Onko kukaan käyttäny oulussäpäin tuommosta 190:stä aurauskulmiensäädössä? Missä?
Mulle vain väitettiin monessa paikassa ettei voi tietää kauanko hommassa menee.(Lasku ajan mukaan)
On muka niin ruosteiset tuommosissa mersuissa nuo säätötangot.
Lämpöähän ne säätömutterit vaativat mersuissa joten hommaan menee jonkun aikaa... Itse muistaakseni tiiman verran venttasin ko 123:stä säädettiin kulmat täkäläisellä huoltoasemalla enemmän pieleen ko mitä oli ennen säätöä...
Ne säätötangot voivat olla aikalailla lujassa kiinni, joten ei sinua ole yritetty viilata linssiin. Itse käytin turrea nelipyöräsuuntauksella Lapin Kumin keminmaan toimipisteessä, otti jotain tunnin verran aikaa ja makso n. 100 euroa. Oisko oulussa Teräsrenkaalla nelipyöräsuuntausvermeitä? Kannattaa kysyä, firmassa on ainakin paljon tietämystä raskaankaluston rengasasioista.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
rhyttinen kirjoitti:...Oisko oulussa Teräsrenkaalla nelipyöräsuuntausvermeitä? Kannattaa kysyä, firmassa on ainakin paljon tietämystä raskaankaluston rengasasioista.
Omaa autoa käytin Teräs-Renkaalla (Alppilassa) nimenomaan nelipyöräsuuntauksessa. Hinta 62 € ja hyvä tuli.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Juu joo itse kysyin tuolta lapin kumista torniosta pari vuotta sitten ja silloin hinta oli 110€..ja sanoivat etteivät välttämättä saa sittenkään kohilleen.(ihme touhua?)
joo pitänee soittaa ja kysyä paljonko maksaa pelkkä etupää tuolla teräs-renkaassa.
mikko1981 kirjoitti:Juu joo itse kysyin tuolta lapin kumista torniosta pari vuotta sitten ja silloin hinta oli 110€..ja sanoivat etteivät välttämättä saa sittenkään kohilleen.(ihme touhua?)
joo pitänee soittaa ja kysyä paljonko maksaa pelkkä etupää tuolla teräs-renkaassa.
Jos sattuu olemaan nivelissä tai puslissa väljää niin ei niitä kulmia saa silloin kohilleen, sillä ne sulle nuin sanovat. Ei kyllä ollu mikään pyhä myyntitykki joka tuommosta päästi suustaan, olisi voinut asiallisemmin sanoa.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Justiinsa tehtiin nelipyöräsuuntaus ja etupäässä oli haritusta 5mm.
Säädön jälkeen +-0 . (sallittu +2mm) Ajo muuttui aika tavalla parempaan suuntaan ,mutta vielä on uraherkkyyttä ,joka ilmeisesti johtuu nyt eturenkaista jotka ulkoolkapäistään kuluneemmat kuin sisältä. Näin ainakin väitti yksi tuttu mersumies, että paranoo jos vaihtaa kumit takaa ristiin eteen. Takana vaan on tällä hetkellä 205, kun edessä 195.
Niin muuten tuo -95 200D 124 koppasen nelipyöräsuuntaus oli 50.- homma Kankaanpäässä ,automekaanikoilla.