kannattako hakea itse vai luottaa dealeriin?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
jdman41
Sisäänajossa
Sisäänajossa

kannattako hakea itse vai luottaa dealeriin?

Viesti Kirjoittaja jdman41 »

eli paha mersukuume iski.olen katsellut tuollaista 124-koppaista 300d:tä.suomen tarjonta ainakin nettiautossa on aika vähäistä ja varteenotettavien hinta melko korkea.katselin tuossa autohofin sivuja ja kysyisin,onko joku käyttänyt ko. firman palveluita?vähän hirvittää maksaa autosta ilman minkäänlaista koeajoa.mielelläni lähtisin jonkun matkaan,jolla kokemusta autonhakureissusta saksasta.vastailkaa ja mailia voi laittaa m.pehkonen@webinfo.fi
220cdi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: kannattako hakea itse vai luottaa dealeriin?

Viesti Kirjoittaja 220cdi »

jdman41 kirjoitti:eli paha mersukuume iski.olen katsellut tuollaista 124-koppaista 300d:tä.suomen tarjonta ainakin nettiautossa on aika vähäistä ja varteenotettavien hinta melko korkea.vastailkaa ja mailia voi laittaa m.pehkonen@webinfo.fi
Kun katsoo tarjontaa suomessa ja saksassa niin eroa löytyy. Suomen lama yms teki tehtävänsä. Museoikää saavuttavat autot ovat kuitenkin kunnoltaan yksilöitä joten voit saada hyvän tai hyvin huonon.
Tsemppiä ja onnea!
E200
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja E200 »

Ehdottomasti itse matkaan. Tuotatin itselleni väykyn, ja kun näin auton niin sanoin kiitos ei. Hain itse ja tyytyväinen olen!
MB E 270cdi T STW vm.2000 Almost fully loaded

Mutta on olemassa kolme KOVAA, JUMALA, TAPPARA ja PATE MUSTAJÄRVI!! -Costello
IsoE
Mersumies
Mersumies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja IsoE »

Ensin tuotiin yksi itse ja sitten haetin yhden. Itse tuomalla saat valita juuri sellaisen kun haluat. Paikan päällä näät autot heti ja valikoimaa riittää jos vaan viitsii kierrellä. Vaikka annoin todella tarkat kriteerit millainen auton pitää olla niin tämä hakijan tuoma auto ei vastanut kuvaustani. Lisäksi veti välistä rahaa ja lupasi olemattomia. Yksityisiin auton hakijoihin en luottaisi pätkääkään. Vaikka olisi mustaa valkoisella kuten minulla oli. Nämä liikkeet voi olla toinen juttu. Ottavat välistä kuitenkin melkoisen siivun. Työkaverillekkin kävi niin että samalaisen olisi saanut Suomesta halvemmalla. Auto kuitenkin miellytti ostajaansa, mutta itse olisin jättänyt väliin. MIksi tuottaa auto jos Suomesta löytyy jo samanlaisia. Jos liike verottaa auton voipi se siinäkin ottaa välistä. Typerää sinänsä koska kaikkien autojen verot näkee tullin sivuilta. Onhan se kädettömälle helppo ratkaisu ostaa auto "avaimet käteen" taktiikalla. Se on totta...
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Ei ole mikään helppo homma löytää Saksastakaan hyvää w124:sta, ainakaan sen halvemmalla, kuin Suomesta. Melkein kannattaisi kuitenki katsoa Suomesta ensin ajan kanssa ja maksaa kunnon autosta kunnon hinta. Suomessa auto on helpompi tutkia ajan kanssa.
geoman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja geoman »

Olen melko varma, että Saksasta haetulle W124 300D:lle, joka on hyvässä kunnossa tulee hintaa (talvirenkaat, ruostesuojaus, moottorilämmitin, sivuvilkut, täydellinen öljyhuolto, "piiloviat", matkat jne) . Jos haluat hyvän W124, niin on siitä jonkin verran maksettava. Näin se on, että hyvästä pitää maksaa.
yttewi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja yttewi »

Kyllähän näitä hyviä löytyy suomestakin tuotuja ja suomiautoja kunhan jaksaa etsiä ja on valmis maksamaan hyvästä yksilöstä oikean hinnan :wink:
W124 300D aut -89
Vastaa Viestiin