bensakoneen ahtamista

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
piippu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 491
Liittynyt: Ke 08.12.2004 00:59
Paikkakunta: Härmä/Forssa

bensakoneen ahtamista

Viesti Kirjoittaja piippu »

Nytpä murheen taas lykkäsi!
Mitenkäs kun olisi tulossa yhteen off-road autoon mersun k-jetronic (vai mikä onkaan malliltaan -84 190 2.0) ja nyt en enää tiedäkkään mihin laittaisin kaasuläpän kun asiaa alkoi oikein miettimään :? Elikkä se ilmamäärämittari/määränjakaja on noin 1,5m päässä ahtimesta (putkeapitkin mitattuna) ja ensin meinasin kaasuläpän asentaa imusarjaan turbon jälkeen, mutta nyt kun tarkemmin miettii niin käykö tässä niin että kaasun nostettua (hukkaportti aukeaa) lykkää ruisku soppaa koneelle koska ilmamäärämittarin läpi virtaa vieläkin ilmaa ja tuloksena komeat metsäpalot kun ampuu putkesta fireä :shock:

Oikein jos pinnistää niin voisi sen kaasuläpän saada sopimaan sinne missä on ollutkin, eli ilmamäärämittarin alle mutta kuinkas hukkaportin ja viiveiden yms. kanssa sitten käy :?:

Heti ahtimen jälkeen, ennen ahdinta vai sinne 1,5m päähän missä on muutkin ruiskun osat?


ps. ei ole mitään kokemusta ahtamisesta joten voi olla hieman metsässäkin nuo minun ajatukset :oops:
-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
xr
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1225
Liittynyt: Ti 06.07.2004 01:08
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

1,5 metrin päähän.
Vastaa Viestiin