A-mallin rekisteröinti pakettiautoksi????

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
wanha nokivasara
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: Ma 08.08.2005 01:44

A-mallin rekisteröinti pakettiautoksi????

Viesti Kirjoittaja wanha nokivasara »

Onko tietoa? Onko kukaan heivannut takapenkkejä tallin nurkkaan ja rekisteröinyt ekan A-sarjan edustajaa 2h pakuksi?

Onnistuuko edes? Ajattelin, että koska pösön 206:ttakin on pakuksi rekisteröity, niin miksei isompi sisätilavuuksista aakkosta.

Mitähän muutosta vaatii? Penkin kiinnityskolot peittoon ja jotain muuta?

Dsl-veron saisi ainakin alas, jonnekin 60-90 €/v välille 170 Cdi:stä.

Kommenttia? Tietoa?
W110 -67 250 DTA, ex W124 300 TDT, ex A170 Cdi, ex W124 200 D, ex W123 300 DA USA, ex W123 300 D ja kaikki muut romut päälle... chevyt, volkkarit, voortit, subarut, audi, chrysler, rover, pösö, volvo, oldsi, opel, datsun, jne...
humina
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 230
Liittynyt: Ke 08.03.2006 07:23
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja humina »

Onko niitä 206:siakin muutettu ? Itse olen törmännyt vain muutamaan 205:seen pakettiautoon.

Kai tuon pitäisi onnistua. Onkohan siinä ratkaisevana tekijänä takaluukku joka lasketaan "viidenneksi" oveksi.

Sen verran tiedän, että takapenkkien kiinnitysreiät eivät saa olla tavanomaisin työkaluin käyttöönotettavia, eli hitsaus, popniittaus tai tulppapulttaus ovat sallittuja keinoja. Tätä kannattaa harkita,että miten suorittaa, ettei tee mitään alkuperäisiä rakenteita rikkovia muutoksia. S124:n takapenkkien lukituksista löytyy täältäkin juttua, taisi jopa popniiteillä lukittu patenttivannekin (tai vastaava) kelvata katsastusinsinöörille.

Paikallinen katsastuskonttori antaa (mieluusti?) lisää infoa asiasta, rohkeasti vaan soittamaan...
toyota

exät:
C 220T CDI Avantgarde -01
C 250 TDT Elegance -97
250 TD -92
190 E -92
Vastaa Viestiin