Neuvoa tekniikan muutos 200d->250d

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
mikajamersu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 109
Liittynyt: Ma 17.10.2005 18:18
Paikkakunta: salo

Neuvoa tekniikan muutos 200d->250d

Viesti Kirjoittaja mikajamersu »

Eli tarkoitus olisi laittaa tohon vm.87 w124 200d:en vm91 250d kone joka on ollut automaatin kanssa, oma siis manuaali. Sopiiko tosta mun motista vauhtipyörä ja sopiiko tohon vauhtipyörään 250 kytkinsetti. :roll:

Ja miten käy moottorinkorvat, on olemassa molempien autojen korvat.

Ja mitä muuta kommervenkkejä/hankaluuksia tulee eteen, valaiskaa joku viisaampi niin tiedän hankkia tarvittvat osat/tarvikkeet valmiiksi, kun kyseessä on ajoauto ja vuokrattu nosturiaika niin ei sais seistä montaa päivää vaihdon takia, siksi tämä kysely jotta säästyn turhilta yllätyksiltä :shock: .
onko pakko jos ei halua...

Exiä:
w124 200/250d
190 2.0 vm.88
ML65
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1646
Liittynyt: Ti 14.12.2004 20:25
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja ML65 »

Etuvakaaja, tuulitunneli, hehkurele. Siinä tärkemmät koneen korvat on samat pakoputki käy suoraan samoin vetolevyt ja vautipyörät. Alipaineputki jarrutehostajalle pidempi samoin polttoaineletku ja ohjaustehostajan letkut.
Vastaa Viestiin