
mikä on tämän osan nimi?
mikä on tämän osan nimi?
siis kuvassa näkyvän ympyrän sisällä oleva mokkula josta menee tanko renkaalle ei siis iskarin pää..jos nyt vaikeemmin vois selittää
kuitenkin on väljä ja pitäs saada uus..


<----kiiihtyyy
www.lakesteel.org
www.lakesteel.org
Eiköstä tuo ole apusimpukka jos ja kun oikeen tuota kuvaa osaan katsoa?Viisaammat oikaiskoon... 
MB 280CE-83
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
- Olli Lajunen
- Asiantuntija

- Viestit: 1227
- Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
- Paikkakunta: Yppäri
Raidetangon pää tuo näyttäisi olevan tai sen välitangon pää (samanlaisia/-tyyppisiä). Apusimpukka on tuon vivun "yläpäässä" josta liikkuva vipu tukeutuu runkoon. Raidetangon pää ei paljoa maksa, mutta auraus olisi hyvä tarkistaa/säätää vaihdon jälkeen. Tai jos kotona vaihtaa niin ottaa mitat ennen ja jälkeen vaikkapa tuosta välitangosta nivelien keskeltä keskelle (jos uudessa osassa olisikin eripaksuinen pallo) ja säätää sen samaksi uudella osalla. Tarkista että saat oikeanlaisen kierteen uuteen osaa, koska toisessa on vasenkätinen ja toisessa oikeakätinen kierre.
Viimeksi muokannut Olli Lajunen, Ma 09.10.2006 22:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05 (huollettu, yhtyy happeen, myytävänä)
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05 (huollettu, yhtyy happeen, myytävänä)
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96
köh köh , raidetangon pää jos kerran renkaalle menee suoraan..
edit: juu vaihtaa koko tangon koska maksaa saman verran mitä pelkkä toinen pää.
Kannattaa silti käyttää nelipyörätarkistuksessa vaihdon jälkeen, harvimmin niitä mittoja kohilleen saa, vanhahan on kerran jo väljä niin mistä siitä sitten mittaat mitä on oikea kohta mitata.
edit: juu vaihtaa koko tangon koska maksaa saman verran mitä pelkkä toinen pää.
Kannattaa silti käyttää nelipyörätarkistuksessa vaihdon jälkeen, harvimmin niitä mittoja kohilleen saa, vanhahan on kerran jo väljä niin mistä siitä sitten mittaat mitä on oikea kohta mitata.
jeps osa vaihettu ja leima otteessa.. ruuskaselta hyvää palvelua soitin eilen et ny ois kiire saada auto leimattua...totes et käy ostaa osa ja tuo auto aamulla ni vaihetaan..ei muutaku heitin auton verstaan pihaan ennen seiskaa ja hain neljältä duunipäivän jälkeen muutaman kympin köyhty työstä mut tulipas erillainen ajaa autosta kun ei ole enää sitä melkein 10cm klappia ratissa..makeST kirjoitti:Tmi R. Ruuskanen
tokas vaihdon hinnaksi 50€ osíneen kai sitä vois siellä käyttää kun ei tota nosturiakaan omista
<----kiiihtyyy
www.lakesteel.org
www.lakesteel.org
Voisiko olla mahdollista että mun autossa olisi sama paikka väljänä? Tuntuu että auto hieman vaeltaa ja hakee uriin. Ratissa on myös väljää pari senttiä ja tuntuu että sitä olisi enemmän kun rattia on kääntänyt kierroksen suuntaan tai toiseen. Tekee myös sitä että tiukasti kun kääntää esim. parkkiin niin tuntuu että joku "muljuaa" etupäässä ihan niin kuin olisi liukasta ja pyörat eivät pitäisi.
Auto siis W201:nen
Auto siis W201:nen
Tuossa kuvassa on ympyröidyn osan rinnalla ohjauksen vaimennin n 10 cm taaempana siis. Tarkista se, vaikuttaa pieneen vaelteluun hyvinkin. Tarkista samalla simpukalta tulevan akselin ja kääntövivun kiristys (pultilla vivun sivusta).TC7 kirjoitti:Voisiko olla mahdollista että mun autossa olisi sama paikka väljänä? Tuntuu että auto hieman vaeltaa ja hakee uriin. Ratissa on myös väljää pari senttiä ja tuntuu että sitä olisi enemmän kun rattia on kääntänyt kierroksen suuntaan tai toiseen. Tekee myös sitä että tiukasti kun kääntää esim. parkkiin niin tuntuu että joku "muljuaa" etupäässä ihan niin kuin olisi liukasta ja pyörat eivät pitäisi.
Auto siis W201:nen
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.




