: Oulu
Kortti on ollut 8 vuotta. Tällä hetkellä on menossa 8. auto. Osa on levinnyt käsiin ja osan olen onnistunut myymään, ennenkuin on levinnyt.
Ensiautona oli 17 vuotiaana hankittu Opel Kadett C -78.
Seuraavaksi tulivat Ascona -86 2.0 ja Rekord 2.3D farmari, joka oli rekisteröity pakettiautoksi (d-vero taisi olla 150 mk / v.). Rekordista hajosi kone... hieno peli.
Sitten vuoroon tuli Audi 80, -87, 1.6D, öljynvaihdon jälkeen petti stefa ja öljyt valui tielle, jonka seurauksena koneesta meni laakeri.
Audin jälkeen hankin Honda Civicin, porrasperämallin vm. -88 1.6 litran pensakoneella.
Civicistä meni jakopään remmi ajossa poikki, jonka vuoksi hommasin naapurilta 1.3:n farmarikadetin, vm. -86.
Opelin vaihdoin kaksi vuotta sitten 200D, W124, vm. -90 mersuun, jonka tänään vaihdoin S124 300D farmarimersuun, vm. -94.
Ei ole kovin pitkäikäisiä olleet nuo autot, mutta johtuisikohan merkistä, että 200D:tä malttoi pitää pitempään kuin mitään muuta autoa tähän mennessä. Toivottavasti ei tule enään Opeleihin sorruttua.
Ensiautona oli 17 vuotiaana hankittu Opel Kadett C -78.
Seuraavaksi tulivat Ascona -86 2.0 ja Rekord 2.3D farmari, joka oli rekisteröity pakettiautoksi (d-vero taisi olla 150 mk / v.). Rekordista hajosi kone... hieno peli.
Sitten vuoroon tuli Audi 80, -87, 1.6D, öljynvaihdon jälkeen petti stefa ja öljyt valui tielle, jonka seurauksena koneesta meni laakeri.
Audin jälkeen hankin Honda Civicin, porrasperämallin vm. -88 1.6 litran pensakoneella.
Civicistä meni jakopään remmi ajossa poikki, jonka vuoksi hommasin naapurilta 1.3:n farmarikadetin, vm. -86.
Opelin vaihdoin kaksi vuotta sitten 200D, W124, vm. -90 mersuun, jonka tänään vaihdoin S124 300D farmarimersuun, vm. -94.
Ei ole kovin pitkäikäisiä olleet nuo autot, mutta johtuisikohan merkistä, että 200D:tä malttoi pitää pitempään kuin mitään muuta autoa tähän mennessä. Toivottavasti ei tule enään Opeleihin sorruttua.

S210 E320 CDI A Avantgarde, -00
EX S124 300 TD, vm. -94
EX W124 200D, vm. -90
EX S124 300 TD, vm. -94
EX W124 200D, vm. -90
Milkäs parempi paikka ensiviestille, kuin autohistoria!
Autokortti ollut vuodesta '86 ja yleensä ajokit olleet peruskinnereitä ilman sen kummempaa harrasteaspektia (masinisminpuuskat tyydytetty 22-vuotisella moottoripyöräharrastuksella...):
1. Toyota Celica ST '75
2. Volvo 340/2.0 '82
3. Lancia Prisma 1.6ie '8?
4. Ford Scorpio 2.0i GL '8?
5. Ford Ka '9?
6. Ford Escort 9?
7. Ford Ka 9?
8. BMW 320i 8?
9. Citroen BX 8?
10. Toyota Yaris '03
11. Chevrolet Kalos '06
Korean-Servoletukka jäi vaimolle työ- ja kauppakassiksi, ja itse "joudun" ajelemaan tänään kotiinhaetulla 18-kesäisellä 230CE:llä.

Autokortti ollut vuodesta '86 ja yleensä ajokit olleet peruskinnereitä ilman sen kummempaa harrasteaspektia (masinisminpuuskat tyydytetty 22-vuotisella moottoripyöräharrastuksella...):
1. Toyota Celica ST '75
2. Volvo 340/2.0 '82
3. Lancia Prisma 1.6ie '8?
4. Ford Scorpio 2.0i GL '8?
5. Ford Ka '9?
6. Ford Escort 9?
7. Ford Ka 9?
8. BMW 320i 8?
9. Citroen BX 8?
10. Toyota Yaris '03
11. Chevrolet Kalos '06
Korean-Servoletukka jäi vaimolle työ- ja kauppakassiksi, ja itse "joudun" ajelemaan tänään kotiinhaetulla 18-kesäisellä 230CE:llä.
EX '97 M-B SLK 200K (R170)
EX '98 M-B SLK 200 (R170)
EX '88 M-B 230CE (W124)
EX '98 M-B SLK 200 (R170)
EX '88 M-B 230CE (W124)
1.Toyota Supra 3.0 -96
2. Fiat Uno Turbo 1.3 -86
3. Chevrolet Caprice -86
4. Mercedes Benz S 500 -99
5. Mercedes Benz E280 cdi 4matic -06
Kaikki muut onki vielä paitsi toi ässä mersu ja uno on tallis kolaroituna(oma vika ku menetin tajuntani ratis) ja kortti ollu 3 vuotta
2. Fiat Uno Turbo 1.3 -86
3. Chevrolet Caprice -86
4. Mercedes Benz S 500 -99
5. Mercedes Benz E280 cdi 4matic -06
Kaikki muut onki vielä paitsi toi ässä mersu ja uno on tallis kolaroituna(oma vika ku menetin tajuntani ratis) ja kortti ollu 3 vuotta

2006 E280cdi 4matic
1996 Toyota Supra
ex. 1999 S 500
1996 Toyota Supra
ex. 1999 S 500
Eka auto oli Ford escort 1,3 -81 , brassi pommi
Toka oli Volvo 144 -70 , talousihme 25 l \ 100, tosin alakerta hajos ja vaihdoin koneen nii sit päästiin 8 l \100
Kolmas Toyota corolla ht coupe -78 1,6 Carinan tekniikalla , ruosteläjä
En uskonut kerrasta ja sorruin Ford Fiestaan 1,0 -80 , sähkövikoja riitti joka päivälle ja jarruremppa kerran kuussa
Sit kokeilin Mazdaa 626 diesel -84 , kaks kertaa palo kannentiiviste ja startti petti
Seuraavat 2 olikin oikein hyviä kokemuksia Daihatsu Charade 1,0 -81 sit luovuin siitä ku pakoputki petti olis maksanu enemmän ku auto
Daihatsu Charade 1,3 sg -91 toimi ku unelma se oli pakko vaihtaa perheenlisäyksen vuoksi tähän nykyiseen ongelma pommiin Mercedes-benz c200 farkku -97
Toka oli Volvo 144 -70 , talousihme 25 l \ 100, tosin alakerta hajos ja vaihdoin koneen nii sit päästiin 8 l \100
Kolmas Toyota corolla ht coupe -78 1,6 Carinan tekniikalla , ruosteläjä
En uskonut kerrasta ja sorruin Ford Fiestaan 1,0 -80 , sähkövikoja riitti joka päivälle ja jarruremppa kerran kuussa
Sit kokeilin Mazdaa 626 diesel -84 , kaks kertaa palo kannentiiviste ja startti petti
Seuraavat 2 olikin oikein hyviä kokemuksia Daihatsu Charade 1,0 -81 sit luovuin siitä ku pakoputki petti olis maksanu enemmän ku auto
Daihatsu Charade 1,3 sg -91 toimi ku unelma se oli pakko vaihtaa perheenlisäyksen vuoksi tähän nykyiseen ongelma pommiin Mercedes-benz c200 farkku -97
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 116
- Liittynyt: Ti 13.12.2005 20:07
- Paikkakunta: Tornio
Kortti ollut taskussa 8 vuotta ja autoina ollut: Ford Escort 1.6D -84, Nissan Sunny 1.3 stw -85, Toyota Corolla 1.3 -89, Toyota Corolla 1.3 xsi -90 ja nykyisenä Mercedes W124 200D -90.
Työautoina sitten MB 817, Sisu Sm 270, Sisu E 12 480, Scania R144 GB 530+, Sisu E 12 475, Scania R124 LB 400+, MB Actros 2548, MB Actros 3357, Sisu E 14 530, Man 33.603, Sisu Sm 372, Scania P 93 280, Volvo F 12
Työautoina sitten MB 817, Sisu Sm 270, Sisu E 12 480, Scania R144 GB 530+, Sisu E 12 475, Scania R124 LB 400+, MB Actros 2548, MB Actros 3357, Sisu E 14 530, Man 33.603, Sisu Sm 372, Scania P 93 280, Volvo F 12
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
-90 W124 200D (590tkm) by T.Trast
-90 W124 200D (590tkm) by T.Trast
Kortti ollut vuodesta -80 eli 26 vuotta,
autot:
- Volvo PV 544 -64
- Volvo 144 GLE -74
- Opel Kadett C -72
- Talbot Horizon -88
- Renault 19 GLS -90
- JA nyt ihanuus
MB W124 260 E -86
Vähällä määrällä olen päässyt,jos kaiken edes muistan
autot:
- Volvo PV 544 -64
- Volvo 144 GLE -74
- Opel Kadett C -72
- Talbot Horizon -88
- Renault 19 GLS -90
- JA nyt ihanuus
MB W124 260 E -86
Vähällä määrällä olen päässyt,jos kaiken edes muistan

-Keke-
*****************
ex W140 SEL 300 -92
ex- W124 260E -86
*****************
ex W140 SEL 300 -92
ex- W124 260E -86
Pitänee päivittää tietoja, kun ei ole foorumille muutenkaan mitään tullut aikoihin kirjoiteltua.RH kirjoitti:Vuodesta -87 alkaen peijakkaan monta Peugeottia, jokunen Citikka. Yx Rellu ja peräti Ooppelikin(). W123 200D -83, W124 200D -88, S124 220T -94, W124 200D -95. Kaksi viime mainittua nykyisinä käyttöautoina.
Yhteensä noita lienee autoja ollut tuollaiset reilut parikymmentä eri yksilöä. (Ja rakkaus ranskalaisiin ei ole sammunut, pari vanhempaa harrastekäytössä olevaa takavetoPesosta seisoo edelleen tallissa.![]()
![]()
)
Elikkäs viimeisen vuoden aikana tapahtunutta: W124 200D -95 sai mennä vanhemman auton edestä eli ajossa tällä hetkellä edelleen S124 220T -94, josta en varmaan koskaan






Nyt on 209D Kasten vm. -87 ihan käytännön syistä. (Lähinnä ammatti)
Enne oli kakkee kivaa:
1. Chevrolet El Camino -72 250 cid
2. Volvo 240 D aut
3. Volvo 240 D man.
4. Saab 900 i
5. Nissan 200 SGX turbo -89
6. Jeep Cherokee Euro -90
7. Työsuhdegolf
8. Työsuhdecorolla
9. Joku vanha Corolla
10. For Sierra 2,0i Wagon -88
11. Opel Omega 2,0i Caravan -96
Ja nyt toi Mese, joka on kahdestoista auto mulla.
Siinä on nyt reilut 529000 mittarissa and stil goin' strong. Lisäpenkit on siähen värkätty -90-luvulla. Koko Suomen nähnyt keikkabussi. Ollut mm. Dimitrillä ja Heidi Kyröllä.
Toimii hienosti perheen "tila-autonakin".
Enne oli kakkee kivaa:
1. Chevrolet El Camino -72 250 cid
2. Volvo 240 D aut
3. Volvo 240 D man.
4. Saab 900 i
5. Nissan 200 SGX turbo -89
6. Jeep Cherokee Euro -90
7. Työsuhdegolf
8. Työsuhdecorolla
9. Joku vanha Corolla
10. For Sierra 2,0i Wagon -88
11. Opel Omega 2,0i Caravan -96
Ja nyt toi Mese, joka on kahdestoista auto mulla.
Siinä on nyt reilut 529000 mittarissa and stil goin' strong. Lisäpenkit on siähen värkätty -90-luvulla. Koko Suomen nähnyt keikkabussi. Ollut mm. Dimitrillä ja Heidi Kyröllä.
Toimii hienosti perheen "tila-autonakin".
Wanhat Pullamersut eivät koskaan kuole - ne vain kiihtyvät hitaammin!
jotaki on ollu...
Vuodesta -92 asti on ollu näinkin klassisia ajopelejä:
-Corolla 1.3 Super (mikä super?) -82 (tuli perintonä, ajoin n. kolme vuotta ja 50.000 ilman ongelmia, paitsi kolaroitua se tuli joka kulmasta...)
-Micra 1.0 DX -84( tällaista autoa en halua edes nähdä enää, kaikki kunnia hänen muistolleen... oli se monta vuotta kuitenkin)
-Sunny 1.5 GL -83 todella luotettava, varastettiinkin kerran mutta tuli ehyenä takaisin. Ruostui käsiin, kone rutkutti vielä. Pappan perintökalu jolla ajoin 4 vuotta noin)
-Carina II 1.6 XLi -91 (todella hyvä auto, oli mittarissa jo 400.000 loppu vaiheessa eikä mitään ongelmia, kunnes koira jouluaattona söi sisustan koriin asti...)
-MB 200TEA -89, paras auto mitä on ollut, lapsuuden haave. Maksoi vajaa 70.000 euroa näillä varusteilla uutena, nyt tarjosivat Veholla 2000,- (mitä saa 2000 eurolla?)... kaikki pelaa (paitsi ASD, takajousitus ja nakkaa öljyt pihalle kerran talvessa...
). Pikkuvikoja, helppo korjata SIKSI en vaihda merkkiä enää tässä elämässä. 50.000 ajettu 2.5 vuodessa, melkein voisi dieseliä harkita mutta ei ole vielä mieluista tullut vastaan... haku sopivasti päällä kun kohdalle sattuu, mutta tämän saatan pitää vaikka koiran koppina, nekin maksaa sen tonnin pari...
Yhden uudehkon TDi Golfin ajoin puuhun, mutta ei siitä enempää... liikaa vääntöä.
Lisäksi 4-5 vuotta ajoin ensin Transporter -90 TD, MB 208D:tä -89 ja sitten -01 CDi Sprinteriä töissä. Haaveena olisi siirtyä vanhepien mersujen pariin, tai G-sarja tai väyrynen kuka tietää mihin lompakko suostuu... (w124 ja) w116/126 ovat kiinostavimmat.
-Corolla 1.3 Super (mikä super?) -82 (tuli perintonä, ajoin n. kolme vuotta ja 50.000 ilman ongelmia, paitsi kolaroitua se tuli joka kulmasta...)
-Micra 1.0 DX -84( tällaista autoa en halua edes nähdä enää, kaikki kunnia hänen muistolleen... oli se monta vuotta kuitenkin)
-Sunny 1.5 GL -83 todella luotettava, varastettiinkin kerran mutta tuli ehyenä takaisin. Ruostui käsiin, kone rutkutti vielä. Pappan perintökalu jolla ajoin 4 vuotta noin)
-Carina II 1.6 XLi -91 (todella hyvä auto, oli mittarissa jo 400.000 loppu vaiheessa eikä mitään ongelmia, kunnes koira jouluaattona söi sisustan koriin asti...)
-MB 200TEA -89, paras auto mitä on ollut, lapsuuden haave. Maksoi vajaa 70.000 euroa näillä varusteilla uutena, nyt tarjosivat Veholla 2000,- (mitä saa 2000 eurolla?)... kaikki pelaa (paitsi ASD, takajousitus ja nakkaa öljyt pihalle kerran talvessa...

Yhden uudehkon TDi Golfin ajoin puuhun, mutta ei siitä enempää... liikaa vääntöä.
Lisäksi 4-5 vuotta ajoin ensin Transporter -90 TD, MB 208D:tä -89 ja sitten -01 CDi Sprinteriä töissä. Haaveena olisi siirtyä vanhepien mersujen pariin, tai G-sarja tai väyrynen kuka tietää mihin lompakko suostuu... (w124 ja) w116/126 ovat kiinostavimmat.
TEA124
pari Mersua olis..
Harrasteautona 300CE24V-91 ja käyttöautona ML320 -03
.
Ei aiempia mersuja, mutta eiköhän jatkossa tuo mersulista pitene.

Ei aiempia mersuja, mutta eiköhän jatkossa tuo mersulista pitene.
MB 300CE 24V
MB ML320
MB ML320
- teamhyypio
- Vakiokalustoa
- Viestit: 171
- Liittynyt: Pe 30.09.2005 22:26
- Paikkakunta: kemi
kortti ollu nyt päälle 3 vuotta. monttuautoja ei jaksa tässä luetella mutta tässä on liikenteessä olleet autot:
mazda 323 -84
mazda 323 -91
ford sierra (epäluotettavin "auto" mitä on ollut)
2kpl toyota corolla dx (etu&takaveto)
honda accord
mb w123
datsun sunny 150y (huippu peli)
nissan cherry turbo
nissan micra
ford escort -85
bmw 518i -91
ja tuo nykynen w124
mazda 323 -84
mazda 323 -91
ford sierra (epäluotettavin "auto" mitä on ollut)
2kpl toyota corolla dx (etu&takaveto)
honda accord
mb w123
datsun sunny 150y (huippu peli)
nissan cherry turbo
nissan micra
ford escort -85
bmw 518i -91
ja tuo nykynen w124
Viimeksi muokannut teamhyypio, Ma 25.09.2006 22:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Mazda marella -72
Mitsu lancer -76
Mitsu lancer -82
Mitsu Lancer -81
Mitsu colt -82
Mitsu lancer -87
MB W110 dsl -63
Mazda 626 dsl -84
Peugeot 505 srd -82
Mazda 626 dsl -84
Mazda 626 GTI -89
Mazda 626 dsl -84
Renault megane -00
Toyota hiace matkailuauto
Fiat matkailuauto -90
MB W124 dsl
Nykyään MB vito -96
ja Mitsu lancer -76 harrasteauto
vai oliko se toisinpäin . . .
Mitsu lancer -76
Mitsu lancer -82
Mitsu Lancer -81
Mitsu colt -82
Mitsu lancer -87
MB W110 dsl -63
Mazda 626 dsl -84
Peugeot 505 srd -82
Mazda 626 dsl -84
Mazda 626 GTI -89
Mazda 626 dsl -84
Renault megane -00
Toyota hiace matkailuauto
Fiat matkailuauto -90
MB W124 dsl
Nykyään MB vito -96
ja Mitsu lancer -76 harrasteauto

Kortti n 2v
w124 230ce 90
w124 300tdt 91
w210 300td 98
Jatkossakin varmasti mersuja
w124 230ce 90
w124 300tdt 91
w210 300td 98
Jatkossakin varmasti mersuja

Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63
ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63
ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
Tämmöstä listaa mulla, tosta tais pari unohtuakin, mutta ei se mitään. Suunilleen aikajärjestys, osa ollut vuosia osa kuukausia. Parhaimmillaan 5 autoa ollut kerralla liikenteessä. '97-01 olin kokonaan ilman omaa/työsuhde autoa. Listassa on vain itse omistetut autot, ei leasingyhtiöiden omia. Plus läjä erilaisia projekteja jotka ei ole ollut ajokuntosia, osan olen kunnostanut ja myynyt heti, osan myynyt eteenpäin romukasana, niitäkään en ole listannut. Kortti ollut vuodesta 1992.
1. Ford Taunus 17M 2d coupe
2. Lada 1200
3. Mercedes W123 200D
4. Datsun 280Z
5. Nissan 300ZX
6. Mercedes W116 450 SEL
7. Chevrolet Blazer K5 6,2D
8. VW Polo 1,3
9. Chevy Van 6,2D
10. Ford Sierra 2.0
11. Ford Scorpio 2.0
13. Mercedes W124 300D
14. Toyota Corolla DX
15. Toyota Carina II
16. VW Jetta 1,6
17. Toyota Camry GXi
18. Chevrolet Caprice Classc sedan 350
19. Mercedes W123 300 D
20. Toyota Hiace
21. Monta vuotta ilman autoa, vain motskari, pari vuotta ei sitäkään
22. Citroen Xsara 2.0 VTS
23. Nissan Sunny
24. Nissan Primastar
25. Ford Fiesta 1,6
26. Opel Kadett 1,6
27. Opel Record 2,3 TD
28. Audi 100 2,3
29. Volvo 245 GLE
30. VW Vento 1.8
31. Audi A4 1.8T Quattro
32. Mercedes 190E
Neljä viimeisintä on tällä hetkellä liikenteessä. Pisimpään oli tuo nr. 3 joka oli entinen Neuvostoliiton suurlähetystön auto (Kuten oli myös nr. 2), jonka ne myi pilkkahintaan kun sillä oli ajettu 299800km. Itse rullasin sillä sitten miljoonaan asti.
1. Ford Taunus 17M 2d coupe
2. Lada 1200
3. Mercedes W123 200D
4. Datsun 280Z
5. Nissan 300ZX
6. Mercedes W116 450 SEL
7. Chevrolet Blazer K5 6,2D
8. VW Polo 1,3
9. Chevy Van 6,2D
10. Ford Sierra 2.0
11. Ford Scorpio 2.0
13. Mercedes W124 300D
14. Toyota Corolla DX
15. Toyota Carina II
16. VW Jetta 1,6
17. Toyota Camry GXi
18. Chevrolet Caprice Classc sedan 350
19. Mercedes W123 300 D
20. Toyota Hiace
21. Monta vuotta ilman autoa, vain motskari, pari vuotta ei sitäkään
22. Citroen Xsara 2.0 VTS
23. Nissan Sunny
24. Nissan Primastar
25. Ford Fiesta 1,6
26. Opel Kadett 1,6
27. Opel Record 2,3 TD
28. Audi 100 2,3
29. Volvo 245 GLE
30. VW Vento 1.8
31. Audi A4 1.8T Quattro
32. Mercedes 190E
Neljä viimeisintä on tällä hetkellä liikenteessä. Pisimpään oli tuo nr. 3 joka oli entinen Neuvostoliiton suurlähetystön auto (Kuten oli myös nr. 2), jonka ne myi pilkkahintaan kun sillä oli ajettu 299800km. Itse rullasin sillä sitten miljoonaan asti.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
kortti ollut -87 vuodesta (parikertaa sen jälkeen ollut poliisillakin
)
eka auto kortin saatuani oli fiat 127 -75, sitten ostin 131 supermirafiorin (1.6 TC) -79, sillä ajelin armeijaan menoon asti (lähti kilvet katsastukses ja jäi sitten "peltoautoksi"), intin jälkeen ostin saab 99 -79 (suurin tekemäni virhe
) sitten -93 vuonna ostin -89 mallisen mitsu L300 pakun ja sillä ajelin sitten aina 2005 vuoden kevääseen, jolloin oli aika jättää se pois liikenteestä, nykyään on sitten fiat ducato 2.5 tdi -98 (kuorma-auto) tarkoitus olis sillä päästellä kans jotain + 10 vuotta 
600 fiatteja on sitten ollut aina jossain välissä, osa ihan katsastettujakin ja liikenteessä (1 kpl esim. silloin, kun 131 mirkusta meni perä... ostin 600 työautosi, katsastettu ja hinta oli 400 mk...), mutta ne on ollut aina enemmän sellaisia harrastuksia... (yhteensä on tainnut olla jotain 15 kpl 600 fiatia
)
mersua en oo ikinä vissiin edes harkinnu ostaa
(tai no, olihan se sprintteri täs yhtenä vaihtoehtona, mutta se tuli mieleen vasta sen jälkeen, kun olin tuon ducaton jo ostanu, ehkä sitten seuraavaksi sellainen...)

eka auto kortin saatuani oli fiat 127 -75, sitten ostin 131 supermirafiorin (1.6 TC) -79, sillä ajelin armeijaan menoon asti (lähti kilvet katsastukses ja jäi sitten "peltoautoksi"), intin jälkeen ostin saab 99 -79 (suurin tekemäni virhe


600 fiatteja on sitten ollut aina jossain välissä, osa ihan katsastettujakin ja liikenteessä (1 kpl esim. silloin, kun 131 mirkusta meni perä... ostin 600 työautosi, katsastettu ja hinta oli 400 mk...), mutta ne on ollut aina enemmän sellaisia harrastuksia... (yhteensä on tainnut olla jotain 15 kpl 600 fiatia

mersua en oo ikinä vissiin edes harkinnu ostaa

Listani on lyhyt mutta ytimekäs. Kortin taisin saada v. 1996 kesäkuussa. Ensimmäisen oman auton hankin kesäkuussa 1999.
- C123 280 CE (6/99-11/99) korinvaihto, ensimmäinen ja viimeinen!
- W116 280 S (11/99- ) coupe meni Ässään vaihdossa, tällä hetkellä Ässä odottaa osiksi purkamista. Tällä ajeltiin kaikki ajot n. kolmen vuoden ajan. Opinahjon parkkipaikan kruunaamaton kuningas
.
- W123 230 E (8/02- ) W123 bongattiin KePö:stä, hankittiin heräteostoksena kesätyörahoilla värin ja nahkasisustuksen hullaannuttamana Espoon Lommilan (?) mäkkärin pihassa. Tarkoitus siirtää lähiaikoina eläkkeelle ja kunnostaa täysin.
- S124 E 300 TDT (8/04- ) Tämä hankittiin tarpeeseen, kun vaimonkin tuolloinen työmatka oli n. 80 km/pvä. Vaikka harmiakin on ollut, tuskin tulee koskaan luovuttua. On optimaalisesti varustettu ja antaa mukavat kyydit.
- C123 280 CE (6/99-11/99) korinvaihto, ensimmäinen ja viimeinen!
- W116 280 S (11/99- ) coupe meni Ässään vaihdossa, tällä hetkellä Ässä odottaa osiksi purkamista. Tällä ajeltiin kaikki ajot n. kolmen vuoden ajan. Opinahjon parkkipaikan kruunaamaton kuningas

- W123 230 E (8/02- ) W123 bongattiin KePö:stä, hankittiin heräteostoksena kesätyörahoilla värin ja nahkasisustuksen hullaannuttamana Espoon Lommilan (?) mäkkärin pihassa. Tarkoitus siirtää lähiaikoina eläkkeelle ja kunnostaa täysin.
- S124 E 300 TDT (8/04- ) Tämä hankittiin tarpeeseen, kun vaimonkin tuolloinen työmatka oli n. 80 km/pvä. Vaikka harmiakin on ollut, tuskin tulee koskaan luovuttua. On optimaalisesti varustettu ja antaa mukavat kyydit.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Päivitän vähän tietoja
Tällä hetkellä on kalustoa
W187 innenlenker mit schiebedach vm 52
W115 240D 3.0 vm 75
Ariel Red Hunter vh 500 vm 52
Triumph 6t Thunderbirt 650 vm 59
varaosa autoja 115 2 kpl ja popeda
Honda 15hp vm 98 ja vene vm 91
penta elexrolux ja elto 50 luvulta
ollu kalustoa myyty pois paremman tieltä
W114 280 cea vm 72
Fiat 124 Special vm 72
Java 350
K 750
Triumph Daytona 500 vm 72
Triton pre unit 750 runko vm 54 kone vm 59 tehty 68 tritoniksi
popeda vm 50
anglia vm 67
helkama mini gt vm 67 ja raisu vm 86
Miele mopo vm 59
solifer sm vm 82
yamaha dt monttukone ja puck monttukone
Tällä hetkellä on kalustoa
W187 innenlenker mit schiebedach vm 52
W115 240D 3.0 vm 75
Ariel Red Hunter vh 500 vm 52
Triumph 6t Thunderbirt 650 vm 59
varaosa autoja 115 2 kpl ja popeda
Honda 15hp vm 98 ja vene vm 91
penta elexrolux ja elto 50 luvulta
ollu kalustoa myyty pois paremman tieltä
W114 280 cea vm 72
Fiat 124 Special vm 72
Java 350
K 750
Triumph Daytona 500 vm 72
Triton pre unit 750 runko vm 54 kone vm 59 tehty 68 tritoniksi
popeda vm 50
anglia vm 67
helkama mini gt vm 67 ja raisu vm 86
Miele mopo vm 59
solifer sm vm 82
yamaha dt monttukone ja puck monttukone
Mercedes-Benz 220 W187 innenlenker mit schiebedach ´52
Mercedes-Benz 220 A W180 innenlenker mit schiebedach`55
Mercedes-Benz 180 W120 '57
Mercedes-Benz 220 Sb W111 '63
Mercedes-Benz TN 207 '83
Mercedes-Benz 300 D W123 '82 Vaimon auto
Harley-Davidson 1200 U ´37
NSU OSL 501 '38
NSU OSL 351 '39
Zundapp KS 750 `44
BMW R 35 '49
Ariel Square Four MK 2 1000 ´54
Ariel Square Four MK 2 1000'56
Royal Enfield Scrambler Bullet 500 '56
Triumph 6T Thunderbird 650 ´59
Triumph Trident T150 750 `69
Ariel Square Four MK 1 1000 '50 Vaimon Mp
Ducati Desmo 450 ,72 Vaimon Mp
Mercedes-Benz 220 A W180 innenlenker mit schiebedach`55
Mercedes-Benz 180 W120 '57
Mercedes-Benz 220 Sb W111 '63
Mercedes-Benz TN 207 '83
Mercedes-Benz 300 D W123 '82 Vaimon auto
Harley-Davidson 1200 U ´37
NSU OSL 501 '38
NSU OSL 351 '39
Zundapp KS 750 `44
BMW R 35 '49
Ariel Square Four MK 2 1000 ´54
Ariel Square Four MK 2 1000'56
Royal Enfield Scrambler Bullet 500 '56
Triumph 6T Thunderbird 650 ´59
Triumph Trident T150 750 `69
Ariel Square Four MK 1 1000 '50 Vaimon Mp
Ducati Desmo 450 ,72 Vaimon Mp
- Pikku Poika
- Vakiokalustoa
- Viestit: 52
- Liittynyt: Ti 26.04.2005 19:28
- Paikkakunta: Kälviä
Kortti ollut 21 vuotta ja autot olleet lähinnä ruotsalaisia. Siinä mielessä olen palannut alkuun, että ensimmäinen autoni oli hopeanvärinen saksalainen
Välissä oli kymmenen vuotta pitkä tummansininsten autojen putki
VW Scirocco 1.6 GT -77 silver
Saab 99 GL -77 ruskea
Volvo 244 L -77 tummansininen
Volvo 240 DL -84 tummansininen
Volvo 760 GLE 2.8 V6 Automatic -89 tummansininen
Volvo 940 2.3 GLE -94 tummansininen
... ja loput ovat mun signaturessa.... joista 940 turbo ja viimeinen V70 turbo olivat myös tummansinisiä
pforsell


VW Scirocco 1.6 GT -77 silver
Saab 99 GL -77 ruskea
Volvo 244 L -77 tummansininen
Volvo 240 DL -84 tummansininen
Volvo 760 GLE 2.8 V6 Automatic -89 tummansininen
Volvo 940 2.3 GLE -94 tummansininen
... ja loput ovat mun signaturessa.... joista 940 turbo ja viimeinen V70 turbo olivat myös tummansinisiä

pforsell
W166 ML350 BE 4Matic '13
S205 C200 4Matic '17 (vaimon)
ex: V220 S430 4Matic Lang '05
ex: S203 C180 Kompressor Avantgarde '06 (vaimon)
ex: S211 E270 CDI '04
ex: W211 E320 CDI '03
ex: 7xVolvo
S205 C200 4Matic '17 (vaimon)
ex: V220 S430 4Matic Lang '05
ex: S203 C180 Kompressor Avantgarde '06 (vaimon)
ex: S211 E270 CDI '04
ex: W211 E320 CDI '03
ex: 7xVolvo
Kortti -86
1. Peugeot 304 1.3S -75 (eka ja paras auto) (sininen)
2. Peugeot XR 1.3 -88 (Sininen)
3. Peugeot XS 1.3 -89 (85 heppaa ja kierroslukumittari) (musta)
4. Audi 80 2.0E -92 (meni sähköt ja hermot, näin just liikenteessä ja päältä kattoen kuin uusi) (viininpunainen)
5. Volvo 360 GLT -92 (valkoinen)
6. Volvo S40 2.0 -99 (vihreä)
7 Opel Omega MV6 3.0 -95 (karsee kulutus jopa Volvon asteikolla) (sininen)
8. Volvo 850 GLT 2,5 20V -92 (170 heppaa, kyllä lähtee) (valkoinen)
9. Volvo S70 2.5T -99 (valkoinen)
10. Alla: (Hopea)
1. Peugeot 304 1.3S -75 (eka ja paras auto) (sininen)
2. Peugeot XR 1.3 -88 (Sininen)
3. Peugeot XS 1.3 -89 (85 heppaa ja kierroslukumittari) (musta)
4. Audi 80 2.0E -92 (meni sähköt ja hermot, näin just liikenteessä ja päältä kattoen kuin uusi) (viininpunainen)
5. Volvo 360 GLT -92 (valkoinen)
6. Volvo S40 2.0 -99 (vihreä)
7 Opel Omega MV6 3.0 -95 (karsee kulutus jopa Volvon asteikolla) (sininen)
8. Volvo 850 GLT 2,5 20V -92 (170 heppaa, kyllä lähtee) (valkoinen)
9. Volvo S70 2.5T -99 (valkoinen)
10. Alla: (Hopea)
Viimeksi muokannut jukka-tre, La 30.09.2006 18:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -