Elikkäs mikä on viimehetken tieto Väyrysen rattiohjauksen toimivuudesta uusilla mankoilla? Mulla on vm 2000 Väykkä ja siinä vielä kasetti soitin.
Mitäs stereoo suosittelette mikäli haluaisin cd, mb3, usp ja ohjauksen ratista... Onko tämä utopistinen yhtälö?
Elikkäs näin aluksi enenkuin muut asiasta enemmän tietävät kerkeävät kommentoimaan voisin omista kokemuksista/kuulluistatiedoista sanoa, että tilanne oli vielä joku aika sitten, jotta mikäli aijot väykyn ratista ohjailla radioo niin on oltava ainaostaan ihka alkuperäinen MB audio 10 CD -soitin (joka ei toista mp3), mutta kuuleman mukaan albinella on olemassa ns. adaptereita jolla tuo rattiohjaus saataisin pelaamaan ainakin albine merkkisissä radioissa.
[Sama ropleema täällä. Kävin kyselemässä huollossa asiasta ja kerrottiin, että alkuperäinen on ainoa toimiva ja maksanee 1000 euron maisemissa. Myös asiantuntevassa audioliikkeessä mainittiin, että juuri E-sarjaan ei ole sopivaa laitetta kenelläkään valmistajalla...
Kannattaa kysäistä niitä alpineita myyvästä liikkeestä ainakin hinnastossa on kyseinen adapteri. Tai oli ainakin silloin kun itselleni soitinta hain. Kun oli autokin silloin hakusessa niin auto tulikin s210 -98 CDI niin ei tarvinnutkaan välittää, kyseisestä ominaisuudesta vaan ostin Blaukkarin.
Ps. jos liikkeessä on ammattitaitoa niin joko siellä tiedetään heti tai ainakin otetaan selväksi ja otetaan yhteyttä asiakkaaseen ja kerrotaan miten ongelma saadaan ratkaistua. Jos näin ei ole niin ei ollut kyseessä ammattitaitoa, vaan jotain muuta. Että silleen.
just tänään kävin soitinostoksilla porissa hifi konexissa... sellanen adapteri löytyy alpinelta ja maksaa ainakin e-malliin 168€, sopii melkein kaikkien alpinen soittimien kanssa...
-mika- kirjoitti:just tänään kävin soitinostoksilla porissa hifi konexissa... sellanen adapteri löytyy alpinelta ja maksaa ainakin e-malliin 168€, sopii melkein kaikkien alpinen soittimien kanssa...
No olisko tarkempaa tuotenumeroa, web-sivua, tms. tietoa noista laitteista ?Tarttis hoidella myös tuo CD-asia kuntoon vihdoin viimein. Tuli ainakin mulla stoppi, kun selvisi, että halvin "virallinen" tapa on ostaa uusi mankka sen kasettiversion tilalle: 700 ekee, tai CD-boxi 1000 ekee. Nämä siis Vehosta kysyttynä. Enempää en jaksanu sitte edes kaivella.
Joo sen rattikaken saa toimimaan Alpinen adapterilla jonka malli on KCE-868B. Sopii malleihin 99-02. Sen perään voi sitten liittää oikeastaan kaikki tällä hetkellä olevat Alpinen soitin mallit. Niitähän voi sitten kysellä vaikka minulta kun niitä meillä kuitenkin myydään
Siinä KCE-868B:n asennusohjeessa sanotaan:This interface will not work in combination with Speed-Control , mitä lie tarkoittaa?
Minulla olisi lähes käyttämätön Alpine 9813R, toimisikohan se ratista tuolla
adapterilla?
matti virta kirjoitti:Siinä KCE-868B:n asennusohjeessa sanotaan:This interface will not work in combination with Speed-Control , mitä lie tarkoittaa?
Minulla olisi lähes käyttämätön Alpine 9813R, toimisikohan se ratista tuolla
adapterilla?
Mahtaa tarkoittaa, että äänenvoimakkuus ei säädy ajonopeuden mukaan.
Moroo! Mulla on toi 2000 vuoden väykky comandilla, ja olen ihan tyytyväinen rokkikoneisiin muuten, mut olis kiva laittaa subbarit tukevoittamaan soundia Niin onko comandissa rca-lähdöt? Mitään manuaaleja ei ole, ja en viittis sen taakse "turhaan" kurkistaa!
MB E 270cdi T STW vm.2000 Almost fully loaded
Mutta on olemassa kolme KOVAA, JUMALA, TAPPARA ja PATE MUSTAJÄRVI!! -Costello
Onkos tähän tullut tietoa että mitkä piuhat tarttee yhdistää jotta saa väyryseen toimimaan Alpinen mankan ratin kautta.Piuha tuntuu olevan tyyris edelleenkin.