koska akku on kontissa niin luulis ainakin että koneppellin alle olis suunniteltu jotkin kohda
W202:sen apuvirta paikkoja??
W202:sen apuvirta paikkoja??
osaiskos kukaan sanoa että onko tossa w202 mallissa konepellin alla mitään paikkaa mistä autolle vois antaa apuvirtaa?
koska akku on kontissa niin luulis ainakin että koneppellin alle olis suunniteltu jotkin kohda
juu kiitos vastauksesta...
katselin sitä rasiaa tossa äsken je mietiskelin et siihen varmaan virta tulis mut oli sen verran huteron näkönen ettei lisävirtaa kehtais laittaa...
niin mietiskelin sit et ainakin bemareissa on keulassakin lisävirran paikat ja sieltä ois kätevämpi muutenkin antaa virtaa...
katselin sitä rasiaa tossa äsken je mietiskelin et siihen varmaan virta tulis mut oli sen verran huteron näkönen ettei lisävirtaa kehtais laittaa...
no lähinnä se kun kontissa on iso subukotelo joka painaa sitä mattoo ettei sitä saa taivutettua ja laiska kun olen niin ei kehtais sitä koteloo repiä irti sieltä kontistatuomazzz kirjoitti: mikäs ongelma ettei voi suoraan akulle antaa?
siihen töpselin vaa virtaskaa, ihan virallinen paikka onHeikki kirjoitti:juu kiitos vastauksesta...
no lähinnä se kun kontissa on iso subukotelo joka painaa sitä mattoo ettei sitä saa taivutettua ja laiska kun olen niin ei kehtais sitä koteloo repiä irti sieltä kontistatuomazzz kirjoitti: mikäs ongelma ettei voi suoraan akulle antaa?niin mietiskelin sit et ainakin bemareissa on keulassakin lisävirran paikat ja sieltä ois kätevämpi muutenkin antaa virtaa...
Ainakaan mulla ei ulkopuolinen laturi suostunut työntämään virtaa tuon kyseisen rasian kautta. Ilmeisesti siellä on jonkin sortin diodi välissä ettei siitä saa syötettyä virtaa, mutta laturin päästähän voi ladata melkeinpä yhtä helposti.
S212 350CDI 4Matic AMG -10
Löwer-Benz C124 500E -91
ex. S203 320CDI Avatgarde Sport -07
ex.W163 320 -01
ex.BMW E46 330dA -01
ex.W211 320CDI -03
ex. W202 C180 OMG-edition
Löwer-Benz C124 500E -91
ex. S203 320CDI Avatgarde Sport -07
ex.W163 320 -01
ex.BMW E46 330dA -01
ex.W211 320CDI -03