Tarkalleen ongelmana on luistava ykkönen, eli luistaa paikaltaan lähdettäessä kick downilla. Myös varovaisemmalla lähdöllä lipsuu, jos ajelee esim parkkipaikalla niin hiljaa että ykkönen on päällä ja lähtee siitä sitten kiihdyttämään. Täydellä höyryllä lähdettäessä lyö sitten kakkosta todella rajusti päälle. Öljyä on, eikä se haise palaneelle.
Venttiilikoneiston putsaus vai levälleen koko vehje? Onko muita potentiaalisia vikakohteita, alipainehässäkkää tms. vaihtamiseen vaikuttavaa irtaimistoa laatikon yhteydessä? Kannattaako nostaa paineita?
MIten manuaalin asentaminen onnistuu, meneekö kardaani vaihtoon ja onko koneissa/laatikoissa eroja kiinnityksen suhteen tämän korimallin eri vuosimalleissa?
190 automaattiongelma
Sinänsä se ei ole ongelma, mutta niin sanotun rouvani kertomuksen mukaan ei vehje meinannut lähteä kunnolla liikkeelle, ei eteen eikä taakse. Itse olen nyt ajanut sillä testiä enkä muuta vikaa ole huomannut kuin tuon ykkösen luiston kunnolla poljettaessa ja sen perään rajun vaihdon.
Joko siellä on menossa muutakin mikä ei minulle uskalla oirehtia, tai sitten vikakertomus on sitä akkojen höpinää.
Niin että kannattaako sitä painetta alkaa nostamaan noin niinkuin varmuuden vuoksi, ennenkuin luistaa muutkin pykälät? Jossain oli ohjekin siihen mutta en sitä tähän hätään löytänyt.
Joko siellä on menossa muutakin mikä ei minulle uskalla oirehtia, tai sitten vikakertomus on sitä akkojen höpinää.
Niin että kannattaako sitä painetta alkaa nostamaan noin niinkuin varmuuden vuoksi, ennenkuin luistaa muutkin pykälät? Jossain oli ohjekin siihen mutta en sitä tähän hätään löytänyt.