Kuulemma on tulossa, maltahan hetki.tuikku kirjoitti:Kohtihintaisiahan nuo ovat.
Vielä kun muuttuvasiipisiä heittelisivät kehiin, semmoisia, joilla ainaskin pariin kiloon pääsisi.
2.5 vai 3.0 turbodieseli virittämiseen????
onko tulossa myös muuttuvasiipistä mallia, jolla voi korvaa normi HX40:sen 603:ssa
hiukan on aina ärsyttänyt toi alaväännön puute, varsinkin jos yrittää vaihtaa kaistaa vieressä olevan vilkkaammin liikkuvan kaistan joukkoon.. joko on tien tukkena 10sek, tai sit mennään täysii savun saattelemana ja heti jarrulle hyppien sekaan..


hiukan on aina ärsyttänyt toi alaväännön puute, varsinkin jos yrittää vaihtaa kaistaa vieressä olevan vilkkaammin liikkuvan kaistan joukkoon.. joko on tien tukkena 10sek, tai sit mennään täysii savun saattelemana ja heti jarrulle hyppien sekaan..


S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Sellainen VNT millä ~2l koneella saadaan se heräämään vaikka reteesti alta parin tonnin ja silti painetta pari kiloa ilman pakopaineen karkailua olis kiva
Tai no ilemisesti Finturbolla sellainen osatan kyllä rakentaakkin kunhan vaan osia löytyy... Mutta kyllä noissa MP:ssä on noi hinnat kohdalla. Minkäslaiseen paineentuottoon nuo sitten kykenevät ? Siis nuo "pienet" mallit?

diipa daapa...