Tarttis saada tohon w201 koppaseen kyynärnoja, onko penkissä valmis paikka sille?
Vai pitääkö ostaa koko penkki...
Sopiiko w124 koppasen penkki tenutähteen?
Mistäs tommosia mahtais saada? Meinaan kaikki paikat on etsitty, eikä pahemmin ole näkynyt myytävänä... Jos jollain on tiedossa, niin ei muuta kun YV:tä
etl kirjoitti:Tarttis saada tohon w201 koppaseen kyynärnoja, onko penkissä valmis paikka sille?
Vai pitääkö ostaa koko penkki...
Sopiiko w124 koppasen penkki tenutähteen?
Mistäs tommosia mahtais saada? Meinaan kaikki paikat on etsitty, eikä pahemmin ole näkynyt myytävänä... Jos jollain on tiedossa, niin ei muuta kun YV:tä
Taitaa ykskaksnelosen penkki liian leveä?
Minulla toisessa semmoinen noja ,mutta toisessa ei ole edes paikkaa!Voihan se olla siellä verhoilun alla?
Mulla oli tossa w124 verhoilun alla paikka ja kuulemma kaikista penkeistä löytyy semmoinen.
Jostain puretusta voisi saada ton, trokarit vaan myy mielellään koko sisustan samalla .
Ittelläni kävi säkä, kun sain penkin verhoilun ajaksi lainaan toisen penkin ja siinä sattui olemaan tuo kyynärnoja. Ostin tämän muuten täysin risan penkin ja vein käsinojan verhoiluun.
Nin sitä mä vähän meinasinkin, et onks siellä verhoilun alla valmiit reijät tai vastaavat, että ton nojan saa paikalleen kunhan vaan tekee selkänojan kylkeen reijän...
No mitenkäs kun tässä tenutähdessä on tämä käsijarruvipu tässä penkkien välissä? Tuskin siihen mitään puulaatikkoa voi pistää, ja toiseks toi puuloota on hel***in kallis!
etl kirjoitti:No mitenkäs kun tässä tenutähdessä on tämä käsijarruvipu tässä penkkien välissä? Tuskin siihen mitään puulaatikkoa voi pistää, ja toiseks toi puuloota on hel***in kallis!
Kyllä KL-varaosat myy: käsinojakotelo vinyylikansi W201 120.00 EUR. Ja kaikissa W201ssä on "tavallinen" käsijarru. Mielestäni paljon parempi on kyllä mersumainen, jalalla painettava