Pari kysymystä w202 vanhemman mallisen ja faceliftin eroista
Pari kysymystä w202 vanhemman mallisen ja faceliftin eroista
Eli tuli tuossa faceliftin puskuri ostettua tuohon omaan -95 malliseen ja sellainen tuli mieleen että saisikohan puskuriin sumareita? Kun sellaset reiät kerran on ja on noita näkyillytkin jossaina päin. Kävisiköhän w210 faceliftin sumarit? Ja toinen kysymys että meneekö faceliftin muovihelmat mitenkä kivuttomasti vanhemman mallin helmojen päälle? Kun pitäisi vielä saada helmat korin väriin eikä viitsisi ruveta niitä maalailemaan, koska jos nuo maalaa niin maali ei tulisi pysymään niissä kauaa? Ja onhan ne komeemman näköisetkin helmat 
E 270Cdi "panorama"
Ex E 200cdi -00
Ex w202 200 Sport
Ex E 200cdi -00
Ex w202 200 Sport
Ainakin tuossa mulla on niistä "sumareiden" rei'istä jäähdytys etujarruille, mutta tuohon on saanut tehtaalta AMG:n korisarjaa ja siinä mielestäni oli sumarit puskurissa. Uskoisin kumminkin siinäkin vielä olevan jonkinnäköiset jäähdytysputket.
Tuolta näkee minkälainen se AMG:n etupuskuri on, joten pikku erojahan siinä.
Tuolta näkee minkälainen se AMG:n etupuskuri on, joten pikku erojahan siinä.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
http://www.mercedesshopen.com/
tuolta tuntus löytyvän sumarit, mut en sitten osaa sanoa et onko ne aukot sumareille tehty koska kuten Antti V:kin mainitsi niin mullakin siitä menee jarruille jäähdytys... osaappas siihen sitten mitään sanoo
tuolta tuntus löytyvän sumarit, mut en sitten osaa sanoa et onko ne aukot sumareille tehty koska kuten Antti V:kin mainitsi niin mullakin siitä menee jarruille jäähdytys... osaappas siihen sitten mitään sanoo
Helmat menee kivuttomasti entisten päälle, koska faceliftissä on samanlaiset helmat muovien alla kuin vanhemmassakin.
Muovihelmojen asennuksen yhteydessä vaan joutuu poistamaan helman yläreunassa menevän mustan muovilistan, vaihtamaan kaikki ovien kumiset alalistat, etulokasuojan kumilistan, takalokasuojan kaaren lyhyen kumilistan ja helmojen kiinnittämiseksi tarvitset pienen muovipussillisen verran erilaisia helman kiinnikkeitä.
Minulla oli aiemmin helmat maalattu tuosta omasta W202:sta, ja hyvin pysyi maali kiinni. Nyt viime keväänä laitoin muovihelmat, mutta pelkästään ulkonäkösyistä.
Kivet ja hiekka syö tosiaan osan maalista helman etu ja takapäästä, mutta samalla laillahan ne syö maalit muovihelmassakin ja jopa muoviakin. Joskus oon maalaillu E-mallin kakkosnelosen muovihelmoja, joista kivet oli syöny jo ison palan muovia helman takapäästä.
Muovihelmojen asennuksen yhteydessä vaan joutuu poistamaan helman yläreunassa menevän mustan muovilistan, vaihtamaan kaikki ovien kumiset alalistat, etulokasuojan kumilistan, takalokasuojan kaaren lyhyen kumilistan ja helmojen kiinnittämiseksi tarvitset pienen muovipussillisen verran erilaisia helman kiinnikkeitä.
Minulla oli aiemmin helmat maalattu tuosta omasta W202:sta, ja hyvin pysyi maali kiinni. Nyt viime keväänä laitoin muovihelmat, mutta pelkästään ulkonäkösyistä.
Kivet ja hiekka syö tosiaan osan maalista helman etu ja takapäästä, mutta samalla laillahan ne syö maalit muovihelmassakin ja jopa muoviakin. Joskus oon maalaillu E-mallin kakkosnelosen muovihelmoja, joista kivet oli syöny jo ison palan muovia helman takapäästä.
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
No nyt valastu jo paljon, itekki sitä ajattelin että siihen päällehä ne pitäs mennä ja nyt vaan purkaamoilta helmoja metsästämään.ssdesign kirjoitti:Helmat menee kivuttomasti entisten päälle, koska faceliftissä on samanlaiset helmat muovien alla kuin vanhemmassakin.
Muovihelmojen asennuksen yhteydessä vaan joutuu poistamaan helman yläreunassa menevän mustan muovilistan, vaihtamaan kaikki ovien kumiset alalistat, etulokasuojan kumilistan, takalokasuojan kaaren lyhyen kumilistan ja helmojen kiinnittämiseksi tarvitset pienen muovipussillisen verran erilaisia helman kiinnikkeitä.![]()
Minulla oli aiemmin helmat maalattu tuosta omasta W202:sta, ja hyvin pysyi maali kiinni. Nyt viime keväänä laitoin muovihelmat, mutta pelkästään ulkonäkösyistä.![]()
E 270Cdi "panorama"
Ex E 200cdi -00
Ex w202 200 Sport
Ex E 200cdi -00
Ex w202 200 Sport