
valojen korkeus säätö.
valojen korkeus säätö.
kakkosnelosesta oli umpiot viikon pois paikaltaan, niin sillä välin oli hajonnu toinen korkeussäätö. mikähän mahtaa olla. alipaine letkut on paikallaan. 

Kaikki loppuu aikanaan Mercedes ei milloinkaan.
Re: valojen korkeus säätö.
juuso69 kirjoitti:kakkosnelosesta oli umpiot viikon pois paikaltaan, niin sillä välin oli hajonnu toinen korkeussäätö. mikähän mahtaa olla. alipaine letkut on paikallaan.


Sprintteristä on kummatkin valojen korkeuden säädöt menny pimeiksi, eilen huomasin mokoman ongelman...
Valot tuntuu näyttävän TOSI lähelle autoa, ei varmaan 20m kauemmas...
ei "oikein" nää ajaa, eiks lähivalojen pitäis näyttää noin 40m...
Alipainetta tulee kyllä sille säätökytkimelle mikä on siinä ratin vasemmalla puolella... Kuulema yhdessä turbo-sprintterissä ei mokoma nostanu ahtopaineita, kun oli valojen korkeuden säädön tuo kytkin rikki, niin ei saanu tarpeeksi alipainetta turbon säädin...
Ja kuulema ois 95% tuon kytkimen vika...
Voiskohan sen testata, esim yhdistämällä letkut? Vai miten tuo alipaine vaikuttaa noissa valoissa, vetääkö se alipaine esim niitä valoja ylöspäin, ja sitte ne menee itekseen alespäin vai miten tuo toimii? Kummatkin on yhtäaikaa menny pimeeksi, että luulis olevan kytkin, onko muilla ollu vastaavaa? Katsastus on tuossa reilun kuukauden päästä, että sitä ennen pitäis saada kuntoon

Valot tuntuu näyttävän TOSI lähelle autoa, ei varmaan 20m kauemmas...


Alipainetta tulee kyllä sille säätökytkimelle mikä on siinä ratin vasemmalla puolella... Kuulema yhdessä turbo-sprintterissä ei mokoma nostanu ahtopaineita, kun oli valojen korkeuden säädön tuo kytkin rikki, niin ei saanu tarpeeksi alipainetta turbon säädin...


Voiskohan sen testata, esim yhdistämällä letkut? Vai miten tuo alipaine vaikuttaa noissa valoissa, vetääkö se alipaine esim niitä valoja ylöspäin, ja sitte ne menee itekseen alespäin vai miten tuo toimii? Kummatkin on yhtäaikaa menny pimeeksi, että luulis olevan kytkin, onko muilla ollu vastaavaa? Katsastus on tuossa reilun kuukauden päästä, että sitä ennen pitäis saada kuntoon

MB Sprinter W902 208D '96 85tkm "Simons mörkö"
Mazda 323 1,5 '89 103tkm
Mazda 323 1,5 '89 103tkm
Kokeileppa...
Kokeile että imeekö lampulta. Mulla oli vuoto ja nostimet eivät pelanneet. Venttiliä voi testata silleesti, että imuletku paikallaan ja toinen irti ja pyörittelee ja säätelee meneen, pitäis suhinan voimistua/vähentyä. Ainakin minun esihistoriallisessa 124:ssa tarkistin noin ja vika löytyi viimein vänkärin puolen umpion ja letkun liitoskohdasta
. Sormi tukkeeksi niin kuskin puolen lamppu nousi....

Ennen ensimmäistä Mercedestäni autosta puuttui se jokin....
Ei o todellista!
Tänään aloin kokeilee että imeekö se siitä säätimeltä ollenkaan... No, ei imeny, niin pistin sitten letkut toisin päin ja taas toimii
Se oli halpa korjaus! Näköjään silläkin on väliä kuin päin ne letkut on

Mites muuten, silloin jos sinne letkuun ei tule imua, niin putoaako ne valot silloin ihan törkeen ales? Koska viime viikonloppuna ei tosiaan valot näyttäny kuin jotain 20m


Tänään aloin kokeilee että imeekö se siitä säätimeltä ollenkaan... No, ei imeny, niin pistin sitten letkut toisin päin ja taas toimii

Se oli halpa korjaus! Näköjään silläkin on väliä kuin päin ne letkut on


Mites muuten, silloin jos sinne letkuun ei tule imua, niin putoaako ne valot silloin ihan törkeen ales? Koska viime viikonloppuna ei tosiaan valot näyttäny kuin jotain 20m


MB Sprinter W902 208D '96 85tkm "Simons mörkö"
Mazda 323 1,5 '89 103tkm
Mazda 323 1,5 '89 103tkm