Jep jep!
Elikkäs miten soveltuu automaattilaatikolla oleva 110d trailerin+kilpurin vetoon? riittääkö puhti/olisko manuaalina parempi vetohommiin. Mites 110d kulutus ilman kuormaa. Saa kommentoida muitakin viton malleja...
Kyllä puhti riittää ja saahan sitä ruuvattua lisää. Olisko laatikkoon öljyn jäähdytin paikallaan veto hommissa, tuskin mutta ei siittä haittaakaan olis. Tomaatilla kulutus noin 10L kun ajetaan kaasupohjassa.
Automaatin öljyä jäähdytetään siellä syylärin sisällä olevalla kierukalla, eli putkikiepillä. Jäähdytysteho riittänee vakiomoottorin tehoilla ajettaessa. Ruuvatulla pumpulla lienee syytä asentaa erillinen jäähdytin, se turvaa kitkalevyjen elämän, eikä maksa kuin 90 € plus letkut eli noin 150 € investoinnista on kyse.
Kun mielestäni se turbomoottorin teho vakiona ei riitä edes pelkän korin kuljettamiseen kuormasta ja vaunusta nyt puhumattakaan
nimimerkillä. vedin ja maksoin 3600 e korjauskustannukset.
Viton automaatit korjaa ja vahvistaa Konepaja Siekkinen edullisesti, laadukkaasti ja asiantuntemuksella.
Mitä osia uusittu/vahvistettu? Montako Nm kestää vakiona (tehtaan ilmottama)?
Onko tiedossa käytetäänkö viton automaattia tai manuaalia muissa autoissa vai pelkästään vitossa?