C180 virkeyttä

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Escobar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Ti 04.05.2004 09:40
Paikkakunta: jyväskylä

C180 virkeyttä

Viesti Kirjoittaja Escobar »

Eli onkos kukaan putkea/suodatinta vaihtamalla saanu pikkuceehen kiihtyvyyttä?

Itsellä oli mielessä vähän kutitella lisätehoa tuosta omasta -98 c180 mesestä.
Kilometrejäkin vielä niin vähän et luulis lähtökohdan olevan hyvä virittämiselle. Kesällä oli imusarja irti ja siinä katsellessa huomasin että potentiaalia olis ainakin kannen imukanavien puolesta. Imusarjakaan mikään ihan pienen nihkeä ole ni luulis siitä ainakin 150hummaa olevan helppo irroittaa.
MB 202 C180 -98
ex MB w210 E200CDi -02
ex MB w210 E300 D -96
ex MB w202 C220 D -98
Avatar
bandit_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 144
Liittynyt: La 11.02.2006 21:36
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja bandit_ »

itse olen laittanut vaparin c mallin w202 93:seen no vanha sanontahan tuohon on että äänet muuttu mutta mitään ei tapahdu...ehkä karvan verran paremmin reakoi kaasuun mut siinäpä se sitten...itellä kiinnostas kans esim putkiston vaikutus ja muut pikku rimmaukset ja 150hp on mullakin semmonen unelma viritys...tässä urlia ku ite kyselin kyseistä asiaa..

http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=
Avatar
Escobar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Ti 04.05.2004 09:40
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Escobar »

Joku pullonkaula tuossa koneessa on. Ruiskun ohjelmoinnin jälkee alettava vaihtaa osia. putkisto ja imupuolen avarrus auttanee.

Mun mielestä 1.8 litran bensakoneeks toi on alakirroksilta asti ihan naurettavan laiska.

Jos ei sitten mikään muu auta ni ainakin toi on noilla kilsoilla helppo myydä pois ja vaihtaa tehokkaampaan :twisted:
MB 202 C180 -98
ex MB w210 E200CDi -02
ex MB w210 E300 D -96
ex MB w202 C220 D -98
MKC280
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 86
Liittynyt: Su 21.08.2005 14:51

Viesti Kirjoittaja MKC280 »

Jep,

turha alkaa virittelemään. Hanki C280 niin on auton kulku jouhevaa ja tarvittaessa vauhdikkaan nopeaakin. Kulutuskaan ei juuri 180:stä kasva. Mielestäni moottori on se, joka loppupeleissä tekee autosta auton.
Avatar
Escobar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Ti 04.05.2004 09:40
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Escobar »

mutta ei siinä ole sitä tekemisen riemua ja onnistumisten taikaa jos suorilla mersun vaihtaa.

yks vaihtoehto on kompura kone. c200 tai 230.
MB 202 C180 -98
ex MB w210 E200CDi -02
ex MB w210 E300 D -96
ex MB w202 C220 D -98
keef
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1004
Liittynyt: Ma 09.02.2004 21:00

Viesti Kirjoittaja keef »

Ruiskun ohjelmoinnin jälkeen kisakatti, ei kai tota muuten kannata viritellä. Ehkä isompia suuuttimia jos eivät riitä...
Vastaa Viestiin