perän hitsaus?
perän hitsaus?
eli onko koemuksia perän ristitapin kiinni hitsauksista..tai ja kun hitsattu,niin kestävyys?puikolla?migillä?
Re: perän hitsaus?
Samanlaista pitäisi itellekkin toteuttaa että talvella pääsee eteenpäin. Kuvat helpottaa enemmän kun tuhat sanaa taaskin 

W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
S212 300bluetechybrid -14
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
S212 300bluetechybrid -14
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
Onnea katsastukseen
Kemppilukko taitaa kuulua kategoriaan akseliston muutokset....eli ajoneuvon rakennetta koskevat pykälät kannattaa tässäkin asiassa lukea ensin läpi.
http://www.ake.fi/

http://www.ake.fi/

177.145 M260.920
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
Pari huonoa kännykällä otettua kuvaa väljäksi kuluneesta keskitapin reiästä.
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... vljper.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... ljper2.jpg
Tuon hitsasin vielä kuntoon. Hyvä tuli ja ainakin minun ajolla kesti hyvin.
Huom. Kysehän ei ollut tasauspyörästön jumiin hitsaamisesta.
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... vljper.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... ljper2.jpg
Tuon hitsasin vielä kuntoon. Hyvä tuli ja ainakin minun ajolla kesti hyvin.
Huom. Kysehän ei ollut tasauspyörästön jumiin hitsaamisesta.

Ite hitsasin just tasauspyötästön vaihdon yhteydessä ton ristitapin uudesta tasauspyörästöstä. Kyse oli eräänlaisesta varotoimenpiteestä, koska vanha tasauspyörästö hajosi juuri ton ristitapin sokan petettyä. Hitsasin migillä reilulla virralla.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 164
- Liittynyt: La 20.05.2006 11:03
Itse olen samalla linjalla "JNY:n" kanssa. Ja tosiaan vähän sitten lumppua hammaspyörien suojaksi.jny kirjoitti:mulla ei kyllä ole juuri perän hitsauksesta kokemusta,mutta jos tekisin,niin ehdottomasti puikolla esim.ok 68.82 ja mieluusti esilämmitys 100 asteeseen.
En käsitä miksi ymmärtämättömät alkavat jo tähänkin kysymykseen katsastuskonttoria sotkemaan. Tappiin esabin varmistus ei todellakaan ole kenenkään muun asia kuin auton omistajan ja ainut tapa todeta se on avata perä.
W903 316cdi 4x4 -01
W123 230E -85
W123 230E -85
kemppilukko
Älänyt EPK, kemppiperä on ihan hauska niin kauan kun tiessä ei ole mutkia 

Ex monta W-kirjainta.
Re: kemppilukko
MikaVeee kirjoitti:Älänyt EPK, kemppiperä on ihan hauska niin kauan kun tiessä ei ole mutkia
Äläs nyt....mutkissa se hauskuus vasta alkaakin. On meinaan vallan mukava ajaa luistossa jos vaan voima piisaa.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 283
- Liittynyt: Pe 16.04.2004 11:07
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: kemppilukko
Yks talvi tuli ajettua nuorempana B-asconalla kemppilukolla ja melkein meinas kerrankin kyllästyä liipissä ajoon kun ei muuten voinut mutkia ajaaPetehri kirjoitti:MikaVeee kirjoitti:Älänyt EPK, kemppiperä on ihan hauska niin kauan kun tiessä ei ole mutkia
Äläs nyt....mutkissa se hauskuus vasta alkaakin. On meinaan vallan mukava ajaa luistossa jos vaan voima piisaa.

W204 220 cdi -09
S211 280 cdi -06
W639 115 cdi -06
S211 280 cdi -06
W639 115 cdi -06
Re: kemppilukko
Kaikenlaista ylimääräistä osaa...tässähän herää väkisinkin kysymys että miksi perää ei ole jo tehtaalla hitsattu kiinni

Petehri kirjoitti:MikaVeee kirjoitti:Älänyt EPK, kemppiperä on ihan hauska niin kauan kun tiessä ei ole mutkia
Äläs nyt....mutkissa se hauskuus vasta alkaakin. On meinaan vallan mukava ajaa luistossa jos vaan voima piisaa.
Ex monta W-kirjainta.
Re: kemppilukko
jos kaikki ei halua ajaa kokoajan kauheessa liirrossa...MikaVeee kirjoitti:Kaikenlaista ylimääräistä osaa...tässähän herää väkisinkin kysymys että miksi perää ei ole jo tehtaalla hitsattu kiinni![]()
Petehri kirjoitti:MikaVeee kirjoitti:Älänyt EPK, kemppiperä on ihan hauska niin kauan kun tiessä ei ole mutkia
Äläs nyt....mutkissa se hauskuus vasta alkaakin. On meinaan vallan mukava ajaa luistossa jos vaan voima piisaa.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: kemppilukko
Ja eihän arvokkaal mersulla parane ajella kokoajan kahva edelläpera8x kirjoitti:jos kaikki ei halua ajaa kokoajan kauheessa liirrossa...MikaVeee kirjoitti:Kaikenlaista ylimääräistä osaa...tässähän herää väkisinkin kysymys että miksi perää ei ole jo tehtaalla hitsattu kiinni![]()
Petehri kirjoitti:MikaVeee kirjoitti:Älänyt EPK, kemppiperä on ihan hauska niin kauan kun tiessä ei ole mutkia
Äläs nyt....mutkissa se hauskuus vasta alkaakin. On meinaan vallan mukava ajaa luistossa jos vaan voima piisaa.

"Mersu edustaa laatua ja suorituskykyä"
Ex. W123 200D -85
Ex. W123 200D -85