Purin ne luukunlinkut vekee olivat murtuneet.. mitä lie kevyt metallia ei taida hitsaaminen onnistua

maxpower05 kirjoitti:millais sitä saa kiristettyä moottorin päästä, kun moottori pyörii kyllä, mut ei jaksa nostaa luukun takareunaa auki tai työntää luukkua kiinni taka-asennosta??
Ei onnistu hitsaaminen ei. Osta "uudet" linkut, eli siis koko paska jostain käytettynä, tsekkaa vaan ettei niissä osissa ole hillitöntä välystä tai luukku pääsee liikkumaan ja humisee niin maan perkeleesti ajossa eikä edes toimi kunnolla.Reimpo kirjoitti:Oli kattoluukun vaijeri irronnut siitä suojaputki kaukalosta? Jos se tollai jää ilmeisesti se ei kykene työntää luukkua kiinni.onko näi?. Kertokees arvon raatilaiset kokemuksenne..toiminta periaate tosta?
Purin ne luukunlinkut vekee olivat murtuneet.. mitä lie kevyt metallia ei taida hitsaaminen onnistua
Koita kestää tiedän että paska homma on enkä kyllä itekkään muista kun on kolmevuotta aikaa kun sen kanssa nypräsin, mutta oma mistä vaihdoin oli -85 ja muistaakseni vaihto luukku -88 Että ei pitäis olla eroa!Reimpo kirjoitti:Semmoinen ongelma vielä..että tuo vaijerin pää mihin metalli kampa/nivuset tulee kiinni.. Pitääkösen olla siinä mistä katto verhoilu lähtee taaksepäin.. tai vähän ylikin nokalle päin,siis kun luukku kiinni??? ..mulla jää vajaaksi noin 5cm eli verhoilun reunasta sisään päin vaijeri aivan ajettu eteen..
Vaijeri on myös irti katon osuudelta siitä putkikaukalosta..pitäisi saada se takaisin..vit... hankalaa on... Entäs saako tuota vaijeria mekaanisesti löysytettyy niinkin paljon nokalle päin, ett saa siihen kaukaloon takas ujutettuu...
Moottori toimii ja aivan luukku kiinni asennossa vaijeri tosiaan jää tuon 5cm verhoilun reunasta katon sisään... Tuosta vajavaisuudesta vaa sen tähden..kun kyseisestä autosta josta hain nivuset nii jouduin purkamaan ne ja siinä huomasin tuon eron... se oli siinä etäänpänä mukavati siinä otettavissa.
Onkohan vuosi malleissa eroja hakemani nivuset oli -85 omani 87
olipas se hankalaaKiire!