2.5 vai 3.0 turbodieseli virittämiseen????

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

tuikku kirjoitti:Kohtihintaisiahan nuo ovat.
Vielä kun muuttuvasiipisiä heittelisivät kehiin, semmoisia, joilla ainaskin pariin kiloon pääsisi.
Kuulemma on tulossa, maltahan hetki.
Avatar
dansku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1203
Liittynyt: Pe 15.10.2004 20:23
Paikkakunta: 09 alue

Viesti Kirjoittaja dansku »

onko tulossa myös muuttuvasiipistä mallia, jolla voi korvaa normi HX40:sen 603:ssa :o


hiukan on aina ärsyttänyt toi alaväännön puute, varsinkin jos yrittää vaihtaa kaistaa vieressä olevan vilkkaammin liikkuvan kaistan joukkoon.. joko on tien tukkena 10sek, tai sit mennään täysii savun saattelemana ja heti jarrulle hyppien sekaan.. :roll: :lol:
S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
hatemi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 183
Liittynyt: Ma 17.04.2006 15:32
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja hatemi »

Sellainen VNT millä ~2l koneella saadaan se heräämään vaikka reteesti alta parin tonnin ja silti painetta pari kiloa ilman pakopaineen karkailua olis kiva :) Tai no ilemisesti Finturbolla sellainen osatan kyllä rakentaakkin kunhan vaan osia löytyy... Mutta kyllä noissa MP:ssä on noi hinnat kohdalla. Minkäslaiseen paineentuottoon nuo sitten kykenevät ? Siis nuo "pienet" mallit?
diipa daapa...
Vastaa Viestiin