ja tehostajalle menevän isomman putken tehostajan puoli päästä->ei vaikutusta. Tehostajan putkeen on kyllä tehty jokin teippi patentti siihen suodattimen ylitykseen mutta tuntuu pitävän.
Auton saa juuri ja juuri sammutettua terävällä imaisulla sammmuttimen putkesta mutta tasaisella imulla ei mene tuon tyhjän alueen ohi n.30 astetta jos koko alue on 90. kun putken ottaa irti kellosta ja painaa sammuttimen vivun alas, tukkii sormella liittimen ja päästää vivusta irti niin vipu palautuu hiljaa tuon tyhjän alueen loppuun mihin jää imemälläkin. Käytin kelloakin irti ja kellon karalla tuo toiminta alue on noin puoli väliin. terävällä imaisulla karan saa pohjaan mutta palautuu sitten puoliväliin vaikka kuinka jatkaisi imemistä.
Vaikuttasi siis että kalvossa on reikä mutta minun järkeen ei mahdu että jos kalvossa on reikä niin ei kai sen pitäisi sillon liikkua ollenkaan.
sitten kysymys 2. alipaine vuotoja tutkiessani totesin että alipaine pumpun päältä haarottimesta lähtevä musta pilli joka ilmeisesti kiertää hehkunreleen vierestä tulipellin läpivientiin on irronnut jostakin. Mihin sen kuuluisi mennä, kojelaudan alla läpiviennin lähettyvillä ei näy yhtään paikkaa johon se yltäisi, eikä kyllä näy toista irrallista putkeakaan. Tulppasin putken sammutimen toimimattomuuden vuoksi.
Sammuttimen ruskeat on kiinni virtalukossa 2kpl, valojen violetit on kiinni valokatkaisimessa 2kpl ja kaksi punaista kiertää lämmitys laitteen lähettyville, sisäilman kiertoko? mutta musta on ylimmääräinen
alkaa hieman syödä miestä kun kysymyksessä on kolarikorjausprojekti ja pitäisi jo päästä kilpien hakuun

kiitoksia vastauksista.