VARASTETTU UPX-900
VARASTETTU UPX-900
VARASTETTU UPX-900
Viety Helsingin Malminkartanon täyttömäen vierestä 18.9 klo 22:00 - 19.9 klo 5:30 välisenä aikana.
MB W123 200 bensa sedan vuosimallia 1983. Väri hopea (silberblau), perässä vetokoukku ja takakontin kannessa tarra "Sic transit gloria mundi" (=niin katoaa mainen kunnia).
Tankki puolillaan, puoli kuudelta aamulla parkkialueella oli pyörinyt viininpunainen iso Mersun pakettiauto huomiota herättävästi ja estänyt näkyväisyyden talosta sille parkkialueelle, jolle W123 oli pysäköity. Ko. paku ei kuulu kenellekään talon asukkaista.
LÖYDETTY 24.9!
Viety Helsingin Malminkartanon täyttömäen vierestä 18.9 klo 22:00 - 19.9 klo 5:30 välisenä aikana.
MB W123 200 bensa sedan vuosimallia 1983. Väri hopea (silberblau), perässä vetokoukku ja takakontin kannessa tarra "Sic transit gloria mundi" (=niin katoaa mainen kunnia).
Tankki puolillaan, puoli kuudelta aamulla parkkialueella oli pyörinyt viininpunainen iso Mersun pakettiauto huomiota herättävästi ja estänyt näkyväisyyden talosta sille parkkialueelle, jolle W123 oli pysäköity. Ko. paku ei kuulu kenellekään talon asukkaista.
LÖYDETTY 24.9!
Viimeksi muokannut Taxana, Ma 25.09.2006 01:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
S 300 Turbodiesel (W 140) 1998
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
Ja vakuutusyhtiön reilu kädenojennus on sitten pullakahvien luokkaa...
Tämä tulee sen suunnattoman vitutuksen päälle, kun omaisuutta pöllitään!
Tämä tulee sen suunnattoman vitutuksen päälle, kun omaisuutta pöllitään!

420SE -93 (W140, 2005 tuotu kulkine)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
No en kai mä nyt ihan kaskoa tai osakaskoa ottanut 23 vuotta vanhaan käyttöautoon, se vakuutushan maksaisi vuodessa melkein auton arvon (eikä noin vanhoille niitä edes pahemmin myönnetä).
S 300 Turbodiesel (W 140) 1998
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
Mulla on kaikissa kulkineissa osakasko ja kunnolliset hälyttimet.
Osakasko on oikeasti ihan kohtuullisen hintainen.
Osakasko on oikeasti ihan kohtuullisen hintainen.

420SE -93 (W140, 2005 tuotu kulkine)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
Osakaskoa parempi turva olisi muistaa kiskaista aina konepellin alta mukaan virranjakajan pyörijä
.
Hypoteettista pähkäilyä: jos tuon auton kaupallinen arvo olisi 1000, lunastustilanteessa vakuutusyhtiö saattaisi maksaa siitä peräti 700 ja vähentää omavastuuosuuden ~300 eli käteen jäisi juhlavat 400 vähennettynä vuotuisilla vakuutusmaksuilla. Eipä paljon kiinnosta vakuuttaa noin loistavilla ehdoilla.

Hypoteettista pähkäilyä: jos tuon auton kaupallinen arvo olisi 1000, lunastustilanteessa vakuutusyhtiö saattaisi maksaa siitä peräti 700 ja vähentää omavastuuosuuden ~300 eli käteen jäisi juhlavat 400 vähennettynä vuotuisilla vakuutusmaksuilla. Eipä paljon kiinnosta vakuuttaa noin loistavilla ehdoilla.
S 300 Turbodiesel (W 140) 1998
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
Ei aina auta, vaikka pöyrijän poistaisikin. Kaveri joskus Otanniemessä ollessaan nappasi pikkukorollasta pyörijän pois, mutta koulukotikarkurit olivat automiehiä ja jostain saivat varaosapyörijän (lähistöllä oli hylätty vastaava Corolla).
Ja off-topikkina, että kaveri teki poliisille ilmoituksen ja parin päivän päästä poliisit soittivatkin hänelle ja käskivät tulla noutamaan kilvet poliisiasemalta. Poliisit olivat nähneet auton liikenteessä, mutta kun ratissa oli alaikäinen, niin ei poliisi voinut kuin varovasti nuhdella sälliä, mutta repivät sentään kilvet sorkkaraudalla irti. Corola jatkoi matkaansa poliisien häivyttyä, löytyi se pari kuukautta myöhemmin jonkin verran huonokuntoisempana.
Ja off-topikkina, että kaveri teki poliisille ilmoituksen ja parin päivän päästä poliisit soittivatkin hänelle ja käskivät tulla noutamaan kilvet poliisiasemalta. Poliisit olivat nähneet auton liikenteessä, mutta kun ratissa oli alaikäinen, niin ei poliisi voinut kuin varovasti nuhdella sälliä, mutta repivät sentään kilvet sorkkaraudalla irti. Corola jatkoi matkaansa poliisien häivyttyä, löytyi se pari kuukautta myöhemmin jonkin verran huonokuntoisempana.
LÖYDETTY 24.9!
Auto oli hylätty tankki tyhjäksi ajettuna lähelle anastuspaikkaa muutoin ehjänä, mutta virtalukko särjettynä. Pollisipartio löysi auton 24.9 illalla.
Kiitokset etsintöihin osallistuneille!
Auto oli hylätty tankki tyhjäksi ajettuna lähelle anastuspaikkaa muutoin ehjänä, mutta virtalukko särjettynä. Pollisipartio löysi auton 24.9 illalla.
Kiitokset etsintöihin osallistuneille!
S 300 Turbodiesel (W 140) 1998
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
Hienoa! Kävi kerrankin tuuri, ettei autoa ollu poltettu. 

420SE -93 (W140, 2005 tuotu kulkine)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)