MB 124 lämmityslaitteen moottori???

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
yco
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 69
Liittynyt: Ke 21.07.2004 19:27
Paikkakunta: Muhos

MB 124 lämmityslaitteen moottori???

Viesti Kirjoittaja yco »

Hei.

Mitä olette tehneet lämmityslaitteen moottorin väsähtäessä?

-korjanneet entisen?
-ostaneet vastaavan uuden?
-vaiko laittaneet tilalle 123 mallin lujemman vastaavan?

Itse aikoinani omistin 190D:n jossa oma lämppärinmoottori ei kestänyt ollenkaan mutta kun laitoin tilalle 123:sen käytetyn niin johan alko kestämään ja puhallustehokin oli ihan toista luokkaa.
Käyneekö sitten 124:seen?
Onhan se, E 250 TD-93
Vaimolla 124-250D vm89.
Matias-P
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 13
Liittynyt: To 05.08.2004 19:30
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Matias-P »

Ite katoin viisaammaksi vaihtaa kokonaan uuden lämmityslaitteen moottorin.



Vaihdoin w124:een volvon lämmityslaitteen moottorin joka meni "heittämällä" paikalleen. Ja maksoi muistaakseni n50€ uutena. Eikä ollu loppujenlopuksi kauhee homma vaihtaa.
aseva
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 369
Liittynyt: Su 25.09.2005 18:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aseva »

Käytössä ainakin kolmenlaisia moottoreita. Ilman ilmastointia yksisiipinen. Manuaali-ilmastoinnilla kaksisiipinen. Purettava kabiinin puolelta, jos ei tee aukkoa suojamuoviin konehuoneen puolelta ja sitten vielä automaatti-ilmastoinnilla. Kaksi siipinen vaihdettavissa konehuoneen puolelta.
Ainahan voi "säveltää"
Ajokit:

Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61
jee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 98
Liittynyt: To 08.06.2006 23:19

Viesti Kirjoittaja jee »

Tuos E200D -94 ei inahtanukkan kesällä .Katoin sulakkeen nr.12 .Oli ehjä ,mutta
alapään kosketin sulakerasiassa oli häipässy ku tuhka tuuleen .Kiersin jonku messinki ruuvin pätkän rekää ,ni jo alko mylly pyöriin ja samalla sammu srs- valokin.
Vastaa Viestiin