Xenon- valoa
No nyt se ihme tapahtui. Xenonit rupesi antamaan valoa täydeltä laidalta. Eilen illalla töihin ajaissani vaan yks kaks yllättäin valot kirkastui.
Täytyy myöntää nyt noilla näkee.
Viasta tai muusta en tiedä.Täysin hebreaa mikä siellä sitten kummitteli. No tämän päivää ovat pelanneet loistavasti. Jotenka toivossa on hyvä elää, jotta toimivat eteenpäinkin. Täytyy kuitenkin nuo H7 pitää varalta mukana.


Kyllä, molemmat hehkut rupesi loistamaan saman aikaisesti. Kotihallitukseltakin tuli jo kehuja, kun äsken tuli töistä kotiin. Junttasin vielä lisäksi keulalle lisävalot eilen illalla. Kuulemma ihan mukava nyt ajella. Mietin vaan tässä olisiko noissa sytyttimissä ollut jotain uutuuden kankeutta, mutta kyllä ne nyt toimii. 

Minullakin on ollut jo kohta vuoden päivät pöytälaatikossa ballistit ja "eemeliltä" tilatut H7 xenon polttimot. Enkä ole mukamasten kerinnyt laittaa...
Itse asiassa kiinnostusta on laskenut tuo mahdollinen vikavalon syttyminen. Onko kukaan laittanut W210 jälkiasennus xenoneita? Syttyykö vikavalo? Kyseisen auton vikavalo systeemi on käsitykseni mukaan vähän kehittyneempi kuin esim. 124 mersuissa.
Uskaltaako kukaan tunnustaa asentaneensa, tai tietäiskö eemeli tuosta vikavalo jutusta?
-Jussi-
Itse asiassa kiinnostusta on laskenut tuo mahdollinen vikavalon syttyminen. Onko kukaan laittanut W210 jälkiasennus xenoneita? Syttyykö vikavalo? Kyseisen auton vikavalo systeemi on käsitykseni mukaan vähän kehittyneempi kuin esim. 124 mersuissa.
Uskaltaako kukaan tunnustaa asentaneensa, tai tietäiskö eemeli tuosta vikavalo jutusta?
-Jussi-
W212
En tunne näitä jälkiasennus-xenoneita ollenkaan. Nettisivulta ei minulle selviä, löytyykö W211:een bi-xenoneita. Ja jos, niin onko sellaista sarjaa, jolla ei tuo polttimovika-ilmoitus täyttäisi koko ajotietokoneen näyttöä?
Ajelin muutaman vuoden parilla V70:llä joissa oli xenonit ja nyt täytyy todeta, että Mesen H7:t ovat huonommat, kuin uskalsin pelätäkään. Lähivaloissa Philips H7 VisionPlus +50% (hahaa BS!) ja kaukovaloissa johtojen kärähtämisenkin uhalla Philips Rally H7 80W.
Toden sanoakseni näillä valoilla ei näe hevon v***akaan.
pforsell
Ajelin muutaman vuoden parilla V70:llä joissa oli xenonit ja nyt täytyy todeta, että Mesen H7:t ovat huonommat, kuin uskalsin pelätäkään. Lähivaloissa Philips H7 VisionPlus +50% (hahaa BS!) ja kaukovaloissa johtojen kärähtämisenkin uhalla Philips Rally H7 80W.
Toden sanoakseni näillä valoilla ei näe hevon v***akaan.

pforsell
W166 ML350 BE 4Matic '13
S205 C200 4Matic '17 (vaimon)
ex: V220 S430 4Matic Lang '05
ex: S203 C180 Kompressor Avantgarde '06 (vaimon)
ex: S211 E270 CDI '04
ex: W211 E320 CDI '03
ex: 7xVolvo
S205 C200 4Matic '17 (vaimon)
ex: V220 S430 4Matic Lang '05
ex: S203 C180 Kompressor Avantgarde '06 (vaimon)
ex: S211 E270 CDI '04
ex: W211 E320 CDI '03
ex: 7xVolvo
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Terve.
onko nyt olemassa katsastusmiehen hyväksymää Bixenon sarjaa w124 koriseen? Kyseinen w124 on vuosimallia -90/91, jossa on lyhtypesurit.
tarvitseeko umpiot vaihtaa?
Onko automaattinen valojen korkeudensäätö pakollinen?
Onko vihdoinkin olemassa H4 kantanen polttimo, että on lyhyet että pitkät xenonit?
Onko sarja plug and play, eli tarvitseeko alkuperäisiä johtosarjoja tuhoamaan,
vai asettuuko pikaliittimillä?
Onko valoissa syttymisviive, esim pitkien vaihdossa lyhkäsiin ja takaisin pitkiksi?
Ajan päivässä sen 130km noita mutka/mettäteitä, niin olisi kiva joskus nähdäkkin jotain. Lisäpitkien asentamisella en viitsi auton ulkonäköä pilata..
onko nyt olemassa katsastusmiehen hyväksymää Bixenon sarjaa w124 koriseen? Kyseinen w124 on vuosimallia -90/91, jossa on lyhtypesurit.
tarvitseeko umpiot vaihtaa?
Onko automaattinen valojen korkeudensäätö pakollinen?
Onko vihdoinkin olemassa H4 kantanen polttimo, että on lyhyet että pitkät xenonit?
Onko sarja plug and play, eli tarvitseeko alkuperäisiä johtosarjoja tuhoamaan,
vai asettuuko pikaliittimillä?
Onko valoissa syttymisviive, esim pitkien vaihdossa lyhkäsiin ja takaisin pitkiksi?
Ajan päivässä sen 130km noita mutka/mettäteitä, niin olisi kiva joskus nähdäkkin jotain. Lisäpitkien asentamisella en viitsi auton ulkonäköä pilata..
220.128 Black Mirror
Oisko ihan noin yksinkertainen...Parkkivalot kun korvaa ledeillä, niin vikailmoitus tulee. Tällöinhän kuorma on yhtäsuuri oikean ja vasemman kesken, tosin paljon pienempi kuin alkuperäisellä hehkulla.eemeli kirjoitti:Väyrynen tutkii eri puolen valojen kuormaa. Xenonit eivät aiheuta hämminkiä w210:ssa, w211 on eri asia.
Mutta onko kukaan oikeasti asentanut väyryseen jälkiasennus xenoneja ja voi raportoida tuosta vikailmoituksesta?
W212
Vastaukset lyhyesti:Kryptonite kirjoitti:Terve.
onko nyt olemassa katsastusmiehen hyväksymää Bixenon sarjaa w124 koriseen? Kyseinen w124 on vuosimallia -90/91, jossa on lyhtypesurit.
tarvitseeko umpiot vaihtaa?
Onko automaattinen valojen korkeudensäätö pakollinen?
Onko vihdoinkin olemassa H4 kantanen polttimo, että on lyhyet että pitkät xenonit?
Onko sarja plug and play, eli tarvitseeko alkuperäisiä johtosarjoja tuhoamaan,
vai asettuuko pikaliittimillä?
Onko valoissa syttymisviive, esim pitkien vaihdossa lyhkäsiin ja takaisin pitkiksi?
Ajan päivässä sen 130km noita mutka/mettäteitä, niin olisi kiva joskus nähdäkkin jotain. Lisäpitkien asentamisella en viitsi auton ulkonäköä pilata..
On
Ei
Ei
On
Ei tarvitse tuhota johtosarjoja.
Pieni viive, ei mikään ongelma.
H7-sarja kiinni umpioihin niin homma hoituu. Leimalla tuon ikäinen auto tarvitsee automaattikorkeussäädön tai ilmajouset/takapään tasonsäädön.pforsell kirjoitti:En tunne näitä jälkiasennus-xenoneita ollenkaan. Nettisivulta ei minulle selviä, löytyykö W211:een bi-xenoneita. Ja jos, niin onko sellaista sarjaa, jolla ei tuo polttimovika-ilmoitus täyttäisi koko ajotietokoneen näyttöä?
Ajelin muutaman vuoden parilla V70:llä joissa oli xenonit ja nyt täytyy todeta, että Mesen H7:t ovat huonommat, kuin uskalsin pelätäkään. Lähivaloissa Philips H7 VisionPlus +50% (hahaa BS!) ja kaukovaloissa johtojen kärähtämisenkin uhalla Philips Rally H7 80W.
Toden sanoakseni näillä valoilla ei näe hevon v***akaan.![]()
pforsell
Mitähän tuollaiset xenonit satalankkuun maksaa? Ja mistä kannattaa kysellä?eemeli kirjoitti:Vastaukset lyhyesti:Kryptonite kirjoitti:Terve.
onko nyt olemassa katsastusmiehen hyväksymää Bixenon sarjaa w124 koriseen? Kyseinen w124 on vuosimallia -90/91, jossa on lyhtypesurit.
tarvitseeko umpiot vaihtaa?
Onko automaattinen valojen korkeudensäätö pakollinen?
Onko vihdoinkin olemassa H4 kantanen polttimo, että on lyhyet että pitkät xenonit?
Onko sarja plug and play, eli tarvitseeko alkuperäisiä johtosarjoja tuhoamaan,
vai asettuuko pikaliittimillä?
Onko valoissa syttymisviive, esim pitkien vaihdossa lyhkäsiin ja takaisin pitkiksi?
Ajan päivässä sen 130km noita mutka/mettäteitä, niin olisi kiva joskus nähdäkkin jotain. Lisäpitkien asentamisella en viitsi auton ulkonäköä pilata..
On
Ei
Ei
On
Ei tarvitse tuhota johtosarjoja.
Pieni viive, ei mikään ongelma.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Tarjous laitettu privana.Eldorado kirjoitti:Mitähän tuollaiset xenonit satalankkuun maksaa? Ja mistä kannattaa kysellä?eemeli kirjoitti:Vastaukset lyhyesti:Kryptonite kirjoitti:Terve.
onko nyt olemassa katsastusmiehen hyväksymää Bixenon sarjaa w124 koriseen? Kyseinen w124 on vuosimallia -90/91, jossa on lyhtypesurit.
tarvitseeko umpiot vaihtaa?
Onko automaattinen valojen korkeudensäätö pakollinen?
Onko vihdoinkin olemassa H4 kantanen polttimo, että on lyhyet että pitkät xenonit?
Onko sarja plug and play, eli tarvitseeko alkuperäisiä johtosarjoja tuhoamaan,
vai asettuuko pikaliittimillä?
Onko valoissa syttymisviive, esim pitkien vaihdossa lyhkäsiin ja takaisin pitkiksi?
Ajan päivässä sen 130km noita mutka/mettäteitä, niin olisi kiva joskus nähdäkkin jotain. Lisäpitkien asentamisella en viitsi auton ulkonäköä pilata..
On
Ei
Ei
On
Ei tarvitse tuhota johtosarjoja.
Pieni viive, ei mikään ongelma.
Laitoin tuollaiset väykkyyn, eikä tullut minkäänlaista virhekommenttia. Tuo väykky on vielä niitä aivan viimeisiä, joten kai siinä kaikki väylä ohjaukset jo on.jussi70 kirjoitti:Mutta onko kukaan oikeasti asentanut väyryseen jälkiasennus xenoneja ja voi raportoida tuosta vikailmoituksesta?
Ja Eemeliltä / MHTurvastahan noi valot tuli.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Mikäli ymmärsin oikein niin umpiot tarvitsee vaihtaa. Minkälälaiset umiot?eemeli kirjoitti:Vastaukset lyhyesti:Kryptonite kirjoitti:Terve.
onko nyt olemassa katsastusmiehen hyväksymää Bixenon sarjaa w124 koriseen? Kyseinen w124 on vuosimallia -90/91, jossa on lyhtypesurit.
tarvitseeko umpiot vaihtaa?
Onko automaattinen valojen korkeudensäätö pakollinen?
Onko vihdoinkin olemassa H4 kantanen polttimo, että on lyhyet että pitkät xenonit?
Onko sarja plug and play, eli tarvitseeko alkuperäisiä johtosarjoja tuhoamaan,
vai asettuuko pikaliittimillä?
Onko valoissa syttymisviive, esim pitkien vaihdossa lyhkäsiin ja takaisin pitkiksi?
Ajan päivässä sen 130km noita mutka/mettäteitä, niin olisi kiva joskus nähdäkkin jotain. Lisäpitkien asentamisella en viitsi auton ulkonäköä pilata..
On
Ei
Ei
On
Ei tarvitse tuhota johtosarjoja.
Pieni viive, ei mikään ongelma.
Mikä Hinta kokonaisuudelle mahtaa tulla? 6000k xenonit olis tarkotus tuohon laitaa, kun pääsee vaan innostukseen.. Ymmärsinkö oikein että sellanen paketti on olemassa, että katsastusmies ei rupea rutisemaan? Itselläni ei ole mielenkiintoa repiä joka vuosi katsastuksen yhteysessä xenoneita pois..
220.128 Black Mirror
lampinen kirjoitti:laitoin yhteen w211 noi eemeliltä ostetut jälkiasennus xenonit ja ei se ainankaan herjannut et ois mitään hämminkiä.eemeli kirjoitti:Väyrynen tutkii eri puolen valojen kuormaa. Xenonit eivät aiheuta hämminkiä w210:ssa, w211 on eri asia.
Onko todella niin, ettei W211 korisessa tarvitse ohjelmallisesti aktivoida järjestelmää, kun vaihtaa H7 paikalle tarvike-xenonit ballasteineen?
MB 250SL -67
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
Auttaako, jos kytkee sähköt releiden kautta?paloviita kirjoitti:lampinen kirjoitti:laitoin yhteen w211 noi eemeliltä ostetut jälkiasennus xenonit ja ei se ainankaan herjannut et ois mitään hämminkiä.eemeli kirjoitti:Väyrynen tutkii eri puolen valojen kuormaa. Xenonit eivät aiheuta hämminkiä w210:ssa, w211 on eri asia.
Onko todella niin, ettei W211 korisessa tarvitse ohjelmallisesti aktivoida järjestelmää, kun vaihtaa H7 paikalle tarvike-xenonit ballasteineen?
MB 250SL -67
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
Joo se 211 ei ainakaan herjannu mistään.ei ohjelmoitu mitään ku laitoin ballastit ja lamput paikalleen.paloviita kirjoitti:lampinen kirjoitti:laitoin yhteen w211 noi eemeliltä ostetut jälkiasennus xenonit ja ei se ainankaan herjannut et ois mitään hämminkiä.eemeli kirjoitti:Väyrynen tutkii eri puolen valojen kuormaa. Xenonit eivät aiheuta hämminkiä w210:ssa, w211 on eri asia.
Onko todella niin, ettei W211 korisessa tarvitse ohjelmallisesti aktivoida järjestelmää, kun vaihtaa H7 paikalle tarvike-xenonit ballasteineen?
203 200cdi -01.
ex.c220d -95.
ex.c220d -95.