Juu, mulle laitettiin kallistuksenvakaajan kumet uudet. Pakkasilla kuului pahin kopina nuista. Sit ne koiranluut varmaan kannattaa tarkastaa kans. Ja alapallot kuuluu olevan kanssa kulutustavaraa, siinä samallahan vaihtuu koko alatukivarsi.
Asiasta ja autosta sen enempää tietämättä niin tarkasta etupyörän laakereitten välys. En siis tiedä onko autossasi kiristettävät nuo etupyöränlaakerit mutta joskus etsittiin alustalotinaa "uudemmasta" mersusta ja lopulta vika/ääni tuli noista kiristettävistä pyöränlaakeraista.
juuska kirjoitti:siinä ei liene muuta kuin kuppi pihdeillä pois ,sokka ja pikku kiristys ja kuuntelulle
vai...
Juu, paitsi että ei siellä sokkaa ole vaan kuusiokoloavaimella löysätään mutterista "lukitus", mutterin kiristys niin että välystä ei ole (ei liian kireälle), mutterin kuusiokololukitus kiinni ja koeajo.
Jostain syystä W203 200 Cdi:stä meni toinen etulaakeri jo 100 tkm. kohdalla-auto on taksina ja nyt jo 300 tkm. ajettu. Eli vaihdetulla laakerilla nyt menty 200 tkm. ilman ääniä.
Laakerista kuului sellainen kova hurina joka lisääntyi nopeuden kasvaessa, mutta mitäänb lotinaa ei kyllä kuulunut
Kupin täyttäminen ei paljoakaan auta. Pura napa ja pese laakerit bensalla, jolloin selviää myös laakerin kunto.
Uuden vaseliinin kanssa kokoon, niin että pyörität laakereita vaseliini kipossa jolloin rasva menee oikeaan osoitteeseen.