Eli, mitäköhän tuommoinen aiheuttaa? tarkastin tässä laatikkoöljyt ensimmäistä kertaa ja siellähän oli öljyä 10cm yli max. viivan . öljy oli hyvän punaista, ettei ainakaan se enteile mitään... jossain vaiheessa pitäis ne jouset(?) vaihtaa sinne kunhan saan kuvat hommaan, luistaa hieman 2->3 vaihdossa sekä kylmällä koneella käy "vapaalla". sitä vain tässä haen että voinko nyt ajaa turvallisin mielin vielä hetken ryömimättä auton alle? lähiviikkoina auto menee kuitenkin nosturille.
petska kirjoitti:mistäs toi vappaalla käyminen johtuu
Maallikon selitys:
Öljypohja noissa on sellainen pieni "pannu".
Koneen käydessä,lootan pyöriessä hörppää aika paljon öljyä kiertoon,
jolloin tuo tikun näyttämä määrä on oltava siellä reservissä vähintään.
Spesialistit varmaan tietää enemmän öljypumpuista yms....
petska kirjoitti:levyt vaihtoon...tai vie koko loota siekkiselle niin tulee kuntoon...
jotain tässä kyllä tapahtuu, mutta kokeillaan nyt ensin noita jousia. kunhan sais tuon auton vaan toimimaan... vesipumpussa häikkää tai termostaatti jumissa sekä ainakin yks tulpanjohto pitäis vielä vaihtaa... kuhan kerkijäis.
petska kirjoitti:levyt vaihtoon...tai vie koko loota siekkiselle niin tulee kuntoon...
jotain tässä kyllä tapahtuu, mutta kokeillaan nyt ensin noita jousia. kunhan sais tuon auton vaan toimimaan... vesipumpussa häikkää tai termostaatti jumissa sekä ainakin yks tulpanjohto pitäis vielä vaihtaa... kuhan kerkijäis.
Tyhmän pitää heittää kysymys ja kysyä että mitkä jouset meinasit vaihtaa??
Mulla myös luistaa 2-3 väli. (öljyä on)
Laatikko on vissii mulla 722.5?
Tyhmän pitää heittää kysymys ja kysyä että mitkä jouset meinasit vaihtaa??
Mulla myös luistaa 2-3 väli. (öljyä on)
Laatikko on vissii mulla 722.5?