w108iin turvavyöt taakse
- Esa Virtanen
- Sisäänajossa
- Viestit: 43
- Liittynyt: Pe 27.06.2003 12:49
- Paikkakunta: Kokkola
w108iin turvavyöt taakse
Moi,
Vuosi sitten kyselin tätä samaa, en sitten muistanut vastauksia tallentaa.
Elikä, missä voisi asennuttaa w108iin turvavyöt takapenkille pääkaupunkiseudulla? t. Esa
Vuosi sitten kyselin tätä samaa, en sitten muistanut vastauksia tallentaa.
Elikä, missä voisi asennuttaa w108iin turvavyöt takapenkille pääkaupunkiseudulla? t. Esa
- Esa Virtanen
- Sisäänajossa
- Viestit: 43
- Liittynyt: Pe 27.06.2003 12:49
- Paikkakunta: Kokkola
- Esa Virtanen
- Sisäänajossa
- Viestit: 43
- Liittynyt: Pe 27.06.2003 12:49
- Paikkakunta: Kokkola
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Mitäs maksoi vöiden laitto taakse??Esa Virtanen kirjoitti:Turvavyöt asennettu ja hyvin hoitui. Voin suositella jos vain joku muukin kaipaa turvavöiden asennusta. t. Esa
Tarvitsee varmastikkin laittaa, jotta saisi kuljettaa kakaroita laillisesti.
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Niin mites tää muuten menee kun on turpavyöpakko jo melkein ostoskärryissäkin...adenauer300 kirjoitti:Mitäs maksoi vöiden laitto taakse??Esa Virtanen kirjoitti:Turvavyöt asennettu ja hyvin hoitui. Voin suositella jos vain joku muukin kaipaa turvavöiden asennusta. t. Esa
Tarvitsee varmastikkin laittaa, jotta saisi kuljettaa kakaroita laillisesti.


Eivät saa sakkoja, jos vöitä ei autossa uutena ole ollut (minusta). Ei Ässässäkään ole, eikä kukaan koskaan huomauttanut asiasta.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Moro Rale !
Eihän noita taannehtivasti voida vaatia, menee silloin voimassa olleiden vyösäännösten mukaan hamaan paalaukseen saakka.
Olisit tingannut kaupat siitä T55:sta, siinä olis passiivista turvallisuutta !
Komea Zhiguli, onko "Etelä-Suomesta", lahden takaa ?
Jostain muuten luin jo pikkulasten konttauskypärästä....
T; Wade
Eihän noita taannehtivasti voida vaatia, menee silloin voimassa olleiden vyösäännösten mukaan hamaan paalaukseen saakka.
Olisit tingannut kaupat siitä T55:sta, siinä olis passiivista turvallisuutta !

Komea Zhiguli, onko "Etelä-Suomesta", lahden takaa ?
Jostain muuten luin jo pikkulasten konttauskypärästä....

T; Wade
raul kirjoitti:Niin mites tää muuten menee kun on turpavyöpakko jo melkein ostoskärryissäkin...-75 Zhigulissa ei tietenkään oo vöitä takana, saanko siis sakot jos ihmiset matkustavat mukavasti siellä takapenkillä mukana?
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
Ajoneuvon tulee Suomessa täyttää vain ne vaatimukset, jotka sille on uutena asetettu. Tämä koskee niin teknisiä yksityiskohtia kuin turvallisuuttakin. Vuoden 1928 Chevroletiin ei tarvitse asentaa turvatyynyjä eikä Ladaan (tai oldtimer-Mersuun) turvavöitä.
Asiahan on hieman toisin esimerkiksi Saksassa, jossa G-kat on varsin suosittu varuste veteraaniautoissa. Muuten saa maksaa melkoista ajoneuvoveroa. Samoin kaksitahtiautot ovat käytännössä pannassa monessa Keski-Euroopan maassa. Tämä siis muistuksena niille, jotka itkevät kun Saksassa tai jossain kaikki autoilun suhteen on paremmin.
-Daaz
Asiahan on hieman toisin esimerkiksi Saksassa, jossa G-kat on varsin suosittu varuste veteraaniautoissa. Muuten saa maksaa melkoista ajoneuvoveroa. Samoin kaksitahtiautot ovat käytännössä pannassa monessa Keski-Euroopan maassa. Tämä siis muistuksena niille, jotka itkevät kun Saksassa tai jossain kaikki autoilun suhteen on paremmin.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Näinhän se on. Lastenkuljetus autossa aiheuttaa ko asiaan uuden mutta sanan. Toukokuusta lähtien on pakollista kuljettaa lasta hänen painonsa mukaisessa turva istuimessa ( tai vastaavassa ), ja tällainen istuinhan yleisesti ottaen aina kiinnitetään turvavöillä autoon.Daaz kirjoitti:Ajoneuvon tulee Suomessa täyttää vain ne vaatimukset, jotka sille on uutena asetettu. Tämä koskee niin teknisiä yksityiskohtia kuin turvallisuuttakin. Vuoden 1928 Chevroletiin ei tarvitse asentaa turvatyynyjä eikä Ladaan (tai oldtimer-Mersuun) turvavöitä.
-Daaz
Omassa W108:ssa on tehdasasenteset turvavyöt edessä ja nyt ilmeisesti on laitettava turvavyötkin taakse, jotta saisi kaksi turvaistuinta kiinni.
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0