kannattako hakea itse vai luottaa dealeriin?
kannattako hakea itse vai luottaa dealeriin?
eli paha mersukuume iski.olen katsellut tuollaista 124-koppaista 300d:tä.suomen tarjonta ainakin nettiautossa on aika vähäistä ja varteenotettavien hinta melko korkea.katselin tuossa autohofin sivuja ja kysyisin,onko joku käyttänyt ko. firman palveluita?vähän hirvittää maksaa autosta ilman minkäänlaista koeajoa.mielelläni lähtisin jonkun matkaan,jolla kokemusta autonhakureissusta saksasta.vastailkaa ja mailia voi laittaa m.pehkonen@webinfo.fi
Re: kannattako hakea itse vai luottaa dealeriin?
Kun katsoo tarjontaa suomessa ja saksassa niin eroa löytyy. Suomen lama yms teki tehtävänsä. Museoikää saavuttavat autot ovat kuitenkin kunnoltaan yksilöitä joten voit saada hyvän tai hyvin huonon.jdman41 kirjoitti:eli paha mersukuume iski.olen katsellut tuollaista 124-koppaista 300d:tä.suomen tarjonta ainakin nettiautossa on aika vähäistä ja varteenotettavien hinta melko korkea.vastailkaa ja mailia voi laittaa m.pehkonen@webinfo.fi
Tsemppiä ja onnea!
- IsoE
- Mersumies

- Viesti:
Ensin tuotiin yksi itse ja sitten haetin yhden. Itse tuomalla saat valita juuri sellaisen kun haluat. Paikan päällä näät autot heti ja valikoimaa riittää jos vaan viitsii kierrellä. Vaikka annoin todella tarkat kriteerit millainen auton pitää olla niin tämä hakijan tuoma auto ei vastanut kuvaustani. Lisäksi veti välistä rahaa ja lupasi olemattomia. Yksityisiin auton hakijoihin en luottaisi pätkääkään. Vaikka olisi mustaa valkoisella kuten minulla oli. Nämä liikkeet voi olla toinen juttu. Ottavat välistä kuitenkin melkoisen siivun. Työkaverillekkin kävi niin että samalaisen olisi saanut Suomesta halvemmalla. Auto kuitenkin miellytti ostajaansa, mutta itse olisin jättänyt väliin. MIksi tuottaa auto jos Suomesta löytyy jo samanlaisia. Jos liike verottaa auton voipi se siinäkin ottaa välistä. Typerää sinänsä koska kaikkien autojen verot näkee tullin sivuilta. Onhan se kädettömälle helppo ratkaisu ostaa auto "avaimet käteen" taktiikalla. Se on totta...
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
Olen melko varma, että Saksasta haetulle W124 300D:lle, joka on hyvässä kunnossa tulee hintaa (talvirenkaat, ruostesuojaus, moottorilämmitin, sivuvilkut, täydellinen öljyhuolto, "piiloviat", matkat jne) . Jos haluat hyvän W124, niin on siitä jonkin verran maksettava. Näin se on, että hyvästä pitää maksaa.