Väyrysen ruostekorjauksista päivitettyä tietoa.
- matti virta
- Vakiokalustoa
- Viestit: 205
- Liittynyt: To 17.04.2003 14:50
korjaus
E220D 9/97 takana 400th, ei täydellistä huoltokirjaa. Oli juuri Suutarilan Veholla etujousien yläkiinikkeiden&poikittais-palkin pintapellin vaihdossa
takuuseen. Homma kesti reilun viikon! Osan aikaa oli sijaisauto (C3)
tarjosivat sitä itse kun homma alkoi kestää. Alkuun en tarvinnut/kysynyt.
Lopuista ruostevioista, takaluukun lukon ympärys sekä ovien tiivisteiden
alla alkavasta ruostekohdista lähti kuvat tehtaalle. Epäilivät jotain 'osakorvausta' 50% , kun autolla on ikää yli 8v.
Etujousien yläkiinikkeet korjataan 10v. asti oli huoltokirjaa tai ei.
takuuseen. Homma kesti reilun viikon! Osan aikaa oli sijaisauto (C3)
tarjosivat sitä itse kun homma alkoi kestää. Alkuun en tarvinnut/kysynyt.
Lopuista ruostevioista, takaluukun lukon ympärys sekä ovien tiivisteiden
alla alkavasta ruostekohdista lähti kuvat tehtaalle. Epäilivät jotain 'osakorvausta' 50% , kun autolla on ikää yli 8v.
Etujousien yläkiinikkeet korjataan 10v. asti oli huoltokirjaa tai ei.
Itsellä menossa vm. -98 Cee 21.11 Raision Veholle. Autossa täydellinen huoltokirja ja 157tkm lasissa. Totesivat vaan, että pitäis olla 4 vuotta tai nuorempi auto, jotta saisi sijaisauton. Kuulema 3-4 päivää menee, että korjaavat takaovien alaosat maalamalla.
Muuten itse korjauskysely kesti vain vajaata 2 viikkoa ja korvaus on 100%.
Muuten itse korjauskysely kesti vain vajaata 2 viikkoa ja korvaus on 100%.
8v raja??
mulla korjattiin Hyvinkäällä (2kertaa, ekaan en ollut tyytyväinen) vaikka -95 W202 ja maksu oli minulle 30% eli n.250€. Käytäntö TODELLA epämääräinen.
Pyysin nähdä "tehtaan päätöstä" asiasta, mut on kuulemma liikesalaisuus!!??
Vaatikaa saada selvyys ASIOISTA ,joista joudutte maksamaan!!??
Pyysin nähdä "tehtaan päätöstä" asiasta, mut on kuulemma liikesalaisuus!!??
Vaatikaa saada selvyys ASIOISTA ,joista joudutte maksamaan!!??
Mulla on -00 Väyrys farkku ja korjattiin, huom ei vaihdettu. Etu- ja takaovien yläkaaret ja toisen takaoven maalaus ulkopinnasta, takaluukun maalaus ja toinen etulokasuoja maalattiin uudelleen. Aikaa meni kaksi ja puoli viikkoa. kolmannelle viikolle sain sijaisauton, sillä piti kestää kaksi viikkoa. Autossa oli täydellinen (Saksassa leimattu) huoltokirja ja kaikki meni 100% takuuseen. Värieroja jäi sen varran, että pitää pinta myllyttää, että vanhakin maali kiillottuu, mutta pitää hetki vielä oottaa, että pinta on kuivunut kovaksi 

E 270 CDIT A -00
Ford Mondeo 1.6 Hatchback -97
Ford Mondeo 1.6 Hatchback -97
Re: 8v raja??
Ihan miten sattuu vaihtelee käytäntö näköjään... ihmetyttää miks tälläisiä merkin maineelle ja imagolle ensiarvoisen tärkeitä asioita ei hoideta kunnolla!! Ilmeisesti on vara menettää asiakkaita.... esimerkkejä riittää.junkkri kirjoitti:mulla korjattiin Hyvinkäällä (2kertaa, ekaan en ollut tyytyväinen) vaikka -95 W202 ja maksu oli minulle 30% eli n.250€. Käytäntö TODELLA epämääräinen.
Pyysin nähdä "tehtaan päätöstä" asiasta, mut on kuulemma liikesalaisuus!!??
Vaatikaa saada selvyys ASIOISTA ,joista joudutte maksamaan!!??
Omaani käytin viime MAALISKUUSSA kokkolan käyttö autossa.N:kuukauden välein olen soitellut ja aina on sanottu ettei ole vastausta tullut.Viime kerralla lupasivat soittaa n:3vk sitten ja nyt eilen soitin ja selves et ovat HUKANNNEEET mun auton kuvat koneelta ja koko hakemus on ollut jäissä tieten kauemman aikaa.
Ehdottivat et otetaan uudet kuvat.Taas saa ajaa 100km ees taas ja taas odotellaan PE.....RK..L.. S..TANA.ET Näin tää homma taas menee.
Serkku poika ajelee w201:llä ja kerkes tehdä lapsen täs välillä kun itse odottelen korjaus päätöstä.No kerkes tämän syksyn suolat vielä tehdä lisää ruoste mukavaa.



Pirssi w210
- Dieselpower
- Vakiokalustoa
- Viestit: 463
- Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
- Paikkakunta: Kivialho City
Vai kiristyneet, pitäisikö minunkin sitten kiirehtiä hommaa täällä hitaassa hämeessä. Kävin nimittäin vuosi sitten Tampereen Veholla huollossa ja autoa viedessä käskin tutkia mahdolliset ruostevauriot (takaluukun saumassa sitä oli ihan vähän). Työn vastaanottaja vaan totesi, että näissä malleissa (W203) ei sitä ongelmaa ole, lupasi kumminkin tarkistaa asian. Autoa pois hakiessa toinen huoltotyönjohtaja kertoi jostain ruostetta löytyneen ja lupasivat soitella parin viikon aikana. Odottelin puoli vuotta, mutta ei soittoa kuulunut. Soitin sinne sitten itse uudelleen ja siellä luvattiin selvitellä asiaa ja sitten soittaa taas minulle. Taas on puoli vuotta mennyt, eikä soittoa ole vielä kuulunut, aika hienosti Tampereen Veho hoitelee hommia.
No, koritakuuta kai on vielä jokunen vuosi jäljellä eikä tuota ruostetta ole kuin hivenen takaluukun etureunan saumassa. W203 mallissa se on rakenteeltaan aika huono muutenkin, talviolosuhteissa tuo ikkunan ja takaluukun sauman välinen kolo on usein täynnä märkää lunta/jäätä.
No, koritakuuta kai on vielä jokunen vuosi jäljellä eikä tuota ruostetta ole kuin hivenen takaluukun etureunan saumassa. W203 mallissa se on rakenteeltaan aika huono muutenkin, talviolosuhteissa tuo ikkunan ja takaluukun sauman välinen kolo on usein täynnä märkää lunta/jäätä.
Ruostekorjaus päätös tuli...
Päätöksen teko/tulo kesti n. 2,5 kk. Korvaavat ovien ruostevauriot 70%, etupalkki korvataan 100%. Sijaisautoa eivät anna näin "vanhojen tapausten" yhteydessä.
Olen kohtalaisen tyytyväinen päätökseen. Tietenkin tuo omavastuu olisi saanut olla alhaisempi, mutta ei autokaan aivan uusi ole, vaikka tekniikaltaan ja yleiskunnoltaan onkin melkein uudenveroinen
Olen kohtalaisen tyytyväinen päätökseen. Tietenkin tuo omavastuu olisi saanut olla alhaisempi, mutta ei autokaan aivan uusi ole, vaikka tekniikaltaan ja yleiskunnoltaan onkin melkein uudenveroinen

1992 W124 CE 300
1970 W108, 280S
1988 EX W124, 200
1997 EX W210, 290 TDT
1987 EX W124, 200 D
1970 W108, 280S
1988 EX W124, 200
1997 EX W210, 290 TDT
1987 EX W124, 200 D
Tunkin nostokorvake mätä
Takarengas tyhjeni aamulla nm96 väykystä, käyttämätön tunkki kontista ja tunkkaamaan, ei muuta kun rutina kuului, auton sain nostettua nippanappa.
Kävin näyttämässä laitetta paikallisessa merkkiliikkeessä josta kuulin ettei tunkin kiinnityspisteet kuulu korvattavien piiriin.
Auto ei ole muualta ruosteessa koska olen kiinnittänyt huomiota tiedossani oleviin ruostealttiisiin kohtiin.
Pentele toi juttu tuli tosi puun takaa, on tosi kiva paikka korjatakin takapyörän edestä helmakotelon sisältä omaan piikkiin.
Tunkin nostoholkku heiluu kun kipeä hammas kotelon sisällä.
Kävin näyttämässä laitetta paikallisessa merkkiliikkeessä josta kuulin ettei tunkin kiinnityspisteet kuulu korvattavien piiriin.
Auto ei ole muualta ruosteessa koska olen kiinnittänyt huomiota tiedossani oleviin ruostealttiisiin kohtiin.
Pentele toi juttu tuli tosi puun takaa, on tosi kiva paikka korjatakin takapyörän edestä helmakotelon sisältä omaan piikkiin.
Tunkin nostoholkku heiluu kun kipeä hammas kotelon sisällä.
Päätös omaan Väykkyyn Veholta oli 50%, syynä ikä ja puutteellinen huoltokirja. Kun sitten kysyin kustannusarviota, niin vastaus oli "noin 2000€", Ei siis sen tarkemmin. 50% alennuksillakin Veho on kalliimpi kuin ammattitaitoiset "ei-merkkikorjaamot".
Pari asiaa kummastutta suuresti:
-Miten se, että auto on 10 vuotta vanha, vaikuttaa siihen, että "takuu" korvaakin vain 50%:?: Ruostuminenhan tapahtuu suunnittelu/valmistusvirheestä. Muuttuuko kyseinen valmistajan töhöily normaaliksi kulumiseksi 10 vuoden jälkeen? Varsinainen takuu.
-Huoltokirja. Kuinkas kauan Vehon huolto-ohjelmaan on kuulunut ruosteen ennalta-ehkäisy oven tiivisteiden ja takakontin painonapin ympäriltä?
Tuntuu vahvasti siltä että huolloissa ei ole paljoa noihin juttuihin panostettu, kun niitä pahoja ruostevaurioita on täydellisillä merkkileimoillakin varustetuissa autoissa, vai ruostuuko ovet puhki huoltojen välissä? Hä?
Mersulla aion ajaa edelleenkin, mutta penniäkään en aio Vehoon kantaa huoltojen, osien tai uuden auton hankinnan merkeissäkään.
Missä se Karpo on kun sitä tarvitaan?
Pari asiaa kummastutta suuresti:
-Miten se, että auto on 10 vuotta vanha, vaikuttaa siihen, että "takuu" korvaakin vain 50%:?: Ruostuminenhan tapahtuu suunnittelu/valmistusvirheestä. Muuttuuko kyseinen valmistajan töhöily normaaliksi kulumiseksi 10 vuoden jälkeen? Varsinainen takuu.

-Huoltokirja. Kuinkas kauan Vehon huolto-ohjelmaan on kuulunut ruosteen ennalta-ehkäisy oven tiivisteiden ja takakontin painonapin ympäriltä?
Tuntuu vahvasti siltä että huolloissa ei ole paljoa noihin juttuihin panostettu, kun niitä pahoja ruostevaurioita on täydellisillä merkkileimoillakin varustetuissa autoissa, vai ruostuuko ovet puhki huoltojen välissä? Hä?
Mersulla aion ajaa edelleenkin, mutta penniäkään en aio Vehoon kantaa huoltojen, osien tai uuden auton hankinnan merkeissäkään.
Missä se Karpo on kun sitä tarvitaan?

W463
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 82
- Liittynyt: Ma 03.10.2005 22:01
Voi luoja tätä aihetta: täällä korjataan ja maalataan alle 10 vee Mersua enemmän kuin tuota kuvassa olevaa suomikoria vm. -85... eh, päädyn samaan kuin aiemmin kirjoittanut Ezkokin: unohdan Väyrysen (vaikka nätti onkin - päältä) ja keskityn näihin wanhempiin koreihin
tai vaihdan merkkiä.
Tällaista korikestävyyttä todettiin ennenwanhaan "maineikkailla" itäautoilla, nyt sitten Mersuissa... onko tämä sitä kapitalismin autuutta? kysyisi toveri, en minä

Tällaista korikestävyyttä todettiin ennenwanhaan "maineikkailla" itäautoilla, nyt sitten Mersuissa... onko tämä sitä kapitalismin autuutta? kysyisi toveri, en minä

Vaadimme peltivanteita!
Juupas juu ......sano, Empäs yhtään enää ihmettele jos tuos edellises -86 vm.satalankus muutama ruosteplätti oliki ,jos nää 10v. nuoremmat väiköt on tolla mallilla. Mikähän siinä muuten mahtaa olla ,ettei niitä alettu jo silloin -90 luvun alussa galvanoitteen ,kun kerran audejakin. Vävypojalla on tollanen Audi 100
ja on pelleistänsä niinku uusi vieläkin vaik on vissiin -89. Naureskeli vieres kun jussinaattona hitsailin tuon nykyisen -95 ,124 koppasen kynnysmuovien alla muhineita ruostepesiä. Pahin oli just takatunkin luukun reunamusta.
Tuntuu siltä että nuo muovihelmat onki laitettu just sitä varten että ruoste saa siellä rauhassa muhia ,kun ei näy päällepäin. Maalipinta on niin ohut että se ei suojaa kuin hetken ja varsinkin kaikkien lävistysten reunoista ruoste alkaa pikku hiljaa levitä ja lopulta jälellä ei ole kuin se pelkkä muovikuori helmoissa ja ovien alareunoissa.
Vanhassa -86 ei ollu kuin pelkät listat ja jos nekin ois jätetty pois ,pellit olis ollu vielä 20 vuotiaanakin lähes terveet.
Näin se laatu kehittyy ajan saatossa. Aineet ja valmistusmenetelmät parantuu laatuvaatimusten myötä,mutta siinä kohtaa kun huomataankin ,että
myynti alkaa tökkiä kun on tehty liian hyvä tuote ,ni aletaanki senjälkeen suoltaa paskaa.
ja on pelleistänsä niinku uusi vieläkin vaik on vissiin -89. Naureskeli vieres kun jussinaattona hitsailin tuon nykyisen -95 ,124 koppasen kynnysmuovien alla muhineita ruostepesiä. Pahin oli just takatunkin luukun reunamusta.
Tuntuu siltä että nuo muovihelmat onki laitettu just sitä varten että ruoste saa siellä rauhassa muhia ,kun ei näy päällepäin. Maalipinta on niin ohut että se ei suojaa kuin hetken ja varsinkin kaikkien lävistysten reunoista ruoste alkaa pikku hiljaa levitä ja lopulta jälellä ei ole kuin se pelkkä muovikuori helmoissa ja ovien alareunoissa.
Vanhassa -86 ei ollu kuin pelkät listat ja jos nekin ois jätetty pois ,pellit olis ollu vielä 20 vuotiaanakin lähes terveet.
Näin se laatu kehittyy ajan saatossa. Aineet ja valmistusmenetelmät parantuu laatuvaatimusten myötä,mutta siinä kohtaa kun huomataankin ,että
myynti alkaa tökkiä kun on tehty liian hyvä tuote ,ni aletaanki senjälkeen suoltaa paskaa.
sama homma -96 väykyssä
aivan käsittämätöntä...pitäiskö tehdä joku ryhmävalitus suoraan saksaan tehtaalle, kun tuntuvat rahastavan asiakkailtaan valmistusvioistaTarmo kirjoitti:Päätös omaan Väykkyyn Veholta oli 50%, syynä ikä ja puutteellinen huoltokirja. Kun sitten kysyin kustannusarviota, niin vastaus oli "noin 2000€", Ei siis sen tarkemmin. 50% alennuksillakin Veho on kalliimpi kuin ammattitaitoiset "ei-merkkikorjaamot".
Pari asiaa kummastutta suuresti:
-Miten se, että auto on 10 vuotta vanha, vaikuttaa siihen, että "takuu" korvaakin vain 50%:?: Ruostuminenhan tapahtuu suunnittelu/valmistusvirheestä. Muuttuuko kyseinen valmistajan töhöily normaaliksi kulumiseksi 10 vuoden jälkeen? Varsinainen takuu.![]()
-Huoltokirja. Kuinkas kauan Vehon huolto-ohjelmaan on kuulunut ruosteen ennalta-ehkäisy oven tiivisteiden ja takakontin painonapin ympäriltä?
Tuntuu vahvasti siltä että huolloissa ei ole paljoa noihin juttuihin panostettu, kun niitä pahoja ruostevaurioita on täydellisillä merkkileimoillakin varustetuissa autoissa, vai ruostuuko ovet puhki huoltojen välissä? Hä?
Mersulla aion ajaa edelleenkin, mutta penniäkään en aio Vehoon kantaa huoltojen, osien tai uuden auton hankinnan merkeissäkään.
Missä se Karpo on kun sitä tarvitaan?
Muuallakin on ongelmia
Lueskelin tässä tämän säikeen juttuja kädet ristissä kyynärpäitä myöten. Taidan vasite investoida 124:sen kokonaiseen ruostesuojaukseen niin kauan kun se on ehjä...
Pari seikkaa, jotak sinänsä eivät liity Mersuihin mutta saattavat kiinnostaa muuten:
Joskus vuoden 1976 nurkilla Volvo siirtyi maaleissaan "ympäristöystävälliseen" maaliin. Ongelmana oikin se, että vaikka maali oli ympäristölle ystävällinen, niin ympäristö ei ollut maalille ystävällinen. Tuon ajan 240:set Volvot ruostuivat niin että osat rouske kuului. Olen henk. koht. hitsannut tällaisen Volvon taka-akselin poikittiastukea takaisin kiinni, kun se "vähän irtosi".... Ei tämä ole laatumerkeillä mitään uutta.
Se joka kanssa kiinnittää huomion on peltien nopea ruostuminen sen jälkeen, kun maalipintaan tulee pienikin reikä. Minusta tuo kieli samasta ongelmasta kuin Ranskalaisilla autoilla on joskus ollut ja joilla ne ovat mainetta tehneet. Eli painon kevennyksen ja lisätyn jäykkyyden nimissä käytetään peltiä jonka hiilipitoisuus on korkea. Se on vahvaa jo ohuenakin ja säästää painoa, mutta ruostuu nopeammin kuin ehdit sanoa "ei tuota tuossa eilen ollut".
Ja lukekaapa joskus Ford Focus keskusteluja. Hui.
Pari seikkaa, jotak sinänsä eivät liity Mersuihin mutta saattavat kiinnostaa muuten:
Joskus vuoden 1976 nurkilla Volvo siirtyi maaleissaan "ympäristöystävälliseen" maaliin. Ongelmana oikin se, että vaikka maali oli ympäristölle ystävällinen, niin ympäristö ei ollut maalille ystävällinen. Tuon ajan 240:set Volvot ruostuivat niin että osat rouske kuului. Olen henk. koht. hitsannut tällaisen Volvon taka-akselin poikittiastukea takaisin kiinni, kun se "vähän irtosi".... Ei tämä ole laatumerkeillä mitään uutta.
Se joka kanssa kiinnittää huomion on peltien nopea ruostuminen sen jälkeen, kun maalipintaan tulee pienikin reikä. Minusta tuo kieli samasta ongelmasta kuin Ranskalaisilla autoilla on joskus ollut ja joilla ne ovat mainetta tehneet. Eli painon kevennyksen ja lisätyn jäykkyyden nimissä käytetään peltiä jonka hiilipitoisuus on korkea. Se on vahvaa jo ohuenakin ja säästää painoa, mutta ruostuu nopeammin kuin ehdit sanoa "ei tuota tuossa eilen ollut".
Ja lukekaapa joskus Ford Focus keskusteluja. Hui.
------
W124 300 TD -92
W124 300 TD -92
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 274
- Liittynyt: Ti 09.12.2003 18:37
- Paikkakunta: Rovaniemi
kuinka hyvin ruoste pysyy poissa jos hiekka puhaltaa kaikki ovet/luukut joissa on nyt ruostetta? meinaan että olisi tiedossa oviltaa/luukultaan ruosteinen "projekti" farkku väykky..
vai pitääkö uusia kaikki ruostuneet ovet?
miten pohja? tai perän ripustuksen tietämät?
eturipustus tuli viesteissä selväksi..
vai pitääkö uusia kaikki ruostuneet ovet?
miten pohja? tai perän ripustuksen tietämät?
eturipustus tuli viesteissä selväksi..
Vito 115 4x4 ja ml 320cdi
Vielä W210 ruostehommista
JACKHAMMER kirjoitti:kuinka hyvin ruoste pysyy poissa jos hiekka puhaltaa kaikki ovet/luukut joissa on nyt ruostetta? meinaan että olisi tiedossa oviltaa/luukultaan ruosteinen "projekti" farkku väykky..
vai pitääkö uusia kaikki ruostuneet ovet?
miten pohja? tai perän ripustuksen tietämät?
eturipustus tuli viesteissä selväksi..
W210 (220 CDI vm 2000, Saksan tuonti) menee tossa lokakuulla arvioitavaksi ovien alareunojen ja lokasuojan reunan ruosteiden takia. Autoon on tehty hiljattain sekä finikor-ruostesuojaus että maalipinnan brilliant-käsittely. Onko kokemuksia, korvataanko näitä mitenkään, jos esim. osa ovista tai peräti kaikki ovet menee vaihtoon?
Syitä ruostumiseenhan on tällä foorumilla käsitelty paljon, mutta silti Ihmetyttää se nopeus, millä ruoste on edennyt. Vielä toukokuun alussa tsekkasin ovet vahauksen yhteydessä, enkä huomannut silloin vielä mitään, nyt varsinkin yksi ovista on jo aika pahan näköinen sieltä tiivisteen reunasta.
Ruostekorjaus on aina semmoista puuhaa että jälkeenpäin ei saa niin hyvää enää tehtyä kuin mitä olisi tehtaalla ollut mahdollista tehdä. Ihan ihmetyttää kyllä että miten vaikeaa se olisi tehdä noinkin arvokkaaseen autoon kuin mersuun sinkkikylpy tehtaan linjalla kun auto on vielä raakakorina.JACKHAMMER kirjoitti:kuinka hyvin ruoste pysyy poissa jos hiekka puhaltaa kaikki ovet/luukut joissa on nyt ruostetta? meinaan että olisi tiedossa oviltaa/luukultaan ruosteinen "projekti" farkku väykky..
vai pitääkö uusia kaikki ruostuneet ovet?
miten pohja? tai perän ripustuksen tietämät?
eturipustus tuli viesteissä selväksi..
Ovet ja luukut on vielä suht suffeleita korjata jos ei ole ruostetta tiivisteiden ja lasien alla, mut nuo ripustusten hitsailut ja pohjassa temuaminen on sitten melko ikävää puuhaa. Yleensä joutuu purkamaan suht paljon sisustaa ja verhoiluja että pääsee sammuttelemaan runkopalkin taakse tullutta kytöä. Ja voi joutua niveliä yms. irrottelemaan hitsauksen tieltä.
Eli jos on epävarmuutta niin kannattaisi käydä katsomassa autoa jonkun kaverin kanssa jolla on kokemusta ruostekorjauksista. Jopa pieni rupi pellissä voi tarkoittaa että jossain muualla sitten ruostetta voi olla jo paljon...
MB W124 E250D 20V -95
Audi 90 2.2 quattro -88
Audi 90 2.2 quattro -88
Itselläni on toisena autona -99 W210 ja tällä hetkellä Veholla neljättä
kertaa ruostekorjauksessa.
Aikaisemmin tehtyjä töitä: Kuskin ovi vaihdettu kokonaan, vasemman takaoven listan alapuoleinen osa maalattu, takaluukku maalattu kokonaan, katto maalattu kokonaan, oikean etuoven yläosa korjattu kumilistan alta.
Tällä hetkellä korjataan oikean etu- ja takaoven alaosat ja pikakyselynä lähetetty tehtaalle takaa pyöränkotelon kaaret. Ja lisäksi kynnyskotelon muovin alla kuplii, joten lienee sielläkin ruostetta senkin tarkistavat.
Takalokasuojissa on ruostetäpliä, mutta niitä eivät korvanneet. Tällä hertkellä on kaikki mennyt Goodwill korjauksen piiriin.

Aikaisemmin tehtyjä töitä: Kuskin ovi vaihdettu kokonaan, vasemman takaoven listan alapuoleinen osa maalattu, takaluukku maalattu kokonaan, katto maalattu kokonaan, oikean etuoven yläosa korjattu kumilistan alta.
Tällä hetkellä korjataan oikean etu- ja takaoven alaosat ja pikakyselynä lähetetty tehtaalle takaa pyöränkotelon kaaret. Ja lisäksi kynnyskotelon muovin alla kuplii, joten lienee sielläkin ruostetta senkin tarkistavat.
Takalokasuojissa on ruostetäpliä, mutta niitä eivät korvanneet. Tällä hertkellä on kaikki mennyt Goodwill korjauksen piiriin.
Tänään sain Väyryseni sieltä ruostekorjauksesta. Kynnyskoteloiden kumilistojen alta löytyi ruostetta. Ne korjattiin ja laitettiin uudet kumilistat. Takalokasuojien kaaret eivät menneet Goodwill korjauksen piiriin, joten joudun ne korjauttamaan itse. Muuten olen tyytyväinen palveluun, korjausaika venähti tarpeettoman pitkäksi, mutta tulipahan tehtyä 

jerkkis kirjoitti:Itselläni on toisena autona -99 W210 ja tällä hetkellä Veholla neljättäkertaa ruostekorjauksessa.
Varasitko samalla uuden ajan?jerkkis kirjoitti:Tänään sain Väyryseni sieltä ruostekorjauksesta. Kynnyskoteloiden kumilistojen alta löytyi ruostetta. Ne korjattiin ja laitettiin uudet kumilistat. Takalokasuojien kaaret eivät menneet Goodwill korjauksen piiriin, joten joudun ne korjauttamaan itse. Muuten olen tyytyväinen palveluun, korjausaika venähti tarpeettoman pitkäksi, mutta tulipahan tehtyä


EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Kuukausi sitten käytin omaani(-99 E) ja sanoivat että tällä hetkellä noin 7 vuotta tuo korvausaika pääsääntöisesti. Ei ole vieläkään tullut Saksasta tietoa korvataanko. Joissain tapauksissa kuulemma mennyt parikin kuukautta ennen päätöksen tuloa. Eli kannattaahan tuo piakkoin viedä jos meinaat mitään saada....