S210 300 TDT:n virittämisestä? muutama kysymys
S210 300 TDT:n virittämisestä? muutama kysymys
ELI mitä tolle pitäs tehä että sais n 300hv
Ja kestääkö toi laattikko miten rupeeko noilla tehoilla luistaan?
Ja minkälainen turbo kannatais laittaa?
Tuleeko katsastuksessa sitte ongelimia voiko tohon tuurboo vaihtaa?
Ja kestääkö toi laattikko miten rupeeko noilla tehoilla luistaan?
Ja minkälainen turbo kannatais laittaa?
Tuleeko katsastuksessa sitte ongelimia voiko tohon tuurboo vaihtaa?
MB 200CDI A -00 http://i191.photobucket.com/albums/z66/mattiis/KYL.jpg
Yamaha RX-1 -03 http://i191.photobucket.com/albums/z66/mattiis/RX-1.jpg
Yamaha RX-1 -03 http://i191.photobucket.com/albums/z66/mattiis/RX-1.jpg
Re: S210 300 TDT:n virittämisestä? muutama kysymys
Lyhyesti: Vähäpäästöiseenhän ei saisi ahdinta vaihtaa.
tai ainakaan sen vaihdosta ei kannata jäädä kiinni
tai ainakaan sen vaihdosta ei kannata jäädä kiinni
Lisää tietoa: www.skg.fi
Ei saa vaihtaa.e320 kirjoitti:Saiskohan ahtimen vaihtaa jos vaihdon jälkeen pääsee normaalisti päästötestistä läpi? Luulisi sen olevan ainut merkittävä tekijä.
Tai saahan sen vaihtaa, mutta pitää mittauttaa päästöt VTT:llä, joka maksanee "riittävästi" €uroja.
Näin mulle sanottiin akesta, tosian aikaa on jo reipas vuosi...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Ei siitä ahtimen vaihdosta kannata puhua mitään. Asennukset on tehtävä tosi siististi ja alkuperäistyyppisesti. Tuskin takertuvat moisiin "pikkuseikkoihin". Joku hx 40 saattaa kuitenkin jo pistää silmään, joten kannattanee pysyä hiukan pienemmässä kokoluokassa, ainakin, jos ei halua mulkata kerran vuodessa ahdinta...