Näin juuri on, kyllä on huono ratkaisu. Yleensä pyyhkäisee turhan tiuhaa tahtia - muutaman pisaran takia. Olen myös käyttänyt lähes yksinomaan viiksen päästä painelua.Ekku kirjoitti:Tuosta "sadetunnistimesta" kun pääsis eroon.
Se kun ei ole ainakaan näissä minun mersuissa koskaan toiminut niin kuin sen minun mielestäni pitäsi.
'Ei se oikein edistystä ole, kun tihku-asentoa ei käytännössä ole olemassa lainkaan. Saa vaan manuaalisesti siitä viiksen päästä painella...
Toinen ominaisuus, joka alunperin on kait vika mutta joka on mielestäni väyrysessä jo ominaisuus, on etuparkkilamppujen tiuha kärähtäminen. Kun toisen lampun saa vaivoin useiden sormiin tulleiden haavojen myötä ahtaassa tilassaan vaihdetuksi, onkin toinen lamppu taas parin tunnin käytön jälkeen palanut loppuun. Tätä rataa jatkuu. Vuorotellen kumpikin lamppu odottaa uusimistaan. Onkohan pitkien käyttämisellä jotakin tekemistä parkkilampun sammumisen kanssa? Liittimet näyttäisivät olevan kunnossa.
Kyllä niitä lamppuja vaihtais, mikäli niiden esiinkaivaminen olisi hieman helpompaa. Tosin ovat turhan arvokkaitakin - jotakin 6 W halogeeneja - turhaa hienostelua - kävisköhän paikalle jotkin muunlaiset polttimot?