petri.n kirjoitti:Suurin kompastuskivi on se, kun ei vaan toimi vaikka kellonpiuhat kytkee kiinni. Juttua tästä on ollut useinkin täällä forumilla eri aikoina. Auto on ollut kohta mulla jo 2 vuotta, eikä kukaan ole vielä pystynyt ratkaisemaan tuota mysteeriä miksi webasto ei lähde tohottamaan kellolla. Pitäisi muka olla ihan normaali kytkettävä ja normaali Z- webasto. Normaalisti kuulemma, kun antaa suoraan virtaa 6 napaisen liittimen 1 napaan niin webaston pitäisi käynnistyä, kun painetaan rest-nappia, mutta tuossa ei tapahdu todella mitään muuta kuin rest- toiminto kytkeytyy. Muuten webasto tohottaa täysiään lisälämmittimenä keulan alla talvipakkasella, kun moottori on käynnissä. Mulle on ihan sama millä se kytkeytyisi toimintaan,kun vaan talvella vaimo saisi töistä lähteä lämpimällä autolla. Viime talvena -37 asteen pakkasesta täräytti 10 h jälkeen tulille. Vähän liian raakaa peliä.

Terve! Minulla oli vastaavanlainen probleema omassani, Veho pyysi n. 4000fim kelloasennuksesta!! Ajattelin että ihanan kallista

ja ostin Calixin kellosarjan Kahalta, maksoi muistaakseni n. 700fim! Kytkin itse ja onnistui, paitsi kytki sytytysvirrat webastoa käytettäessä, no ei siinä mitään laitoin diodin weban ja kiertovesipumpun väliin ja alkoi toimimaan

Niin kauan kuin muuten toimi itse webasto

Olen käyttänyt webaa max. 50 kertaa koko n. 7-vuoden aikana ja niistä se p*****e on ollut vähintään 20x "häiriöllä" en olekkaan enää viitsinyt ollenkaan ns. hieroa ko. laitteen kanssa