adenauer300 kirjoitti:Myllyttämisen kannattaa antaa suorittaa ammattilaisen, joka vastaa liikkenharjoittajana tekemästään työstä. Eli jos susi tulee, hän ( tai hänen vakuutuksensa ) korvaa.
Mää oon menny myllyttään kaikki mun autot ja vähän kavereittenkin enkä vielä oo yhtään onnistunu pilaamaan. No W140 olis pitäny vetästä vielä toiseen kertaan yli hiovalla vahalla myllytyksen jälkeen, et ois kaikki myllyn jäljet lähteny, mutta en viitsinyt kun se muutenkin oli lähdössä ammattilaiselle maalipinnan suojauskäsittelyyn.
Tärkeintä vain on ettei ahnehdi liikaa, sillä kone haukkaa nopsaan varsinkin pellin kulmista siivun maalia ja ettei hiomatyynyn ja maalipinnan väliin pääse roskia, esim. hiekkaa, josta tulee maalaustöitä vaativaa jälkeä.
Ei sitä koko autoa ole pakko vetää myllyllä yli, riittää kun käsittelee ongelma-alueet ja hiova viimeistelyvaha hoitaa loput. Värivahat ei sovi kuin automyyjien tilapäiseen ehostustarpeeseen.
Kannattaa kuitenkin harjoitella tekniikkaa vähän halvemmalla pelillä.