Hei vanhahko topic mutta HYVIN ajankohtainen minulle!
Tänää sovittii kaksista autokaupoista: Vento lähtee pihasta ja tilalle tulee mersu 300CE-24v Sportline 1992 ilman extrablingiä

ja arvatkaa mitä... Vento meni samal hinnalla kuin ostin 1,5v sitten. kertokaa kuvien perusteella kaikki! Sähkö sitä ja sähkö tätä löytyy. Unohin ottaa VIN koodin. Kun olin niin ekstaasissa.
Muutama kuva
Mitä itse autosta sain selville, niin seuraavia huomioita tein:
+ Ilmastointi vasta täytetty
+ Vaihteet vaihtaa kuin unelma joka tyylillä
+ Konetta ei ole pesty varmaan ikinä tämän perustelen sillä että venakopan maali oli kuplilla ja vähän hilseillyt, mutta ne hilseet ja kuplat on vielä paikallaan
+ Uudet misukan kitkarenkaat, kehnot (lailliset) talvirenkaat + 8 siistiä vannetta
+ Toimiva vakionopeuden säädin (Tekstit siinä vaatii saksankielen opiskelua, niin paljon tekstiä)
- Kuljettajan ikkunanostin toimii, mutta "naksuttaa" ylä ja ala-asennossa, menee ikäänkuin hammasrattaat yli.
- Takaikkunaverho ei nouse vaan pysyy alhaalla ja nykyttää.
- Tunkinreijät on tasaisen tukevasti ruosteessa, mutta se "huuli" joka tulee pellin tasolta ulos, on olemassa vielä kokonaisuudessaan, ja mistään ei ole pehmentynyt.
- Lokarin kaarissa, takaluukussa ja konepellissä on muutama pieni kukka
Ja tässä suurin miinus: Raha ei ole vielä vaihtanut omistajaa!!! Mutta kättä on lyöty päälle. Mukavia nuo Syyrialaiset jobbarit. Eli on olemassa kauppojen epäonnistumisen himmentävä mahdollisuus vielä :S
Auto on Uppsalassa. Laiva menopaluu 10,80 ja MCDonald's 5€ ja bensoihin 20€. VOi pojat... eilen en ollut vielä vakavasti harkinnut auton ostoa ja yhtäkkiä se on jo hankittu...
melkeen.
1. Onko täällä jotain 300-24 yleistopiccia valmiiksi? MITÄ, MISSÄ, MILLOIN, MIKSI? haluan tietää yhtäkkiä tästä kaiken.
2. Mistä tiedän mikä vaihteisto autossa on? Muistaakseni se meni näin PRND/432 Ja D/4 kohdassa kapula käännetään pykälän vasemmalle jotta saadaan "4" asentoon. Löytyy se sport/economy namiskakin, joka toimii kyl.
3. Mahtuuko 20" vanteet alle?