220TE M111.960 testattu testerillä

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
myys
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 14
Liittynyt: Ma 16.01.2006 17:28
Paikkakunta: Törky

220TE M111.960 testattu testerillä

Viesti Kirjoittaja myys »

Ei lähde starttimoottorin vaihdon jälkeen käyntiin(startti kyllä toimii).
Nykinyt muutaman kerran kylmänä.
tein testerin vilkku 24 kertaa, ei suostunut nollamaan vikamuistia.
Kuka osaisi tulkita koodin?
Kiitos etukäteen.
S124 93' 220 TE Bornit
Avatar
myys
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 14
Liittynyt: Ma 16.01.2006 17:28
Paikkakunta: Törky

Viesti Kirjoittaja myys »

Taitaa testerin välysten perusteellä luettavat koodit olla erittäin salaisia kun ei meinaa löytää mistään.
Onko kukaan muu foorumilainen käyttänyt tätä http://xs.to/xs.php?h=xs25&d=05160&f=IMG_2434.JPG
ja onko ollut mitään hyötyä?
S124 93' 220 TE Bornit
Avatar
myys
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 14
Liittynyt: Ma 16.01.2006 17:28
Paikkakunta: Törky

Viesti Kirjoittaja myys »

Noniin, kampiakselin asentoanturin piuha siinä oli mennyt poikki.

Ja tässä vielä bonuksena M111 vikakoodit vählätelyjen määrästä.

PIN 8 ECU
1 No fault found
2 Engine Coolant temperature sensor
3 Intake air temperature sensor
4 Hot film mass air flow sensor
5 CTP switch
6 Not used
7 Not used
8 Idle speed control (ISC) system at upper or lower control stop or CC or EA indicates "limp
home" mode.
9 O2S 1 (before TWC) - voltage too high, circuit open or voltage implausible
10 O2S 2 (after TWC)voltage too high, circuit open or voltage implausible
11 O2S 1 heater (before TWC) - Current too high/low or short circuit.
12 O2S 2 heater (after TWC) - Current too high/low or short circuit.
13 O2S (Lambda) control system operating at rich or lean limit
14 Injector, cylinder 1
15 Injector, cylinder 2
16 Injector, cylinder 3
17 Injector, cylinder 4
18 Injector, cylinder 5
19 Injector, cylinder 6
20 Self-adaptation at idle speed or upper/lower partial load at rich or lean limit
21 Ignition output 3 or ignition coil for cylinder 1 and 6
22 Ignition output 1 or ignition coil for cylinder 2 and 5 (Engine 111, cylinder 1 and 4)
23 Ignition output 2 or ignition coil for cylinder 3 and 4 (Engine 111, cylinder 2 and 3)
24 CKP sensor or magnet for position sensor not recognized
25 CMP sensor not recognized or implausible
26 Not used
27 TN-signal (rpm signal ) - open or short to ground
28 VSS - open circuit
29 Not used
30 Fuel pump relay module - open or short circuit
31 Not used
32 Knock sensors 1 and /or 2
33 Maximum retard setting on at least one cylinder has been reached or the ignition angle
deviation between the individual cylinders is greater than 6 degrees crankshaft angle
34 Knock control-output switch in engine control module faulty Momentary fault in
self-adaptation closed throttle speed/partial load
35 Model 124,129 and 140 AIR pump switchover valve and/or electromagnetic AIR pump
clutch. Model 202 AIR pump switchover valve and/or AIR relay module
36 Purge control valve - open/short to ground or B+
37 Upshift delay switchover valve
38 Adjustable camshaft timing solenoid - open/short to ground or B+
39 Exhaust gas recirculation switchover valve - open/short to ground or B+
40 Transmission overload protection switch - open/short to ground or B+ or open or closed or
implausible
41 CAN communication from engine control module faulty
42 CAN communication from ASR, EA/CC/ISC module or diagnostic module (OBD II) faulty
43 Starter signal (circuit 50) not present
44 Not used
45 Fuel safety shut-off of electronic accelerator or cruise control active
46 Resonance intake manifold switchover valve - open/short to ground or B+
48 O2S 2 (after TWC) heating circuit relay module - open/short to ground or B+
49 Voltage supply at engine control module implausible/low volts
50 Engine control module faulty or not coded.

Kiitos.
S124 93' 220 TE Bornit
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12842
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: 220TE M111.960 testattu testerillä

Viesti Kirjoittaja epk »

millä ja mistä nämä voi lukea ?
Vastaa Viestiin