Ajettu 243tkm.Öljyinä ollut huoltokirjan mukaan aina Mobil rallyformula 1.
Tälleen pääsi käymään Onko tyyppi vika m102........ moottoreissa vai vaan huonoo tuurii?
Kerran olin ostamassa itse öljyä motonetistä, kun kuulin kun pari kaveria
jutteli mitä laitettaisiin seuraaviin huollettaviin autoihin >> he keskustelivat mikä oli halvin ja mikä on pysynyt sisällä no sitten toinen sanoi, että hän käyttänyt diesel mersuissa teräketju öljyä sekoitettuna vanhaan "jäteöljyyn".
Toinen sanoi >> otetaan sitä sitten, sehän on halpaakin.
Mihin moraali on kadonnut huolloista.
Itse olen ollut elektroniikan huoltotehtävissä ja tiesin tasantarkkaan ne lafkat jotka laittoivat kodinkoneisiin jo vanhoja osia mukamas uusina! En itse koskaan olisi vienyt omaa laitetta edes takuu huoltoon tiettyihin paikkoihin>>takuu koneisiin vaihdettiin heikompia osia jotta ne hajoisivat helpommin>> nyt tilanne on sentään hieman parantunut (muutama meni konkkaan)
Sama on näköjään autohuolloissa, täytyy huoltaa autot itse...
capriceman kirjoitti:Kerran olin ostamassa itse öljyä motonetistä, kun kuulin kun pari kaveria
jutteli mitä laitettaisiin seuraaviin huollettaviin autoihin >> he keskustelivat mikä oli halvin ja mikä on pysynyt sisällä no sitten toinen sanoi, että hän käyttänyt diesel mersuissa teräketju öljyä sekoitettuna vanhaan "jäteöljyyn".
Toinen sanoi >> otetaan sitä sitten, sehän on halpaakin.
No tuo kuulostaa jo tosi törkeältä! En ymmärrä, mitä tuollaisten tyyppien päässä oikein liikkuu.
508 D matkamersu -70
S203 C 220 T CDI -04/05
S211 E 220 T CDI -06/07
k.j kirjoitti: Ajettu 243tkm.Öljyinä ollut huoltokirjan mukaan aina Mobil rallyformula 1.
Tälleen pääsi käymään Onko tyyppi vika m102........ moottoreissa vai vaan huonoo tuurii?
* EDIT: siirretty tekniikka -forumille jonne tekniikkatarinat kuuluvat T: Ylläpito *